Další testy Radeonu HD 2900XT a XTX
autor: Lukáš Fiala , publikováno 26.4.2007
DailyTech zveřejnil další testy nových Radeonů proti GeForce 8800; tentokrát se zúčastnila i verze XTX a nVidii reprezentoval model 8800GTX.

Upozornění: Následující text může obsahovat oficiálně nepotvrzené informace a spekulace.


Klikněte pro zvětšení

Na obrázku vidíte srovnání délek standardního Radeonu HD 2900XT a jeho silnějšího bratříčka XTX ve verzi pro výrobce PC s mírně odlišným PCB a delším chladičem. Navzdory zprávě z Fudzilly, karta, kterou testoval DailyTech (mluvím o verzi XTX), byla taktována na 750MHz na jádře a 2,02GHz na pamětech (1GB GDDR4). Testovací sestava také prošla "upgradem", nyní byla osazena zbrusu novým Core 2 Extreme QX6800 a jako základní deska posloužila ASUS P5N32-E SLI s čipsetem nForce 680i SLI. Pro testy byla také použita nová verze ovladačů, údajně už ta finální, se kterou budou karty vydány, a od minula si redaktoři také obstarali pořádný LCD panel.

V následujících tabulkách figuruje kromě Radeonů také GeForce 8800GTX, jde ovšem o z výroby přetaktovaný model, který běží na 650/2000MHz. Takže vlastně taková podvraťácká Ultra.

Frames per second 1280x1024
Game
Radeon HD
2900 XTX
Radeon HD
2900 XT
GeForce
8800 GTX
Company of Heroes
97.1 N/A
128.6
F.E.A.R.84
79
125
Half Life 2: Episode 1
117.9
118.9
157.1
Elder Scrolls IV: Oblivion
100.3
101.4
110.5


Frames per second 1600x1200
Game
Radeon HD
2900 XTX
Radeon HD
2900 XT
GeForce
8800 GTX
Company of Heroes
73.7 N/A
94.5
F.E.A.R.58
54
90
Half Life 2: Episode 1
91.5
90.8
134.2
Elder Scrolls IV: Oblivion
87.9
86.2
102.9


Frames per second 1920x1200
Game
Radeon HD
2900 XTX
Radeon HD
2900 XT
GeForce
8800 GTX
Company of Heroes
53.2 N/A
80
F.E.A.R.53.7
52
81.7
Half Life 2: Episode 1
68.2
67.8
100.2
Elder Scrolls IV: Oblivion
75.1
73.4
98.4

Jak sami vidíte, výkon Radeonů HD 2900 je poměrně nedostačující. Nerad soudím hardware podle testů před vydáním a bez potvrzených informací o ceně, ale bude-li výkon vypadat nějak takto, pak Radeon HD 2900 rozhodně nesplnil očekávání - čímž nemyslím zbožná přání fanATiků, aby R600 deklasovala G80 o desítky procent, ale můj vlastní skromný předpoklad, že by se high-end ATi měl vlajkové lodi nVidie alespoň vyrovnat. Ke cti Radeonu HD 2900XT slouží, že na high-endovou kartu má nezvykle velký potenciál pro přetaktování: z původních 742/1600MHz šla karta přetaktovat na 845/1990MHz. Proč se ale ATi dobrovolně připravila o několik procent výkonu, netuším.

Další testy Radeonu HD 2900XT a XTX
Klikněte pro zvětšení

V každém případě jsem stále více a více zvědav na oficiální testy. Již za tři týdny bychom měli znát pravdu - tedy zdali se tyto výsledky potvrdí, nebo ne.

Zdroj: DailyTech

 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
26.4.2007 14:39:37   147.229.204.xxx 85
Toto se mi nějak nezdá. skoro mi to příjde, jako by byla někde chyba. Ze včerejších testů vyplývalo, že je GTS verze o nějakých 10-20% pomaljší, než 2900XT. Z dnešních ,že GTX verze je o 40% rychlejší než 2900XT. Tzn rozdíl více jak 50% mezi GTS a GTX. A takový rozdíl mezi GTS a GTX není - rozhodně ne napříč všemi testy.

Btw - mě ten tištěný spoj nepříjde stejný - teen spodní je delší(když odmyslíme chladič). Ale třeba je to jen fotkou.
26.4.2007 15:56:38   80.188.88.xxx 44
to není GTX, to je GTX@650/2000MHz a to už je docela rozdíl, každopádně i když odečteš těch 75MHz, ty výsledky Radeonu vypadají dost slabě.

