Prodeje Call of Duty: Black Ops 4 v den vydání byly 2× vyšší než loňské prodeje
autor: Martina Lipertová , publikováno 15.10.2018

První Call of Duty prodávané na Battle.net přilákalo více hráčů než Call of Duty: World War 2 z minulého roku. Vydavatel Activision to nazval „novým vrcholem značky“.

Prodeje Call of Duty: Black Ops 4 v den vydání byly 2× vyšší než loňské prodeje

Zajímavé je, že Call of Duty: World War 2 bylo prodávané na Steamu, který má největší základnu hráčů a tedy potenciálně nejvyšší odbyt. 

Další zajímavostí pak je, že se jedná o první Call of Duty hru, která nemá 5 až 7 hodin dlouhou singlepayerovou kampaň založenou na střílení v koridorech a na skriptovaných událostech. Vše se točí kolem multiplayerové hry, přičemž jejím hlavním lákadlem je pravděpodobně nově přibyvší battle royale mód Blackout.

Počítačová verze Call of Duty: Black Ops 4 si na serveru Metacritic vysloužila hodnocení 88%/4,7 bodů. Recenzenti tvrdí, že se jedná přesně o takový produkt, jaký fanoušci chtějí. Odpůrci z řad hráčů si potom stěžují především na chybějící příběhovou kampaň.

Zdroj: 1, 2



Tagy: hry  hra  call of duty  cod  call of duty: black ops 4  prodeje  activision  battle.net  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

5 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 2.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.