Už víme, kolik bude stát GeForce GTX 1060 v Evropě
autor: Ondřej Štěpánek , publikováno 8.7.2016

Včera jsme vám přinesli podrobnosti o připravované grafické kartě střední třídy GeForce GTX 1060 a současně jsme vás také informovali o tom, kolik bude tato karta stát za velkou louží. 

Rozjela se tak vlna spekulací, na kolik nás nakonec přijde karta u nás, což už nyní víme. Jen pro připomenutí model GTX 1060 nám chce Nvidia naservírovat již 19. července. Nabídne výkon reprezentovaný 1280 CUDA jádry, 80 texturovacími a 48 renderovacími jednotkami při spotřebě 120 wattů. Využité GPU GP106 z rodiny Pascal postavené na 16nm výrobním procesu poběží na taktu až 1,7 GHz s boost. Grafickému čipu bude sekundovat 6 GB pamětí GDDR5 s propustností 192 GB/s. 

Už víme, kolik bude stát GeForce GTX 1060 v Evropě

Nvidia dá svým partnerům opět možnost výběru vlastního chladiče a také PCB. S tím je také spjatá možnost rozličného továrního přetaktování. Právě s přetaktováním se má údajně karta dostat třeba až na 2 GHz. Mezi partnery Nvidie, kteří by se měli ujmout vlastních návrhů karty, se objevuje třeba Asus, EVGA, Gainward, Galax, Gigabyte, Inno3D, MSI, Palit, PNY a nechybí zde ani Zotac. A teď k tomu nepodstatnějšímu, čímž je pro mnohé patrně cena karty.

Už víme, kolik bude stát GeForce GTX 1060 v Evropě

Ta by překvapivě neměla být pouze převrácená poměrem 1:1 z dolarů na euro. Nvidia počítá s připočtením DPH a na evropský trh nový model pošle za 234 euro bez DPH. Na našem trhu by se pak měla objevit za cenu od 7 599 korun s daní, tedy za o něco vyšší částku, než jsme predikovali. Pro srovnání kupříkladu v sousedním Německu za novinku zaplatí s DPH 279 euro (7 540 Kč při současném kurzu). Na této cenovce budou ale začínat pouze nereferenční modely. Za Founders Edition dáme v Evropě 319 euro s daní, tedy zhruba 8 600 Kč. 

Zdroj: Nvidia



Tagy: Nvidia  GeForce  GTX 1060  grafická karta  GPU  Pascal  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
8.7.2016 19:47:19   78.108.104.xxx 451
Docela zajímavá konkurence pro RX480, jsem zvědavý na herní testy.
8.7.2016 20:37:15   78.45.250.xxx 117
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.7.2016 20:40:37   78.45.250.xxx 329
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.7.2016 00:18:55   78.102.128.xxx 146
NV ve svých performance údajích nepřehání a je velice přesná. Z grafu z produktové stránky jde zjistit že to co uvádí graf sedí na recenze... Ve všech třech hrách jsem se dokázal dostat exaktně na FPS, které v testech dosáhna 980.. Chce to najít správný test, kde v těch hrách testují jak ref 960 tak ref 980.


Vydání dohromady není běžné u nikoho.

Udělali zcela to samé co předloni.. Nejdřív se vydal midrange - 970/980, potom šla 960 pak Titan a následně 980Ti

Letos vyšel midrange .- 1070/80 a vyjde 1060 a spekuluje se i TitanP na zlomku prázdnin...

NV nic vyprodávat nepotřebuje, ta Maxwell čipy dávno nevyrábí
9.7.2016 14:19:38   94.136.144.xxx 76
No ale tak Maxwell je podľa mňa férovejšia architektúra ako Pascal.Napríklad GTX 980Ti by som ani za Radeon nevymenil a to by som najradšej iba Radeony kupoval. A aj keď Radeony maly po GTX 980 trochu navrch (ale tak aj skoro dvojnásobná spotreba) ale bola to férová architektúra (Kripel GTX 970 nie je podľa mňa karta ale tak jadro je výkonom v pohode len zvyšok zmrzačili).A hlavne si za svoje výrobky pýtali férove peniaze (to je v nVidii nie veľmi časté). Ale tak Pascal priniesol "ohromný" výkon oproti Maxwellovi (ale stále sa vraj špekuluje že GTX 1080 má menšie IPC pri rovnakých taktoch ako GTX 980Ti) ale tá prirážka.Ľudia platia za Performance ako za Extrémne verzie GTX 980Ti (HIGH END) a takto to pokračuje aj nižšími triedami. GTX 1070 vyzerala perfektne ale zabili to cenou 500€ za ktorú sa reálne predáva. Prosím keď som niekde spravil chybu alebo kecám blbosti opravte ma namiesto mínusky.
9.7.2016 00:44:37   78.102.128.xxx 146
SLI na low end kartě?