Ale samozřejmě je možné, že ten test je podvod, protože NDA ještě neskončilo...
26.4.2007 16:05:27   213.168.173.xxx 64
v tomhle případě se taky přikláním k podvrhu, téměř žádné zvýšení výkonu při vyšších taktech - podezřelé. I když je na XTX DDR4 s velkými latencemi jen o 200 MHz rychlejší než DDR3 na XT, stejně by přinejmenším vyšší takt jádra měl být výrazněji znát.. Jestli je tohle marketingová strategie ATI - ukázat mizerné testy a potom vydat výkonnější kartu - není momentálně na místě vzhledem k jejich situaci.
26.4.2007 16:08:45   194.213.43.xxx 64
skoro si také myslím, že jde o podvod, proč by ATI uváděla s takovou pompou karty, které výkonově nestačí na 1/2 roku staré nvidie. Osobně se pro koupi GK rozhodnu také s ohledem na kvalitu obrazu v jednotlivých hrách (zajímá mě hlavně half-life 2 a vše co běhá na Source enginu), uvital bych od Vás recenzi zaměřenou také tímto směrem, neboť právě v kvalitě obrazu a množství chyb ve hrách je na tom 8800 GTX hodně bledě (pokud to neopraví ovladači - ale asi se to moc nedaří ,když např. problémy s halfem trvají od uvedení až do dneška). Také jsem moc zvědavý na nové vyhlazování. A konečně výkon v DX 9 hrách bude tak jako tak stačit a uvidíme jak si povede v DX10 hrách, kde by měl být výkon spíš větší, neboť DX10 hry budou lépe optimalizovaný.
26.4.2007 16:13:51   213.168.173.xxx 55
:-) chyby v obraze u G80 jsou chybama v ovladačích - vzhledem k tomu, že musely být napsány skoro od píky, jelikož architektura G80 není ani vzdáleně podobná žádné předchozí kartě (což samozřejmě není omluva pro to, že zrovna tuhle chybu doteď neopravili). Jinak ty chyby pozoruješ osobně ve svém počítači nebo klasicky papouškuješ to, co jedna paní povídala a doma se ti hřeje Radeon X1600? ;-)
26.4.2007 21:18:44   217.31.50.xxx 44
Ty chyby pozoruju přímo u sebe ...CSS hraju 3 roky a s takhle mizerným obrazem (nemluvím o rychlosti to je super) jsem ho na žádné GK nehrál ...měl jsem i ATI Radeom x1950xtx a tam jsem byl s obrazem naprosto spokojený.
26.4.2007 14:41:09   134.60.10.xxx 44
XT a XTX verze se lisej jenom taktama cipu/pameti? Podle testu to tak vypada a je to teda fakt bida, rozdil ve vykonu jednotky FPS. Na to aby predehnali Nvdii by si meli pripravit nejakou XTXX co bude mit dvakrat tolik shaderu.
26.4.2007 14:50:04   62.242.2.xxx 1011
Tiez mi ten rozdiel medzi xt a xtx nejak nesedi, rozdiel je na urovni statistickej chyby....dokonca pri rozliseni 1280*1024 ma xtx menej fps...ked si k tomu pozriem testy 8600, ktora neprekona o generaciu starsiu mainstreamovu x1950pro, tak neviem ci som fanatik, ale tato newska je 100% ojeb jak svina
26.4.2007 14:43:01   212.55.246.xxx 55
asi som slepy ale to pcb mi stejne nepride, OEM je kratsia o 2cm a zadok vyplna chladic. imho 8800GTX slaby super neni, pretoze po pretaktovani dosiahne tiez zhruba 500Gflop, rovnaky vykon udava aj 2900XTX. tusim ma AMD mensi problem.
26.4.2007 16:08:28   147.228.209.xxx 55
taky me prohlaseni "Tištěný spoj je očividně stejný, rozdíl je pouze v délce chladiče. " , hned prastio do oci, kdyz jsem si pred tim prohlizel ten obrazek.. ale kdyz uz tu spekuluje inquirer a fudzilla tak si taky trosku zaspekuluju.

OEM ma krarsi PCB, mozna se snazili setrit a frekvence OEM karet budou nizsi... az ATi uvede finalni RETAIL verzi, frekvence budou vyssi.. nebo si nechavaj misto na PE verzi, ktera bude mit 850MHz jadro...


a to ze je nVidia rychlejsi je mozna tim, zecast chipuje prave na daleko vyssi frekvenci nez zbytek a tak nejde zrovna tvrdit ze by nVidia mela nizsi frekvenci jak tu tvrdi nekteri diskutujci...

Sam trosku fandim ATi, ale pouzivam obe znacky.. holt tentokrat vede asi nVidia a nVidioti tu zase budou chvili machrovat.. Hlavne ten, jehoz jmeno se nevyslovuje... :-)
26.4.2007 16:44:36   80.188.88.xxx 44
slepý jsem já... upraveno
26.4.2007 14:54:05   62.245.83.xxx 45
Takze zaverecne slovo ohledne vykonu R600 ma sama ATI: R600XT to compete with 8800 GTS only
http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&i d=703&Itemid=1
Puvodni tvrzeni ATI o tom, ze nabidne vykon highendu (GTX) za cenu mainstreamu (GTS) se ukazala jako lziva. Navic prepokladana cena u nas ma byt necelych 13kKc.
26.4.2007 15:17:57   194.212.95.xxx 56
taky věřite všemu? easy noobs :-)
ještě ma ati 2 tydny do NDA takže ji dejte čas ok?
26.4.2007 15:19:59   62.245.83.xxx 44
Jako cemu nemam verit? Tomu co rekla ATI novinarum? Myslis, ze spokesmanovi se vratila schizofrenie, neboco?
26.4.2007 14:54:50   62.240.183.xxx 55
Hmm, zajimave, trochu skoda.
Mozna ati slapla vedle, kdyz se rozhodla pro vec4 jednotky a ne vetsi pocet skalaru jako ma nvidia. Kdyz budu chtit pocitat s obycejnym skalarem a ne ctyrrozmernym vektorem, vyuziju 25% vykonu.
Samozrejme je mozne ze se budou moct pociat paralelne 4 skalary na jedne jednotce, ale prijde mi mnohem jednodussi a prirozenejsi sprahnout 4 jednodussi jednotky kvuli vektoru, nez sprahavat skalary, aby se plne vyuzila vektorova jednotka...
26.4.2007 14:59:15   217.23.251.xxx 66
Ako som uz davnejsie pisal, a ako microsoft tvrdi ze DX10 je pomerne velky a radikalny skok, je momentalne tazko sudit tieto karty.Pre dnesne DX9 hry ma tento radeon dostatok vykonu (a aj karty predchadzajucej generacie), takze kupovat ju, tak isto ako aj nvidiu 8800 pre sucasne hry je volovina.A zasa pre buduce DX10 hry je momentalne tazko tieto karty otestovat lebo neexistuju testy.
26.4.2007 15:02:18   194.228.86.xxx 64
Tak doufam,ze to nebylo nic veryhodneho,to by bylo spatny ...NAvic i ten rozdil oproti xt verzy by byl mizerny pomerne
26.4.2007 15:14:58   194.212.95.xxx 5125
jak je možný že karta s 1gb pamětí DDR4 a 512 bit sběrnicí neporazí grafiku s o 1/3 měnší sběrnicí a pamětí a další s o polovinou menší pamětí a obě navic s nižšímy frekvencemi?
podvrh nevěřim tomu.navic ty ovladače pro ati určitě nejsou finální
26.4.2007 15:25:26   62.77.121.xxx 44
Jak vidis tak asi neporazi.Sama ATI to rekla novinarum.Hold r600 bude pravdepodobne propadak..
26.4.2007 15:37:28   213.220.198.xxx 726
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.4.2007 16:00:13   213.168.173.xxx 417
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.4.2007 16:04:51   213.220.198.xxx 295
presne tak, v uvedenych testech (bez AA) je sirka sbernice tem kartam k nicemu, stejne jako ten oblivion test je nejaky "koukani do zdi" nebo minimalne indoor scena ktera toho o vykonu moc nerekne...no co..proc spekulovat kdyz za par dni konci NDA jestli teda amd "uz" tu kartu vazne chce vydat
26.4.2007 16:08:55   213.168.173.xxx 44
pokud Dailytech testuje stejně, jako tu XT, jsou testy s FSAA a AF na max. nastavení (viz diskuse na dailytechu u testů XT).. Jestli si čísla nevycucali z prstu (ať už na podnět ATI nebo nVidie) je druhá věc..
26.4.2007 16:19:13   213.220.198.xxx 44
hh no jestli vycucali, tak to imo na podnet Ati rozhodne nebylo : )
26.4.2007 16:25:02   213.168.173.xxx 44
mohlo by být..třeba zkouší zkopírovat strategii nVidie o "špatné" kartě za účelem vydání mnohem lepší -> překvapení ... jenom je problém, že pokud je to tak, tak to hodně blbě načasovali :-)
26.4.2007 16:28:27   80.188.88.xxx 44
V tom případě bych přidal i další konspirační teorii, ta tedy není z mé hlavy, ale je možná pravděpodobnější než ta tvoje.

