intel-spousti-novou-reklamni-kampan-laka-it-managery-na-rock
Novinka Intel spouští novou reklamní kampaň - láká IT managery na rock

Intel spouští novou reklamní kampaň - láká IT managery na rock

Michal Kleman

Michal Kleman

24. 7. 2007 00:00 18

Společnost Intel se nás snaží přesvědčit, že není jen zestárlá a nudná firma, která zůstane pouze u sloganu "Leap Ahead". Nová reklamní kampaň láká IT managery velkých společností na rockovou hudbu s mottem "Hard meets soft".

Reklama

Hudba, kterou Intel zřejmě použije v nejbližší budoucnosti ve svých reklamách, je celkem poslouchatelná, pokud si odmyslíte slova. Na této adrese můžete shlédnout dvě videa s novými "Inteláckými" písničkami.

Jistě vás zaujmou i slova písně, pár řádků vám zde pro ukázku přeložím.

Byl jsem ztracen,
Často jsem chodíval od stolu ke stolu,
Vysoké náklady,
Snažil jsem se opravovat systémové chyby,

Vzkazy o chybách všude,
Zamotané ve starém softwaru,
zastaralý, vždy nechával mě v zoufalství...

Ale vše se změnilo,
Ne jen přeskupilo,
Nová hardwarová technologie mě osvobodila,
Vzdálená správa přemisťuje sílu tam kde by měla být,
  k IT managerům jako jsem já...

Nová reklamní kampaň potěší nejednoho člověka (a spoustu lidí hlavně pobaví), originální text můžete najít na

TG Daily

. Intel touto kampaní míří hlavně na administrátory firemních sítí a nabádá je k používání platforem vPro a Centrino Pro.

Intel má poslední dobou celkem zajímavé reklamy. Je tomu skoro rok, co Mariah Carey podporovala Centrino Duo. Následovala skupina tvůrců motorek, Orange Country Choppers, kteří postavili motorku propagující výrobky Intelu. Tito "chlápci" si přišli na víc než $500,000. Uvidíme čeho se ještě v podání Intelu dočkáme, ale musím konstatovat, že jejich nová reklama mě opravdu potěšila.

Podle TG Daily a Intel

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama