kaktus-ma-nove-balicky-s-extra-porci-dat-pro-socialni-site
Apple Novinka Kaktus má nové balíčky s extra porcí dat pro sociální sítě

Kaktus má nové balíčky s extra porcí dat pro sociální sítě

Mirek Kočí

Mirek Kočí

6. 7. 2017 08:00

Mobilní operátor Kaktus spustí v neděli 30. července novou nabídku datových balíčků. Zákazníci si budou moci vybrat ze čtyř možností s dostatečným množstvím dat a extra porcí dat na sociální sítě.

Reklama

Zákazníci Kaktusu jsou podle interních statistik tohoto virtuála online od rána do večera. Sociální sítě patří k TOP5 aktivitám, které na svých chytrých telefonech dělají a nové datové samoobnovující balíčky s až trojnásobným množstvím dat oproti dosavadním balíčkům jim určitě přijdou vhod. Ke každému aktivovanému balíčku Kaktusáci zároveň získávají 50 % extra porci dat navíc pro využití právě na sociálních sítích Facebook (vč. Messengeru), Instagram, Snapchat a Twitter.

„S novými balíčky jsme rovnou spojili úpravu stávající nabídky Facebooku zadara. Děláme to proto, aby nabídka splňovala požadavky na tzv. síťovou neutralitu, Facebook zdarma tak stávající zákazníci budou moci využívat do 29. 7. 2017,“ vysvětluje David Milota, segmentový manažer předplacených služeb. „Dnes už mladí nejsou jen na jedné sociální síti a tak věříme, že nové balíčky s extra daty pro sociální sítě bohatě původní nabídku vynahradí. Všechny balíčky bude možné zároveň bez starostí využívat i v rámci EU bez jakéhokoliv příplatku.“

Po vyčerpání extra dat na sociální sítě budou zákazníci využívat data, která jsou součástí samoobnovujícího balíčku, po jejich vyčerpání půjde jednoduše dokoupit balíček nový. Pro občasné surfaře zůstanou v nabídce dva dosavadní balíčky s 80 MB dat za 50 Kč a 200 MB za 100 Kč, které jsou platné po 30 dnů a automaticky se neobnovují. Po jejich vyčerpání si muže zákazník zvolit, zda si chce koupit nový balíček nebo do konce platnosti surfovat se sníženou rychlostí.

Všichni zákazníci Kaktusu si budou moci balíčky aktivovat od 30. července přes samoobsluhu Moje služby a nebo v Kaktusí aplikaci, která získá ke stejnému datu novou podobu na platformách iOS a Android.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama