Playstation 3 přijde 17.11. |
autor: Luk , publikováno 9.5.2006 |
Konzole by měla být dostupná v obchodech po celém světě 17. listopadu 2006. Známý vydavatel her EA oznámil, že v době vydání PS3 bude nabízet 10 her pro novou konzoli, mezi nimi Metal Gear Solid 4 a Final Fantasy XIII, které poběží v HD rozlišení 1080p. U ostatních her není rozlišení známo.
Známé jsou ale specifikace dvou verzí Playstationu a jejich ceny.
Varianta s 60GB harddiskem vyjde na $599, levnější provedení s 20GB diskem a bez některých vymožeností (konkrétně čtečky paměťových karet, HDMI výstup a WiFi b/g) ocenilo Sony na $499.
Sony také přepracovalo původní gamepad přezdívaný "banán" či "bumerang". Tedy spíše použilo stávající ovladač z PS2 a ten poněkud vylepšilo...
Nový gamepad má navíc dvě tlačítka, to nejdůležitější je ovšem snímač pozice - nápad, který si Sony možná tak trochu vypůjčilo od Nintenda. miniUSB port na ovladači nebude pravděpodobně sloužit pro komunikaci, nýbrž pouze pro dobíjení baterií.
Sony bude podobně jako Microsoft nabízet možnost online hraní. Tato služba se u Sony zatím nijak oficiálně nejmenuje, nicméně bude zdarma. Xbox Live je zatím placený, pouze se objevily spekulace, že před vydáním PS3 budou poplatky zrušeny.
Zdroj: DailyTech 1 | 2
Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz
ale predsa len....na grafike v hrubom odhade identickej s G7800GTX da sa povedat hrat graficky vysoko kvalitne hry a este v HD 1080p rozliseni....myslim ze PC grafika bude podstatne dalej ako PS3....a to ma konzola vyjst az kdesi v novembri...neviem, ale taky technologicky zazrak to asi nebude ako sa vsade propagovalo....
Tak co to je za blbost? Je videt, ze tady lidi fakt ujizdeji na ATIny.
JInak doma mam Radeona 9800SE@PRO..:-)
A pokud je to tak, tak ani ATI nemusi delat dalsi generaci, kdyz ta soucasna zvlada specifikace DX10..:-)
Mno nejaky ten efekt vac tam bude, ale uz to nebude takovej drastickej rozdil v kvalite obrazu, jako prechod DX8>DX9. Tam ten rozdil byl fakt velkej.
Uz i PS 2.0 a 3.0 nebyl takovy rozdil v kvalite, jako spis v optimalizaci a vykonu.
Pro vypocty, na ktery dnesk vykon potrebujes se pouzit daj (Komprimace a Dokompriamce, ruzny renderovani,symulace fyziky) nenapada me jina vec, ktera je vypocetne narocna a dneska se pouziva, tak maximalen kompilace v gcc, ale to moc lidi nepouziva
a QC je jak cenou, tak spotrebou nekde uplne jinde nez todle
a z těch aktivních se pro hry nevyužijí všechny - minimálně jedno bude totiž trvale rezervováno operačním systémem.
Tak z toho pohledu je to dobra cena, ale je to jednoucelova vec (teda spis dvoucelova) hry a filmy.