AMD konečně veřejně představilo procesory s jádrem Zen
autor: Ondřej Štěpánek , publikováno 19.8.2016

Společnost AMD včera poprvé oficiálně veřejně představila své nové procesory vycházející z architektury jádra Zen. Učinilo tak na prezentační akci v San Francisku. 

Jako vůbec první procesor z nadcházející generace byl představen inženýrský vzorek procesoru z rodiny Summit Ridge určený pro stolní počítače. Tento model by měl být nasazen jako konkurent pro modely Core i7 Broadwell-E, jelikož nabídne 8 jader, 16 vláken a takt nastavený na 3 GHz. Oproti stávajícím desktopovým modelům od AMD by nový model měl nabídnout až o 40 % lepší výkon v poměru instrukcí na takt (měřeno v renderovacím softwaru Blender). 

AMD konečně veřejně představilo procesory s jádrem Zen

Kromě tohoto desktopového procesoru určeného nadšencům byl představen také 32jádrový (64vláknový) serverový procesor AMD Naples, který je rovněž postavený na architektuře Zen. Určený by měl být zejména pro servery se dvěma procesory, na nichž běží operační systém Windows Server. Společně v novými procesory byly také upřesněny podrobnosti o patici a potažmo platformě AMD AM4. Tato platforma by měla nabídnout podporu pamětí DDR4, sběrnice PCIe 3. generace, rozhraní USB 3.1 2. generace s rychlostí až 10 Gb/s a připojení disků NVMe a SATA Express. 

AMD konečně veřejně představilo procesory s jádrem Zen

Další detaily hodlá AMD odhalit ještě příští týden v rámci prezentace na symposiu Hot Chips 28. 

Zdroj: AMD



Tagy: AMD  Zen  architektura  procesor  čip  jádro  Summit Ridge  Naples  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
19.8.2016 10:05:23   194.228.11.xxx 3090
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 11:04:49   47.60.178.xxx 7642
Histerické výkřiky AMD haterů, kterým se pomalu hroutí svět, znamenají jediné..
AMD is BACK !!
19.8.2016 11:09:47   47.60.178.xxx 3513
Tady máš nicneříkající video jak Zen poráží Broadwell-E na stejným taktu v Blenderu
https://www.youtube.com/watch?v=oQS8s7TOXsE
19.8.2016 12:16:15   85.248.30.xxx 497
Na Buldozer bol tiež pekný hype a nedopadol dobre. Počkal by som si kým tu tie CPU budú. Tiež ale dúfam, že sa podaria. Chcelo by to nižšie ceny za CPU a 8 jadrá v mainstreame.
19.8.2016 12:20:18   95.105.237.xxx 211
Je to len jedna aplikácia, takých bolo čiže naozaj počkajme času ako hus klasu.
Netvrdím že to nemôže byť tak ale je to prezentácia AMD a tam určite dajú len to najlepšie.
19.8.2016 12:28:57   37.221.252.xxx 161
No pokud to nebylo v laboratorních podmínkách tak HURÁ!
19.8.2016 13:07:17   37.221.252.xxx 1310
Ještě tu vidím jeden detail. A to frekvenci Zenu. i7-6900K totiž zvládne při vytížených všech jádrech jet na 3,7GHz a při 8 jádrech to dá už slušných pár procent navíc.
Ve videu jeli oba na 3GHz. Pokud to je ale například maximum Zenu, stále bude i7-6900K za 1/2-3/4 roku(v době kdy Zen vyjde) o nějakých 20% rychlejší.
Jen podotýkám že video je fajn, ale říká jen že IPC Zenu je srovnatelné s IPC Broadwell-E.
Trochu skeptisizmu stále mám, protože ve videu je zároveň ukázána křivka závislosti příkon/frekvence u FET v porovnání se starou 28nm a křivka frekvence FinFET končí odhadem již někde v polovině křivky frekvence 28nm procesu. Když vemem že nejvýše taktované FX byly na 5GHz s trochou optimizmu jde předpokládat že Zen bude opravdu končit na +- 3GHz.
Dále, a to už je spíš dotaz na redaktory, si nemyslím, že se rozesílají ES čipy nějakých "slabších" variant z finálního produktového portfolia, ale spíše ty nejsilnější zástupci dané třídy. Ano, lišit se od konečných produktů můžou, ale mám doma jeden ES i7-3770 a ten se liší od "ostré" verze jen -100MHz základní takt a odemčeným násobičem (klasika ES). Tohle by mohl vědět Zdenda co se obvykle rozesílá za ES čipy.
19.8.2016 13:37:02   47.60.178.xxx 1013
Intel 14nm Skylake-S ES-1 Sample Pictured – Disappointing 2.4/2.9 Ghz Turbo Clock Speed
http://wccftech.com/intel-14nm-skylakes-engineering-samples-spotted/

