Battle royale hra Apex Legends je hit, za pouhých 72 hodin se do ní přihlásilo 10 milionů hráčů
autor: Lucie Jiříková , publikováno 8.2.2019

I když je akční hra Apex Legends na světě jenom pár hodin, už si dokázala připsat některá skvělá čísla. 

Battle royale hra Apex Legends je hit, za pouhých 72 hodin se do ní přihlásilo 10 milionů hráčů

Apex Legends měla chvíli po vydání na kontě 1 milion hráčů, za prvních 24 hodin zaznamenala 2,5 milionů hráčů a po 72 hodinách od vydání pokořila hranici 10 milionů hráčů.

Abychom dokázali pochopit, o jak obrovský mezník se jedná, musíme dát tato čísla do kontextu. A k tomu nám asi nejlépe poslouží Overwatch, respektive PUBG, dva největší konkurenti Apexu.

Overwatch si 10 milionů hráčů připsala tři týdny po vydání, zatímco PUBG na tento milník dosáhla asi po 6 měsících své existence. 

Pokud tedy Electronic Arts potřebovala nějakou finanční vzpruhu, tak s Apex Legends je na té nejlepší cestě.

Zdroj: 1, 2



Tagy: hry  hra  prodej  rekord  hit  apex legends  prodeje  electronic arts  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
10.2.2019 08:22:23   167.220.197.xxx 13
Skor budu na najlepsej ceste niekde inde, ak si co najskor neporadia s cheatermi a "hackermi".
10.2.2019 09:41:07   89.159.61.xxx 101
Jestli to nebude tím, že je Apex Legends zdarma a za PUBG se platí.

Když by se za Apex Legends platilo, tak na tuto metu nikdy nedosáhne.
10.2.2019 10:39:26   89.102.121.xxx 510
a nezapomente dodat ze na nvidiich ta hra bezi jako s prostrelenou nohou. na 1060 6gb mene fps jak na rx570 a o 10+ fps mene jak na 580 no a vega 64 zde prohani 1080ti i 2080. a nova vega vii tech max 144fps drzi lepe nez 2080ti. a na 1050ti nehratelne (pod 30 fps na full a 60 neda ani na kompetitiv nastaveni) zatimco moje stockova 570ka dava 60-70 fps na full a 120-130 na kompetitivni. ve fhd samozrejme. na 60 fps se to stejne hrat neda input lag citim az do cca 100fps.
10.2.2019 11:53:19   213.226.209.xxx 115
všeobecně enginy se starým základem běhají lépe na NV kartách moderní enginy běhají buď srovnatelně nebo lepé na AMD kartách
na PCT se to sice nedočteme ale i když jsou průměrné/maximální FPS lepší na NV kartách tak AMD má kolikrát menší propady fps ( 1%/0.1% low) >> z mého pohledu jeden z velmi důležitých a opomíjených parametrů zajištující "smooth" pocit při hraní >> ale většinou je to -+ plichta
10.2.2019 14:31:09   83.208.130.xxx 35
Jo tohohle si moc lidí nevšimne, ale koukal sem na to už víckrát a nVidia má větší výkyv min-max FPS (což není moc příjemné na hraní), než má většina AMD karet.

Navíc zajímavě, minimální FPS je občas u AMD vyšší než u nVidie. AMD třeba prohrává o 20 FPS v max, ale má o 5 FPS víc v minimu.

Dost by mě zajímalo jak je to možné.

DX12 je designovaný víc směrem k multi-GPU, či segmentovaným GPU. Prostě co má větší výpočetní výkon to může být lepší. Bohužel z hlediska více GPU to vývojáři nijak nevyužívají.
10.2.2019 16:31:23   81.161.61.xxx 40
coze..ved toto bezi na upravenm Source engine..ktory je s nami od HL2

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

4 čtenáři navrhli autorovi prémii: 1.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.