Call of Duty: WWII v prodejích o polovinu překonává Infinite Warfare
autor: Mirek Kočí , publikováno 9.11.2017

Sázka na druhou světovou válku se Activision vyplatila. Call of Duty: WWII se prodává dvakrát lépe než loňské Infinite Warfare. Upozornil na to server Eurgamer.net.

Za první dva dny, co se WWII  objevilo v obchodech, Activision utržilo 500 milionů amerických dolarů, což je dvojnásobek toho, co přinesl předchozí díl Infinite Warfare.

Na Call of Duty: Black Ops 3 letošní WWII sice nemá, ale příliš za jeho tržbami nezaostává. Za tento díl série hráči utratili téměř 550 milionů dolarů.

Nový díl série Call of Duty vyšel 3. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hra nás takřka po devíti letech  zavedla na bojiště druhé světové války. V režimu pro jednoho hráče pro nás vývojáři připravili roli mladého amerického vojína Ronalda „Reda“ Danielse, s jehož divizí známou jako Big Red One můžeme zažít vylodění na plážích v Normandii, bitvy v Ardenách, Paříži a  Berlíně. Součástí je samozřejmě také populární multiplayer i kooperativní kampaň.



Tagy: Call of Duty: WWII  Activision  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

Jeden čtenář navrhl autorovi prémii: -0.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.