Samsung zavádí 24hodinovou provozní dobu kontaktního centra
autor: Mirek Kočí , publikováno 20.6.2019

Společnost Samsung spustila v pondělí 17. června nonstop provozní dobu kontaktního centra pro všechny svoje zákazníky. Specialisté zákaznické linky tak budou 24 hodin denně a 7 dní v týdnu dostupní, aby zodpověděli jakékoli dotazy týkající se mobilních zařízení Samsung nebo jeho nositelné techniky.

„Jsme přesvědčeni, že rozšířená podpora se u zákazníků osvědčí, protože radu, jak postupovat při neočekávané situaci můžeme potřebovat opravdu kdykoli a kdekoli. Naši specialisté jsou připraveni pomoci v každém případě,“ říká Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung.

Podpora kontaktního centra je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu na telefonním čísle 800 726 786. Operátory je pak možné kontaktovat i skrze aplikaci Whataspp na stejném čísle. Více informací o službách společnosti Samsung můžete nalézt zde: https://www.samsung.com/cz/support.

Samsung zavádí 24hodinovou provozní dobu kontaktního centra

Zdroj: Samsung

 



Tagy: Samsung  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

Jeden čtenář navrhl autorovi prémii: 0.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.