Wolfenstein: Youngblood dostává podporu DLSS a ray tracingu
autor: Mirek Kočí , publikováno 7.1.2020

Vývojáři stále více využívají ray tracingu a největší herní vydavatelé již oznámili jeho podporu ve svých předních sériích. Call of Duty Modern Warfare minulý rok podporovalo ray tracingové efekty již od svého vydání a Control, hra roku podle serveru IGN, se stala zářným příkladem možností, které tato technologie umožňuje.

V rámci veletrhu CES oznámila Bethesda update pro Wolfenstein: Youngblood, který do hry přidá odrazy pomocí ray tracingu, DLSS a také funkci Nvidia Highlights. Update bude zdarma zpřístupněn během tohoto týdne.

Wolfenstein: Youngblood je zasazen v alternativní minulosti a odehrává se 19 let po událostech z Wolfenstein II: The New Colossus. Střílečka je prvním moderním kooperativním dobrodružstvím v sérii Wolfenstein, hráči tedy mají možnost procházet hru jak sami, tak s kamarádem. Vžijí se do role jedné z dcer BJ Blazkowicze a při osvobozování Paříže využijí silný arzenál nových zbraní, zařízení a schopností.

Zdroj



Tagy: ray tracing  Wolfenstein: Youngblood  Nvidia  Bethesda  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

4 čtenáři navrhli autorovi prémii: 2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.