Stačí?
19.8.2016 14:05:34   37.221.252.xxx 56
No ale to je Sková řada. Tam to budou 4 jádra při 35W což by celkem odpovídalo.
19.8.2016 14:27:37   47.60.178.xxx 204
Ne. Je tam psáno, že to je i7 a ta se dělá nejslabší s 3.4 GHz Turbem. A článek je 2 roky starej btw. Takže vyvozovat závěry o frekveních Zenu podle podobných úniků je dost zcestné.
19.8.2016 15:43:42   89.24.232.xxx 30
Já ti nevím, v tom článku jsem zmínku o i7 a i5 našel jen v místě, kde se mluví o Broadwellu. U ES se mluví o TDP 95W a 80W, ale zase obratem, který bych přeložil jako "by mělo být", ne že se týká toho konkrétního kusu. Celkově z toho článku nevím, co konretně to bylo za křemík.
Souhlasím ale s tím, že vyvozovat v tuhle chvíli o tom, jaký bude finální Zen, je notně předčasné.
19.8.2016 15:45:04   89.24.232.xxx 40
sakryš, "co konkrétně to bylo za křemík"
19.8.2016 15:36:53   89.24.232.xxx 51
35W modely mají označení T. Skylake S značí modely do LGA, ostatní (H,U,Y) jsou do BGA. Takže tohle "S" nemá s TDP nic společného.
19.8.2016 22:10:50   95.85.232.xxx 01
já nechápu že máš neustále potřebu se ztrapňovat těma tvejma blbejma kecama většího blbce ze sebe už stejně neuděláš tak se o to nesnaž
20.8.2016 21:27:45   78.45.143.xxx 13
Hraní digitálních her to je trapná zábava pro zoufalce a tragédy v této činnosti, kteří u toho vysedávají většinu svého volného času.
19.8.2016 10:10:04   37.221.252.xxx 411
+40% IPC - 25% takt. Tak už jenom vědět jak smýšlejí o modulech v excavatorech a jádrech v Zenu. Jestli se v IPC počítalo dle 1modul exc.=1jádro nebo 2 jádra Zenu.
19.8.2016 11:01:41   88.103.247.xxx 348
Ale video, kde je porovnáván výkon s Core i7-6900K na stejném taktu v Blenderu tady není, že mě to nepřekvapuje. A výsledek? Zen těsně vyhrál...
Jestli to ve finále bude takhle výkonné, tak to bude pecka
19.8.2016 11:26:14   194.228.11.xxx 2366
Tyhle videa může brát vážně jen blb, samozřejmě si AMD vybere program a testuje to, co jí vyhovuje. Tak to dělají všichni, až realita ukáže. Vzpomeňme ty marketingové sračky o efektivitě Polarisu a pak nějaká 480 na úrovni 970 vyšťavuje sběrnice a žere jak nejsilnější karta světa 1080

