Úspěch skupinového chatu Viber s tipováním fotbalových výsledků předčil očekávání
Aplikace Viber dosáhla během 64 zápasů Mistrovství světa mimořádného úspěchu díky svému skupinovému chatu - Viber World Cup Chat Leaderboard, v jehož rámci 4,3 milionu uživatelů vytvořilo 42 milionů odhadů výsledků fotbalových zápasů.
Za každou vytvořenou předpověď uživatelé obdrželi body, přičemž nejvíce bodů získali ti, kteří dokonale předpovědali výsledek zápasu. Výsledková tabulka umožnila fanouškům sledovat svou prognózu v reálném čase a srovnávat vlastní úspěchy s výkony svých přátel a ostatních fotbalových fanoušků po celém světě.
Celkově se do globálních výsledkových listin zapojilo více než 4,3 milionu uživatelů z celého světa s celkovým počtem 42 milionů odhadnutých výsledků zápasů. Z nasbíraných dat vyplývá, že uživatelé správně předpověděli vítěze u 53 % zápasů Mistrovství světa, zatímco u 7,8 % zápasů dokonce předpovídali dokonale přesný výsledek.
Hra Německo-Švédsko byla nejúspěšnějším zápasem, kdy 27 % uživatelů dokonale předpovědělo výsledek. Zápas Anglie-Panama byl naopak z hlediska předpovědí nejobtížnější, neboť jen 0,02 % uživatelů dokonale předpovědělo jeho skóre.
Nejvíce bodů se podařilo nasbírat fanouškovi z Bulharska, který se tak stal nejúspěšnějším fotbalovým fanouškem v rámci Viber Ultimate World Cup, ale navíc vyhrál VIP výlet pro dvě osoby do Camp Nou, kde bude živě sledovat zápas El Clásico mezi týmy FC Barcelona a Real Madrid. Během soutěže věnoval Viber hodnotné ceny, včetně 2 milionů samolepkových balíčků, kupónů Viber Out v hodnotě 200 tisíc dolarů a 3 000 HD filmů uživatelům RakutenTV.