nebyvale-ostra-hadka-ohledne-navstevnosti-podvadi-mobilmania-cz
Novinka Nebývale ostrá hádka ohledně návštěvnosti. Podvádí MobilMania.cz?

Nebývale ostrá hádka ohledně návštěvnosti. Podvádí MobilMania.cz?

Docekal

Docekal

15. 8. 2005 00:00

Umístit měřící kód auditu návštěvnosti na stránky na které budou přistupovat hlavně zahraniční návštěvnosti je skvělý trik. Není proti pravidlům, tak co ...

Reklama

www.mobilmania.cz se stala podezřelou v okamžiku raketového nárustu návštěvnosti,  píše se na Lupě. Následuje odhalení skandálu, ve kterém zjistíte, že návštěvnost MobilMania.cz zajišťuje z velké míry měřící kód umístěny na cizojazyčných stránkách, kam MobilMania.cz poskytuje překlady svých článků a k nim přikládá obrázky. A protože obrázky přikládá ze své domény, je umístění měřícího bodu košér. Tedy, neodporuje pravidlům, zato odporuje zdravému rozumu. Za vším jsou pochopitelně peníze, tentokrát peníze inzerentů - a způsob jak zmást reklamní agentury aby uvěřily, že návštěvnost serveru je vyšší, než je ve skutečnosti.

Nebývale ostrá hádka ohledně návštěvnosti. Podvádí MobilMania.cz?
i Zdroj: PCTuning.cz

Podvody MobilMania.cz s návštěvností praskly říká Patrick Zandl na Marigold.cz a  diskuze na Lupě obsahuje řadu reakci Marka Lutonského (Měření návštěvnosti má naprosto přesná pravidla. Je stanoveno, kde kód smí být, kde nesmí, že nelze automaticky refreshovat stránku apod. Která pravidla porušujeme, když si troufáš mluvit o podvodu?) a Jana Vobeckého, kteří pořád dokola zdůrazňuji to, co je nakonec pointou. Eticky jde o podvod, v rámci pravidel je to zcela košér. A MobilMania.cz tedy bude využívat návštěvnosti cizího serveru.

A jaká je konečná odpověď Marka Lutonského? "Z GSM Areny nic nezmizelo a pokud se nezmění pravidla auditu, ani nezmizí."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama