Unreal Tournament 2007 využije dvoujádrové procesory
Podle informací fanstránek her Unreal BeyondUnreal připravovaný Unreal Tournament 2007 je psaný již jako vícevláknová aplikace a tudíž dokáže využít dvoujádrové procesory, které dnes ve hrách víceméně zahálejí.
Tato informace byla získána jakožto vedlejší produkt „ukořistěných“ technických specifikací nutných pro rozchození Unreal Tournamentu 2007 a některých jeho využívaných technologií.
Ty jsou následující:
- minimum: 2.8GHz, 512mb Ram,Geforce6
- ve vysokých detailech: 3-4GHz, 1Gb Ram, Nvidia 6800GT/ultra nebo 7800GT/GTX SLI
- podpora dvoujádrových procesorů: podporován Multi-Threading a měl by přinést mnohem vyšší výkon
- bude i 64 Bit verze s lepšími texturami
- renderer: Shader v. 3.0 , nouzový mód Shader v 2.0, možná i DirectX 8.0
- HDR: ano
- fyzika: Novodex-Physik-Engine s podporou Ageia PhysX PPU
Na první pohled to vypadá, že požadavky nového hi-tech enginu Unreal 3, na kterém UT2007 poběží nejsou zase tak krvavé a že v době vydání (cca v polovině příštího roku) by si hru mohlo bez větších potíží velká část hráčů na základních detailech zahrát. Vysoké detaily si už vyžádají svou daň v podobě mnohem větších nároků na hardware.
Zdroj: Beyond Unreal