Samozřejmě budu rád, když se Zen povede a bude konečně konkurence pro Intel (moc tomu nevěřím a stejně si koupím i tak Intel, protože to je jistota, AMD by muselo mít aspoň nějaké kvalitní období, abych jim věřil a přešel na ně, ne, že vydají zrovna jednu věc z deseti co je teď ok a já to poletím koupit a pak za rok, dva budu nadávat).
19.8.2016 12:04:18   10.50.0.xxx 176
Lepsie obdobie? co je toto za argument v dnesnom svete IT a hlavne "pc-hraca", mozno v sagmente servery sa da chapat urcita preferencia k znacke kvoli infrastrukture ale ze hrac bude cakat na solidne vysledky firmy v dlhodobom horizonte? A to mam konkretne ja vsetko postavene na intel cpu (i7 5960x, i7 4930k, i7 2700k, i5 2400s, i3 2100 3240, g4400, servery pre produkciu a lab par xeon cpu), kazdopadne ak sa ukaze ZEN v dobrom svetle bez vahania ho zacnem kupovat, tak ako som svojo casu bez vahania presiel od amd na c2d od intelu.
19.8.2016 12:41:14   194.228.11.xxx 1246
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 13:40:50   47.60.178.xxx 316
Citace:
Omg, kdyby Intel chtěl, udělá takový procák, že AMD zkrachuje.
19.8.2016 21:57:57   85.237.234.xxx 141
1. To ze intel v krize drzi AMD nad vodou je vec nutna nie chcena ale to zaroven nevylucuje ze AMD moze casom prekonat intel a ver mi ak by sa tak stalo (sanca je miziva) tak AMD by nechcene musela drzat intel nad vodou. 2. "Omg, kdyby Intel chtěl, udělá takový procák, že AMD zkrachuje." AMD dohana INTEL len vdaka tomu ze aktualny vyrobny a technologicky proces naraza na svoje limity a ak sa v tomto smere nepohnu dalej tak ich dotiahnu 1:1.
19.8.2016 13:00:36   89.177.15.xxx 275
já bych měl docela silný argument pro ZEN architekturu - je to nová mladá a perspektivní architektura narozdíl od vousaté Core kde se výkon v posledních generacích hýbe hodně kosmeticky. Je tu reálná možnost že se od doby Phenomů trh i výkon konečně rozhýbe
20.8.2016 03:40:35   89.102.208.xxx 57
Osobně si myslím, že AMD už nemělo prostor na nějaké hrdinství, tak okopírovalo intel jak to jen šlo, jenom aby to fungovalo.
20.8.2016 09:27:21   188.175.34.xxx 73
"okopírovalo intel"... zkus se vrátit na začátek byznysu AMD a dojde ti, že máš o roli, významu a byznysmodelu AMD silně zkreslené představy
20.8.2016 09:35:19   188.175.34.xxx 32
Stojí to hlavně na Global Foundries - pokud se ukáží jako konkurenceschopní a budou držet krok alespoň s těmi TSMC, pak není vůbec co řešit.

Některé absurdní výkřiky na adresu AMD fakt nepobírám - mají zkrátka byznys postavený úplně jinak, pružněji, narozdíl od Intelu, který už dnes např. také přistupuje na hru s výrobou licencovaných ARM.
19.8.2016 11:57:48   178.255.168.xxx 254
Kéž by to tak bylo, nic jiného si nepřeji. Intel CPU hrozně natáhl na ceně, protože mohl. Teď se to snad vrátí do normálu.
19.8.2016 12:34:50   205.175.202.xxx 312
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 12:02:59   47.60.178.xxx 528
Už jen to, že Intel v den AMD prezentace záměrně "leaknul" nové info o Kaby Lake (i7-7700K atd..) a Nvidia narychlo přesunula představení 3GB 1060 z pův. 24.8. taky na včerejšek, znamená, že oba výrobci ví, že AMD je v laufu a mají patřičně nahnáno.
19.8.2016 12:21:00   85.248.30.xxx 1014
Nepovedal by som, že nahnáno. :-) Skôr sa snažia strategicky pripútať pozornosť na seba v čase, keď ju chce AMD. BTW NV s týmto fakt nemá čo robiť a predstavenie 1060tky v 3GB verzii by som bral kľudne za náhodu. AMD totiž predstavuje úplne iný typ produktu. NVIDIA sa fakt nemá prečo báť procesorov či už od Intelu alebo AMD. Žiadne totiž nevyrába. :-)
19.8.2016 12:31:43   10.50.0.xxx 141
Prave naopak, v kazdom smere chce zamedzit prezentu konkurencie a to aj v pripade CPU, pretoze ak by by im nechali volny priebeh a ZEN sa ukazal v dobrom svetle tak by zakaznik pockaj aj na ponuku gk. Samozrejme je to marketingova strategia ktoru nemozno zazlievat, urobilo by to aj AMD ak by pozicia trhu bola v ich prospech. AMD ma smolu len v tom ze ako nvidia nechce uspesny prezent CPU od AMD tak intel nechce uspesny prezent GK.
19.8.2016 13:46:55   47.60.178.xxx 224
Ale no tak, na takovou náhodu snad nevěříš. A je to pro ně konkurenční firma tak jako tak, takže se ji budou snažit uškodit v každém případě. Když Zen uspěje, zlepší to povědomí o značce AMD i mezi zájemci o koupi nové grafiky, to je snad jasné. Tady jde o brand.
Takže AMD musí bojovat na dvou frontách.
19.8.2016 12:23:21   95.105.237.xxx 37
Kde ty na tieto perly chodíš?
19.8.2016 12:43:49   194.228.11.xxx 837
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 13:48:31   85.248.30.xxx 108
Teraz DD pobavil týmto pri videu na nový Deus Ex:

Citace:
Údajně kvůli nutným optimalizacím se zdrží DirectX12 verze hry DeusEx, která vychází 23.8.2016. DX12 verze pak přijde v týdnu od 5.9.2016. Skutečný důvod neznáme, ale asi to souvisí s konkurenčním bojem výrobců grafik, kdy DeusEX bude rozhodně používán v testech grafik.


No a už sa tam našli takí, čo to zobrali ako fakt a spravodlivo na NV nadávajú. A teraz to ešte budú šíriť ďalej samozrejme.
19.8.2016 14:02:04   194.228.11.xxx 728
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 14:39:09   194.228.11.xxx 627
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 14:16:42   47.60.178.xxx 645
http://cs.wikipedia.org/wiki/Latentn%C3%AD_homosexualita
PC-hráč 4.8.2016: To těžko, tady ta mrdkokarta nikoho nezajímá, snad jen červené buzny viz výše.
PC-hráč 19.7.2016: a jeho velký Guru Stachuj Červený mu tam přikuřuje
PC-hráč 19.7.2016: Nebreč, DD tě vykouří třeba zítra, když to dneska nevyšlo.
PC-hráč 19.7.2016: Jo tak... Belka jak můžeš vidět nasává Stachujovy moudra a jak nemůžeš, tak jeho penis.
PC-hráč 25.7.2016: tydýte už jsi dnes vykouřil DDho a zapl přímotop v bedně?
PC-hráč 14.8.2016: to jsem se zas nasmál jak ten krypl tam lže a tupé ovce ho za to fajčí
atd.. je toho moc
Tím se vysvětluje ta PC-hráčova věčná agrese... doporučuji comming out.
19.8.2016 12:28:50   81.19.3.xxx 1633
Vidím, že už tu máme zase známého pacienta, který nám tvrdí, jak je Nvidia a Intel posraná z nových AMD produktů.

To stejné vlastně napsal teď i Stach u svejch článků. Vy jste fakt tragédi.

