nvidia-modernizuje-quake-ii-s-podporou-ray-tracingu-jako-darek-hracum
Novinka Nvidia modernizuje Quake II s podporou ray tracingu jako dárek hráčům

Nvidia modernizuje Quake II s podporou ray tracingu jako dárek hráčům

Mirek Kočí

Mirek Kočí

27. 5. 2019 17:30 14

Quake II RTX je první hrou na světě, která plně využívá path tracing, techniku ray tracingu, která unifikuje všechny světelné efekty, jakými jsou stíny, odrazy, lom světla a další, do jediného ray-tracingového algoritmu. Díky tomu získává Quake II od id Software, jedna z nejpopulárnějších her na světě vydaná v roce 1997, úplně nový vzhled.

Reklama

Hra obsahuje první trojici úrovní pro jednoho hráče z oblíbené PC klasiky. Hráči, kteří již původní Quake II vlastní, si mohou vychutnat celou hru s podporou path tracingu včetně kooperativního i deathmatch módu hry pro více hráčů. „Quake II RTX je vyjádřením naší lásky a vášně ke hraní na PC,“ řekl Matt Wuebbling, ředitel marketingu ve společnosti Nvidia. „Díky použití Vulkan API a grafických technologií nové generace využívajících ray tracing můžeme tuto PC klasiku nabídnout i mladším hráčům, kteří si ji mohou stáhnout a zahrát zdarma."

Podrobnější popis technologií použitých v Quake II RTX je k dispozici zde, ukázku hry s ray tracingem v plné kráse si pak můžete prohlédnout v novém trailer videu.

Závěrem dodejme, že Quake II RTX bude na stránkách Nvidie ke stažení od 6. června.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama