Nvidia Reflex snižuje v Overwatch latenci až o polovinu
autor: Mirek Kočí , publikováno 15.3.2021

Implementace nástroje Reflex od Nvidie se neustále rozšiřuje. Už v únoru se v rámci testování dostala do titulu Rainbow Six Siege a nyní se dočkali i hráči další populární online hry. Reflex je přístupný v rámci Overwatch Public Test Region (PTR).

Co Reflex dělá? Podle Nvidie snižuje latenci systému a dává tak kompetitivní výhodu v podobě přesnějšího míření, rychlejších reakcí a lepšího sledování cíle jen tím, že technologii zapnou v nastavení hry. Testy výrobce zatím naznačují, že v Overwatch může jít o zatím nejzdařilejší integraci této funkce. Reflex totiž během nich dokázal snížit latenci až o 50 % v závislosti na modelu GPU.

Hráči Overwatch s GeForce GTX řady 900 a vyšší si nyní mohou vyzkoušet Reflex ještě před tím, než se podívá do hlavní hry. Stačí k tomu nejnovější Game Ready ovladače. S nimi je třeba se připojit na Overwatch PTR server, přejít do možností zobrazení a zapnout Reflex Low Latency. Latenci systému je možné díky tomu redukovat až o polovinu.

Overwatch také nabízí Latency Flash Indicator. Pokud hráči vlastní monitor s podporou Reflex Latency Analyzer a mají též GeForce Experience, mohou jej zapnout a monitorovací obdélník umístit k požadované lokaci. Indikátor jim vždy ukáže přesnou hodnotu latence.

Nvidia Reflex snižuje v Overwatch latenci až o polovinu



Tagy: Nvidia  Reflex  GeForce  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
15.3.2021 23:10:42   178.255.168.xxx 30
..prakticky bych vzhledem k vnitřní tickrate OW nějak neřešil pár ms sem nebo tam.

Tohle má smysl u věcí, které už v základu jedou dost rychle, třeba high rate CS servery.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

3 čtenáři navrhli autorovi prémii: 1.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.