deutsche-telekom-pouziva-noveho-chatbota-od-ceske-firmy-cleverlance
Novinka Deutsche Telekom používá nového chatbota od české firmy Cleverlance

Deutsche Telekom používá nového chatbota od české firmy Cleverlance

Mirek Kočí

Mirek Kočí

6. 7. 2018 15:00

V průběhu května došlo ke spuštění nové služby, kterou pro své zaměstnance zřídil Deutsche Telekom v Německu. Jedná se o interaktivní systém, přes který si zaměstnanci firmy mohou rezervovat místo pro práci, nebo například zasedací místnosti ke schůzkám. Aplikaci ve formě inteligentního chatbota fungující jak na webu nebo Androidu, tak v prostředí iOS vyvinula česká IT technologická společnost Cleverlance.

Reklama

Chatbot od Cleverlance zajišťuje systém rezervací zasedacích místností, sdílených pracovních míst a řeší každodenní problémy a požadavky zaměstnanců Deutsche Telekom. Systém současně umožňuje najít i nejlepší prostorová řešení pro více zaměstnanců zároveň. Pokud tedy potřebuje více lidí pracovat pohromadě, chatbot je schopen sestavit rezervace tak, aby skupina zůstala v kontaktu. Systém je schopen zpracovat i požadavky na konkrétní vybavení rezervovaných zasedacích místností.

Hlavním záměrem aplikace bylo vytvořit systém, který by komunikoval na úrovni člověka a zajišťoval tak zaměstnancům co nejpřirozenější a tudíž i nejrychlejší formu komunikace. Chatbot má tedy kromě textového i hlasové rozhraní.

Deutsche Telekom používá nového chatbota od české firmy Cleverlance
i Zdroj: PCTuning.cz

„Umělá inteligence je na vzestupu a proto bychom měli od základů změnit způsob vytváření softwaru. Zatímco v minulosti se lidé museli učit používat stroje, nyní se stroje učí co nejlépe sloužit lidem. Proto jsme investovali do vzniku chytrého chatbota, který rozumí potřebám našich uživatelů a snaží se jim zjednodušovat život. Jako první jsme takto řešili sdílení pracovních míst, protože jsme tento problém potřebovali vyřešit, ale rozhodně s inovacemi v této oblasti nekončíme,“ uvedl Martin Betz, Senior Expert HR Automation & Innovation v Deutsche Telekom AG.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama