unreal-tournament-2007-vyuzije-dvoujadrove-procesory
Novinka Unreal Tournament 2007 využije dvoujádrové procesory

Unreal Tournament 2007 využije dvoujádrové procesory

Novák Radek

Novák Radek

3. 11. 2005 00:00 26

Podle informací fanstránek her Unreal BeyondUnreal připravovaný Unreal Tournament 2007 je psaný již jako vícevláknová aplikace a tudíž dokáže využít dvoujádrové procesory, které dnes ve hrách víceméně zahálejí.

Reklama

Tato informace byla získána jakožto vedlejší produkt „ukořistěných“ technických specifikací nutných pro rozchození Unreal Tournamentu 2007 a některých jeho využívaných technologií.



Ty jsou následující:



  • minimum: 2.8GHz, 512mb Ram,Geforce6
  • ve vysokých detailech: 3-4GHz, 1Gb Ram, Nvidia 6800GT/ultra nebo 7800GT/GTX SLI
  • podpora dvoujádrových procesorů: podporován Multi-Threading a měl by přinést mnohem vyšší výkon
  • bude i 64 Bit verze s lepšími texturami
  • renderer: Shader v. 3.0 , nouzový mód Shader v 2.0, možná i DirectX 8.0
  • HDR: ano
  • fyzika: Novodex-Physik-Engine s podporou Ageia PhysX PPU

Unreal Tournament 2007 využije dvoujádrové procesory
i Zdroj: PCTuning.cz

Na první pohled to vypadá, že požadavky nového hi-tech enginu Unreal 3, na kterém UT2007 poběží nejsou zase tak krvavé a že v době vydání (cca v polovině příštího roku) by si hru mohlo bez větších potíží velká část hráčů na základních detailech zahrát. Vysoké detaily si už vyžádají svou daň v podobě mnohem větších nároků na hardware.

Zdroj: Beyond Unreal

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama