Huawei spouští službu Huawei Cares, opraví rozbitý displej zdarma
autor: Mirek Kočí , publikováno 8.7.2019

Huawei na základě výzkumu spotřebitelů a jejich očekávání představuje novou nabídku služeb Huawei Cares. Ta zbaví majitele smartphonů čínského výrobce těch největších obav a postará se o to, aby si mohli naplno užít všechny výhody svých přístrojů.

Huawei ve spolupráci se společností IPSOS provedl spotřebitelský průzkum, jehož cílem bylo zjistit, jaké faktory ve spojitosti s vlastněním smartphonu považují uživatelé za nejvíce znepokojující či potenciálně možné. Průzkum byl proveden prostřednictvím on-line panelu v červnu 2019 a účastnili se jej obyvatelé střední Evropy ve věku od 18 do 55 let.

„Většina uživatelů vnímá svůj telefon jako skutečnou cennost. Protože si našich zákazníků vážíme a zajímají nás jejich potřeby, rozhodli jsme se uvést na trh bezplatný balíček Huawei Cares. Cílem je pokrýt všechny obavy, se kterými se majitelé smartphonů potýkají – od poškození displeje přes selhání baterie či nabíjecího portu až po chybu softwaru,“ říká Gabriela Löbel, PR manažerka pro Huawei Česko.

Respondenty dále trápí selhání baterie (59,45 %) nebo poškození způsobené vodou (55,78 %). Z výzkumu vyplynulo, že výrobci smartphonů by měli více chránit uživatele v případě lidských chyb nebo nehod (87,50 %). Téměř všichni respondenti pak považují náklady na opravu poškozeného displeje za příliš vysoké (91,80 %).

Podobný názor na to mají také Češi. Ti se obávají nejen toho, že ztratí data uložená ve svém smartphonu (75,26 %), ale například i selhání systému (69,17 %). Mezi další nejčastější obavy pak patří poškození displeje způsobené například pádem (59,46 %), selhání baterie (55,46 %) nebo poškození telefonu vodou (62,27 %).

Stejně tak čeští uživatelé smartphonů souhlasí i s tím, že výrobci by měli více chránit své zákazníky v případě nehod nebo problémů, za které si mohou sami (76,70 %), a že náklady na opravu a výměnu rozbitého displeje jsou příliš vysoké (89,40 %).

Huawei spouští službu Huawei Cares, opraví rozbitý displej zdarma

Pomocná ruka od Huawei

Akce Huawei Cares bude spuštěna od 10. července a uživatelé nové řady Huawei P30 budou mít možnost využít během 12 měsíců jednorázovou výměnu poškozeného zadního krytu nebo displeje. Po jeho výměně na něj bude navíc nalepena ochranná fólie a displej bude důkladně očištěn – a to vše zdarma.

Kromě toho Huawei poskytuje také akci Servisní dny, které probíhají vždy každý poslední čtvrtek až sobotu v měsíci. Uživatelé mohou využít nalepení ochranné fólie na vybrané modely zdarma či slevu na pozáruční servis.

Huawei spouští službu Huawei Cares, opraví rozbitý displej zdarma

Kdo může získat Huawei Cares?

Huawei Cares mohou využít pouze ti zákazníci, kteří si v období od 10. 7. 2019 do 31. 7. 2019 zakoupili modely Huawei P30, P30 Pro a P30 lite a zaregistrovali je dle postupu přes aplikaci HiCare.

Více informací o akci Huawei Cares naleznete na webové stránce: https://consumer.huawei.com/cz/support/screen-protection/

Informace týkající se Servisních dní, seznam servisních center, vybraných modelů a také podmínky akce naleznete na webové stránce: https://consumer.huawei.com/cz/support/service-day/



Tagy: Huawei  Huawei Cares  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

5 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 2.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.