Nvidia a Intel neví, co dělat s prachama, ale strašně se bojí krachujícího AMD :-D

hashtag realitycheck
19.8.2016 12:45:03   194.228.11.xxx 1136
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 12:55:14   81.19.3.xxx 1019
Hele, já si nemyslím, že to je Belka. Ten má takový autistický způsob psaní, koneckonců je ze zkumavky, takže je to logické. Toto mně připadá spíš jako nějaká verze Tynýta, který si hraje na slušňáka a pak ventiluje ten zbytek jako troll.

Ale je mě to celkem u prdele, jsou to zoufalci, třeba Tynýt, ten je zaregistrovanej snad na všech možnejch fórech. Co to je za lidi toto ?
19.8.2016 14:09:04   194.228.11.xxx 735
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 14:36:17   47.60.178.xxx 317
Ty jseš si ve všem poměrně jistý. To je obecně problém hloupých lidí.
19.8.2016 15:35:06   47.60.178.xxx 153
Zajímávé, že před pár dny jsem měl být zaručeně nějaký Belka a teď už zase někdo jiný. Jde vidět, že ve lhaní má PC-hráč praxi.

BELKA detekován - PC-hráč 14.8.2016 14:59:23
Mimochodem, teď jsem se dozvěděl, že ten idiot tady s tím nickem nvidiot je BELKA
19.8.2016 13:13:34   194.48.241.xxx 224
tak za prvé, Intel a Nvidia se topí v prachách? Intel si myslím, že je daleko větší gigant než nějaká Nvidia a druhá věc krachující AMD - podle Obrmeaiera a jim podobných už AMD mělo zbankrotovat a zaniknout min. před 7 lety
19.8.2016 13:22:22   194.228.11.xxx 728
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 14:52:23   47.60.178.xxx 276
Intel je na tom bídně. Prachy možná mají, ale business jim jde do kopru. Letos už propustil 15% zaměstnanců a firma prochází transformací. V mobilním segmentu totální fail, viz další novinka zde na PCT. Teď už jen bude muset produkovat čipy konkurenčnímu ARMu, aby ty prázdný fabriky vůbec uživil.
https://pctuning.tyden.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=40591&catid=1&Itemid=57

Nvidia je dočasně nahoře a chystá se na strmý pád dolů. Akcií se už všichni zbavují, ze strachu z AMD. Hledají kde se dá uplatnit. Prej budou dávat Drive PX2 do Škodovek nebo co, páč to nikdo jinej nechce. Tak snad si ten čip užije i PC-hráč, až našetří na Fábii HTP Junior. Apple už Nvidii nechce ani vidět, kvůli poruchovosti. Výrobci konzolí jakbysmet. Miliardovej trh NV prošvihla a teď poletí z kopce jak namydlenej blesk. Agentury už ji snižují rating na "underperform".
http://www.thestreet.com/story/13641328/1/nvidi a-nvda-stock-slips-on-wells-fargo-downgrade.html
19.8.2016 20:33:35   46.47.177.xxx 715
AMD propouší každý rok a kde je dnes ?
A že je na tom intel bídně ? Čisla za r.2015 mluví jasně.
Fet máš každopadně kvalitní to musím uznat,ale chtělo by to trošku zvolnit.
19.8.2016 13:30:03   81.19.3.xxx 1022
Obermaiera neřeš, to je zas opačnej extrém k Stachudákovi.

Nvidia prosperuje, firmě se nebývale daří a neusíná na vavřínech a její nová generace zadupává rudé do země.

Můžeš mně nazývat fanboyem, je mi to jedno, ale nVidia má zlaté časy a kdyby chtěla, AMD už tu není. Nůžky mezi těmito firmami se rozevírají čím dál víc.

Je to logické, nvidia má obrovské finance k dispozici na výzkum, vývoj a prezentaci svých produktů, je tedy logické, že je lepší než AMD. Ti se musí spoléhat na nějakej totální majstrštyk, něco jako boxer, kterej jasně prohrává na body a tak se v posledním kole pokouší o K.O.