Tenhle test, který pro ATi dopadl katastrofálně, zaplatila nVidia, protože narozdíl od zadluženého AMD/ATi na to má peníze.
26.4.2007 16:34:37   213.168.173.xxx 44
;-) jenže to by nebyl test, ale vymýšlení čísel .. jelikož dle slov Dailytechu mají oni od AMD povolení na zveřejnění těch čísel..pochybuju, že by jinak riskovali dodávky od AMD/ATI na testy ;-)
26.4.2007 16:50:20   80.188.88.xxx 44
Ať už ty čísla zveřejnil DailyTech sám od sebe, nebo to byly peníze AMD, nVidie, nebo Jardy, možná to opravdu ATi nakonec pomůže, minimálně v očích zde přítomných, jak říkáš ty.
26.4.2007 16:53:07   213.168.173.xxx 44
no, pomůže jí to teď, když tomu nikdo nebude věřit .. problém bude, jestli až skončí NDA dopadnou testy stejně...to už by snad i pár fanATIků uznalo, že by R600 pro ATI byla velká chyba..
26.4.2007 16:22:56   130.119.248.xxx 154
A co když si dailytech ty výsledky vymyslel, aby vzprovokoval ati/amd vydat nějaké oficiální informace.
26.4.2007 16:27:02   85.135.239.xxx 44
Pripadá mi to hodne podivné, sice z minulosti sme zažili všeličo ale myslím že ATi by si nedovolila ukázať svetu takýto prepadák + včerajšie testy ukazujú niečo iné, výkonovo to nesedí.
Ale inak na pobavenie sa to dá, oficialne karta neni zverejnena a všetci už maju zaručené testy a každy ukazuje niečo iné...
26.4.2007 16:33:12   213.220.198.xxx 44
aspon az bude ta karta venku, tak si to budem moct shrnout a vymazat neobjektivni weby z favorites e exploreru : )
26.4.2007 16:33:21   85.216.176.xxx 44
mozno teraz zarem blbost a predom vravim ze je to len cisto taka teoria za ktoru mi asi kopec ludi na blabol a mozno aj si jeden dam ale
mne osobne to podla tych vysledkov kde vykon XT je fakticky zhodny s XTX pripada akoby karty boli obmedzovane zo stranky CPU co by mohlo byt sposobene extremne zle zvladnutymi ovladacmi ale jak vravim je to cisto len napad z vakua mojej hlavy a samozrejme stale je tu aj dalsia pravdepodobnejsia moznost ze ta karta ten vykon jednoducho nema a hotovo
dopredu vravim ze nejsom fanATIk ani nvidiot len sa mi tie vysledky nepozdavaju
26.4.2007 16:44:28   213.220.198.xxx 44
ten test je jednoznacne zavadejici uz jen kvuli tomu oblivion testu kde je jasne testovanej interier, coz je nesmysl..hezky to vyjadril nekdo na TG foru

I disagree, obviously Oblivion's beauty is found in the dark interior shots, especially cave walls, beautiful, where my MRX700 can give me triple digit fps @ native 14x9, now that's what I'm talking about smooth framerates on a smooth featureless wall.