To ale samozřejmě nepřichází, i když se nás Stašulin a jemu podobní snaží už asi 5 let přesvědčit o opaku.
19.8.2016 12:43:39   213.215.118.xxx 252
snad to zaboduje trh s CPU zamrol a kazda generacia je vpodstate minimalny narast...uz len to ze i5 ma stale len 4 jadra a pytaju zato cez 200 eur...
19.8.2016 13:24:46   86.49.110.xxx 512
Z toho co rekli a nerekli se da celkem snad odvodit zbytek jako vzdycky, kdyby tech aplikaci, kde je na tom Zen stejne jako Broadwell bylo vic, tak tam daj celej seznam, ale nic to neni.. Takze se to jedna amd friendly aplikace jako Ashes of Singularity nebo Hitman..
Sice ukazali Deus EX s Fury X ve 4k, ale neukazali framerate, protoze se bali, ze by to hned nekdo porovnal.

Desky, ktery slibujou technologie, ktery s Intelem mame 2 roky.

Celkove technologicky to zase bude druha liga a ted, muzou zase zabodovat pomerem cena/vykon a jenze Intel s nima asi cenove zavodit (750Ti,950 a 1060) narozdil od Nvidie nebude.
19.8.2016 18:05:56   188.246.111.xxx 133
No, jak tu někdo řekl, kolem Buldozeru tu byl hype jak prase, pak to dopadlo, jak to dopadlo. Teď se více méně ten hype opakuje a něco mi říká, že to dopadne zase zle (i když bych si přál opak).
Takhle, nejsem zaujatej ani na červenou, ani na modrou, je to myslím jasně dané,
modrá - výkon single core
červená - výkon multitask/cena
Každý má ty priority jinak, ale mně osobně zajímá prostě single core výkon, kvůli způsobu práce na pc.
A pokud se Zen opravdu ukáže...a ukáže, že je v různých testech jen o dvě/tři vteřiny pomalejší, než rovnocenný intel, do toho nabídne o 1000 nižší cenu, odemčené taktování a né 4 core/8 thread, ale 8core/16 thread než vyděračský intel, tak nemám problém si poprvé v životě koupit červenej processor.
ALE, jestli to bude zase jako vždycky, v single core testech bude pomalejší o 6-10 vteřin, bude víc žrát a bude mít vyšší výkon v multitaskingu jen ve speciálních aplikacích a né v běžných (resp. v těch co používám já) aplikacích, tak jako nemám absolutně žádný důvod si nekoupit zase po x-té Intel.
A bojím se, že to se Zenem bude zase jako vždy už od dob bombovního Athlonu.
19.8.2016 18:28:14   194.228.11.xxx 722
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 18:52:09   37.48.17.xxx 138
Nemel hovadiny radsi vysvetli zeleny mozecku opet spinavou hru Nv na zakaznika s 1060 kartou..Kdy 3gb karta neni stejna parametrove,ale prodava se jako 1060karta pry jenom s mensi pameti..Opet podvod od tehle firmy ...To se zase nachyta ovci co si tu kartu koupi a budou pak zklamani...
19.8.2016 18:55:02   37.48.17.xxx 174
Jo a nekteri tu psaly,ze 4gbpameti je fail od Amd,ale 3gb od Nv je super narez.....
19.8.2016 18:55:54   194.228.11.xxx 519
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 18:55:10   194.228.11.xxx 622
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 18:59:41   47.60.178.xxx 156
Třetinu? Pochopení psaného textu ti evidentně dělá problém.
Jinak ten "shit RX480" si maže Nvidii v novém Deus Ex na chleba. http://gamegpu.com/images/stories/Test_GPU/Ac tion/Deus_Ex_Mankind_Divided_/test/dem_1920_11_2.png
Tvoje imaginární 1070ka stěží dorovná maličké Nano staré generace.
Vega ty předražené zelené karty vypráská svinským krokem i s Huangem.
19.8.2016 19:49:08   46.47.177.xxx 811
To maličké nano co vyšlo loni a mělo startovací cenovku o 200$ vyšší ?
Jo to jo no.
A co se týče té 480tky.Myslel jsem že je na full hd topovka, ale co si budeme povídat 46 fps dneska není hitparáda, protože co si budeme povídat, s procákem za cenu kolem 5k si můžeme pár fps ještě ubrat.
JEstli chce dneska někdo hrát full hd s full detaily bude muset připlatit trošku více než 8k za RX480
19.8.2016 20:04:48   194.228.11.xxx 619
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 20:14:05   47.60.178.xxx 154
Hra ještě nevyšla, proto je na ni už 30 recenzí.. http://www.metacritic.com/game/pc/deus-ex-mankind-divided
2x dražší předražený krám 1070 má v tomto nastavení min. 42 fps, takže bych pomlčel, když RX 480 je na tom skoro stejně Stači vypnout ultra a vyhlazování a každý si na 60 fps zahraje, to pochopí i lehce retardovaný jedinec.
A to poslední snad ani nemá cenu komentovat, když každý s IQ vyšším než 60 vidí, že jak SLI, tak CF ve hře nefunguje.
19.8.2016 20:06:30   47.60.178.xxx 154
Co si budeme povídat , srovnávat startovací cenu nové generace s kartou staré generace.. to je argumentace hodná chorého zeleného mozku. A kolik že stála 980Ti, která je v tom testu na stejno jak to Nano?
19.8.2016 20:41:41   46.47.177.xxx 617
I dnes je dražší jak 1070.Něch si své trapné pokusy o urážky, protože to fakt nefunguje
19.8.2016 21:20:58   194.228.11.xxx 518
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.8.2016 21:22:56   47.60.178.xxx 146
Nano už se dávno nevyrábí ty joudo, cenu zbylých skladovek určuje trh. Pokud je dražší než 1070, tak to znamená, že je o ty zbylé kusy extra zájem. Např. pro těžbu kryptoměn.
21.8.2016 20:12:27   195.78.45.xxx 00
"Např. pro těžbu kryptoměn " to ma este nejaky vyznam ? si myslim ze pred rokom to skoncilo aspon co sa tyka tazby pomocou VGA .
19.8.2016 21:34:02   194.228.11.xxx 521
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.8.2016 10:20:41   194.228.96.xxx 72
Ano vypadá to dobře vůči NV 1070 54fps vs AMD RX480 48 FPS. RX je jen o 15% slabší. Nicméně DX12 je odloženo, protože NV na DX 12 spadla cca o 5% výkonem proti DX 11 a RX 480 cca o 10-15%.
Jinak je venku další test, který potvrzuje převahu RX480 VS NV 1060: http://www.pcgameshardware.de/De us-Ex-Mankind-Divided-Spiel-55470/Specials/Benchmarks-Test-DirectX-12-1204575/
Dáte li v grafu RX 480 jako 100% tak 1060 je výkonově na 89 %. DD zas tak moc nekecal, že s každou další novou hrou se bude náskok NV tenčit.
19.8.2016 18:26:15   212.37.84.xxx 81
http://finance.yahoo.com/quote/AMD?ltr=1
19.8.2016 19:05:17   47.60.178.xxx 186
Ano, dnes AMD +10% na téměř 8$. Před rokem jsem nakoupil za 2$. Zatím rozhodně neprodávat! Příští rok budou na dvacce.
20.8.2016 11:53:27   2.86.179.xxx 51
skoda.. prodal sem moc brzy, ale zisk 70% se taky pocita
20.8.2016 21:21:00   78.45.143.xxx 07
HBM pamětí to je jen další křemík bez inovace. Intel už dávno podporuje DDR4, PCex3 atd. Chce to něco pokrokového a tím by byla právě podpora HBM pamětí, tím by udělalo AMD významný krok v před proti Intelu.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

41 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 19.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.