jestli neco teda vubec testovali, treba se v daily nekdo nudil tak tohle sepsal aby vyvolal po celym svete flamewars : )
26.4.2007 16:42:23   195.47.34.xxx 65
Hned na začátku podotýkám že jsem příznivec nVidie! Ale tenhle test se mi nějak nezdá, já teda od Ati R600 čekám tak nejmíň o 30% vyšší výkon než G80, ale tohle je fakt strašný zklamání, na to, že R600 ještě není ani na trhu, a kdoví kdy bude verze XTX dostupná reálně, je o víc než půl roku mladší, tak by tomu měl odpovídat i výkon! Ale tohle je fakt divný,
26.4.2007 16:54:35   213.168.173.xxx 44
XTX má být snad dostupná někdy v Q3/07 .. 30% vyšší výkon se mi zdá nepravděpodobný..už vzhledem k těm řečem, že R600 mohla být vydána už v době příchodu G80 :-)
26.4.2007 17:02:51   85.71.6.xxx 44
Doufám, že ty testy nejsou pravdivé. Nerad bych viděl ATI jak jde po stopách 3dfx
26.4.2007 17:24:47   213.168.173.xxx 45
:-) že by nVidia koupila ATI? Nebo rovnou celé AMD? :-D
26.4.2007 17:33:56   85.71.6.xxx 44
Jen to ne! Ale možný to je, i když ne dnes.
26.4.2007 17:14:04   85.71.219.xxx 64
sklicujici vysledky v zoufalem testu. Slovy klasika: "krat dve to melo bejt!" (Karel Nemec, 1909) mila ATI
26.4.2007 17:49:16   88.103.103.xxx 84
Napadlo mě porovnat nové Radeony proti starší X1950XTX ve hře F.E.A.R. při rozlišení 1600x1200. A?
X1950XTX ( 4x FSAA, 16x AF) - průměrné fps 55
HD2900XT (nevím) - průměrné fps 54
HD2900XTX (nevím) - průměrné fps 58
Fakt se mi nezdá, že je HD2900XT o 1fps pomalejší než X1950XTX a 2900XTX je o 4 fps výkonnější. Buďto je HD29... řada největší průšvih v historii ATi (snad i AMD) nebo je test fake. Sem pro druhou možnost!

BTW- X1950XT@700/2100 59 fps (že by lepší volba za poloviční peníze než R600XTX)
26.4.2007 19:11:31   85.135.239.xxx 44
Heh presne, milujem weby ktore si týmto zvyšujú návštevnosť ala Hulán D. Čím idiotskejšia správa tým viac návštev, tieto "seriózne" novinky zo sveta IT sa zmenily na bulvár....
26.4.2007 17:54:33   84.47.36.xxx 54
Mne v tomto teste nesedi ze minule malo XT v hre FEAR 84 FPS kolko ma tu XTX a v hre oblivion 47 FPS 1280x1024 a teraz ma 73 fps a to ktomu na rozliseni 1920x1200.Tie prve vysledky som cerpal z tohto nemeckeho webu
http://hartware.de/news_41941.html
26.4.2007 17:58:10   217.119.125.xxx 105
Je mi to jedno ktorá karta je výkonnejšia aj tak také drahé karty kupovať nebudem ale silno pochybujem o výsledkoch, tomu DailyTechu ide iba o jedno, aby na tom poriadne zbohatol. Treba si počkať na oficiálne výsledky. Nechcem uraziť nVidiotov, sám vlastním 7300GT ale verím tomu že HD2900XT si v pohode poradí s 8800GTX a HD2900XTX s Ultrou možno to bude v DX9 vyrovnanejšie ale v DX10 na to čo boli tieto karty robené, nebude 8800 stačiť na 2900 tak ako pred časom nestačila 7900GTX na X1950XTX.

26.4.2007 19:18:53   89.102.167.xxx 94
Záraží mě jedna věc - někdy v prosince se tu objevil první test R600 a posléze byla potvrzena jeho pravost - no a v tom testu R600 tu 8800GTX porážel o nějakých 10-15% a dnes najednou je to propadák - nevím, nějak se mi tomu nechce věřit
26.4.2007 19:29:06   80.188.88.xxx 136
Vím o čem mluvíte. Ten test sice byl potvrzen, ale nepotvrdila ho ATi, ale DFI. A nevyloučil bych ani možnost, že ten test byl opravdu fake a do té prezentace DFI se to dostalo omylem... i když teda tenhle test na DailyTechu je hodně divnej, protože podle toho by R600 byla jen nepatrně rychlejší oproti R580 a to je z pochopitelných důvodů (64 vec5 shaderů versus 48 vec4, 512bit sběrnice vs. 256bit, 750MHz vs. 650MHz) blbost.
27.4.2007 11:29:13   193.85.147.xxx 75
Společnost AMD oficiálně před více než stovkou novinářů potvrdila, že nebude schopna se svými kartami Radeon R600XT (HD 2900 XT) konkurovat nejvýkonnějším kartám od společnosti nVidia, tedy 8800 GTX. Tato zpráva konečně přináší jasno mezi různé neoficiální benchmarky a potvrzuje, že ATi honbu za pokořením hi-endu nVidie vzdalo.

Radeony HD 2900 XT budou tedy postaveny proti verzím GeForce 8800 GTS a nVidia může nyní skákat radostí. Její půl roku staré grafické karty nebudou překonány. To se možná stane až ve třetím čtvrtletí, kdy ATi plánuje uvést na trh kartu Radeon HD 2900 XTX, ale jestli ta nad čipy 8800 GTX dostane navrch, učiní tak s jednoletým zpožděním. Můžeme tedy objektivně říci, že GeForce 8800 GTX zůstanou ve své době nepokořeny.

Dle dalších zpráv bude mít ATi ještě další kartu s GPU R600. Bude se jednat o méně výkonnou verzi s maximální spotřebou 180 W (1x PCIe napájecí konektor), 512 MB paměti GDDR3, dual DVI a TV out výstupy. Zatím nejsou známé frekvence této karty, ale je jasné, že s cenou tyto karty půjdou pod HD 2900 XT a objeví se o něco později.
27.4.2007 11:31:47   193.85.147.xxx 85
Ja jen dodam, ze "slavna" HD2900XTX bude dostupna jen na specialni objednavku v malem poctu a v CR si ji bude moci koupit jen par stastlivcu a to vic jak rok po 8800GTX. Takze, ti co na ni cekali, ze si prece nekoupi "shit" 8800GTX od nVidie, si muzou vesele nafackovat.
27.4.2007 16:38:37   80.188.88.xxx 44
Zapomněl jsi dodat, že není oficiální tisková zpráva AMD, ale jen Fudzilla píše, že je to oficiální. To je podle mě docela podstatný rozdíl

ad XTX více než rok po GF8800 - nebuď směšný, v té době už bude ATi vydávat R650...
28.4.2007 00:50:11   213.168.173.xxx 54
:-) ty jsi velký optimista,co? XTX se posouvá (opět dle fudzilla) do Q3/07 -> 8800 vyšla v říjnu,což Q3/06 je :-) Navíc pokud by ATI oznámila, že vydá R650 v nějakém termínu, je třeba připočítat klasických půl roku do skutečného vydání, do té doby budou opět jen marketingové kecy o geniálnosti neexistující karty :-)
28.4.2007 10:09:06   80.188.88.xxx 54
8800 vyšla v říjnu,což Q3/06 je
pak asi máme jiný pohled na to, co je to Q3, podle mě je to červenec až září a do této skupiny říjen evidentně nespadá... ad R650, řekl bych, že vyjde v termínu, protože tou dobou už bude ATi u TSMC přes půl roku vyrábět 65nm RV630 a RV610. Nezapomínej, že zpoždění R600 způsobila hlavně neschopnost TSMC.
27.4.2007 15:29:17   91.127.242.xxx 44
Tak ked toto je pravda ze ati neprekona g8800, na to uz fakt nemam co dodat, hlavne je to ze pred vydadim sa chvalilo ze bude najvykonejsia dx9 karta atd, ze jeho priepustnost bude 150 GB/s.Je to az k smiechu ze karta s takymi parametremi neporazi g80, a ktomu este aj priznala ze nebude moct konkurovat.Ide to a AMD dole vodou, len dufam ze sa vyfackuju v cas.Nechcem zazit aby geforce bol monopol.
27.4.2007 16:38:35   91.127.200.xxx 44
ja mam taky pocit ze ATI necakala ze nova rada nVidie bude mat taky vykon ... inak si to neviem vysvetlit
27.4.2007 15:31:36   91.127.242.xxx 74
Debilne AMD pojde k voli nemu do haja aj spicka ako bola ATI, kvoli ich nenazravosti teraz nestihaju ani cpu ani graficke.Ati malo zostat tym co bolo,vsak na xbox360 podla mna zarobilo dobre.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

71 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 30.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.