Nebudete jeden co argumentuje DX12? Pokud ano, tak doporučuji zjistit specifikace DX12... SLI ani CF není potřeba. Ani není třeba mít dvě stejné karty (to tedy alespoň u SLI taky není nutné)
9.7.2016 09:31:23   89.176.85.xxx 258
low-end za 7500 Kč ???? lol ??
9.7.2016 13:50:47   78.102.128.xxx 515
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.7.2016 18:18:34   213.143.60.xxx 70
Ne.
9.7.2016 14:04:03   81.201.59.xxx 21
V CR si k tomu pridejte dalsich 800-1000kc a o dostupnosti vubec nemluvim. Ty karty budeou realne k mani az nekdy v zari
8.7.2016 20:25:27   213.168.184.xxx 193
až na to že cena bude jako u 1070 a 1080, FE je jen drahá reference od který lezou ceny většinou jen nahoru... (a ještě aby ne když maj přidanou hodnotu v taktech a lepšim chladiči) geniální tak obchoďáků a marketingu nedivil bych se kdyby si ještě někdo chrochtal jakou že to má premiovku ty doporučený ceny jsou k smíchu.. a to i u konkurence..
9.7.2016 00:22:03   78.102.128.xxx 43
Problém je že FE mohli stavět AIB a bylo to pro ně výhodné, proto v zásadě dělají jen FE + nejdražší varianty vlastních karet, ty levnější moc nehrotí, ale dají se sehnat, například MSI Aero, ale obchodníci je drží vysoko... taky proč ne, když prodají de facto vše co jim přijde a na další karty čekají.

Zájem je obrovský



U 1060 AIB nebudou dělat FE a musí tak okamžitě přijít s vlastní produkcí a v sektoru kde se hledí na cenu, tudíž přijdou i levné karty, ale ty reálně budou možná ještě horší než Founders

základní karty budou vypadat +- takhle: http://cdn.videocardz.com/1/2016/07/GIGABYTE-GTX-1060-reference.jpg
9.7.2016 07:26:56   213.168.184.xxx 31
Jo, zajem je tak velkej ze na czc uz je pres tejden cca 10 ks fe a par kusu min zajmavejch(ty s nizkym power limitem) neref karet.. Myslim ze nedockavci uz nakoupili a zbytek uz si ceka na to co opravdu chtej popr. Az se proberou s cenama.. To jestli ve svete je tomu jeste jinac netusim..
9.7.2016 07:41:23   213.168.184.xxx 51
Zapomel sem napsat ze to je k 1070, u 1080 ale taky maj 10ks FE, akorat neref nejsou.. Ono tady v cr nebudou zrovna tisice lidi davat za gk sumu jako za jetou felcku.. Prumerna mzda kterou skoro nikdo nema ti na to ani neda..
9.7.2016 16:35:59   78.102.128.xxx 00
No právě ve světě je tomu jinak. A je to tady běžné, máme zcela jinou kupní sílu. Vzpomeňme na FuryX. U nás regály nacpané až to z nich padalo na zem, v US nezřídka člověk musel zaplatit 8-9 set dolarů aby ji získal...
8.7.2016 21:07:59   79.127.204.xxx 416
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.7.2016 21:19:45   85.70.47.xxx 2211
ty ceny sou sprosta lez pro cz trh .. pripoctete si tak 10-20%. chapu ze pct zivi jen prachy z mkt ale co je moc je moc
8.7.2016 23:57:00   90.176.40.xxx 178
Pán je chytřejší a ví to líp než ti, co ten launch na 19. plánují. Povíme si při uvedení, ju?
9.7.2016 06:49:37   95.103.58.xxx 90
Ale s casti ma pravdu, napriklad GTX1070 stoji 370 dolarov a v nasich obchodoch stoji 500-600€. Ja osobne neverim ze sa nebo otvori a zdazu obchodnici budu predavat karty bez marze, hlavne ked v predobiednavkach NVIDIA predala viac kariet GTX1060 ako AMD RX480 A to este je len na papiery
9.7.2016 12:04:43   90.176.40.xxx 41
Tipuju, že tam byl problém hlavně s tím, že prodeje startovaly s dražší Founders Edition a když se prodávala, nikomu se nechtělo jít s cenou níž u lepších karet (a když se prodávaly ty lepší, tak proč hned vrhnout na trh i ty levné, že...)
Tady by to měly naběhnout rovnou nereferenční modely a dá se předpokládat, že tomu bude jako obvykle, kdy Nvidií doporučené ceny jsou už nastavené po domluvě s obchodníky v závislosti na cenách v daném regionu tak, aby za ty ceny ty karty někde byly. Ale jestli se to první den vyprodá a budou na ně fronty, tak se dá čekat, že cena půjde taky nahoru. (což samo o sobě zní jako dobrý plán, prodat kvůli recenzím pár karet pod cenou, pak je zdražit a svést to na enormní zájem, a ještě být z obliga )
10.7.2016 20:25:58   85.207.22.xxx 00
GTX1060 také staruje s FE, to nabádá k tomu myslet si, že situace se bude opakovat. Nebo proč by se někdo zaobíral FE, když bude mít lepší AIB s mnohem lepší cenou ? To nedává smysl.

Nechci prorokovat nebo hejtovat (naopak, mám o tuhle kartu zájem), ale nevidím to růžově.
10.7.2016 22:46:41   85.70.47.xxx 00
Hochu tak timhle si akorat protirecis
9.7.2016 11:54:32   109.163.234.xxx 1719
Vagnere, uz to nehul...

Muzu ti slibit, ze za 7599 korun nekoupis 19. 7. jedinou GTX 1060.

Nasi slavni prodejci budou zacinat tak na 8500 a ty to dobre vis.

Tak nas uz prestan krmit takovejma povidackama, jo. Ja vim, ze ti za to nV plati, ale nedelej z nas uplny debily, jo.
9.7.2016 12:09:23   90.176.40.xxx 269
Já to fakt nevím. Ad podplácení, buď to dokažte, nebo zavřete držku. Tohle je v podstatě i žalovatelné.
9.7.2016 12:11:53   109.163.234.xxx 423
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.7.2016 12:27:36   90.176.40.xxx 172
http://business.center.cz/business/pravo/zakony/trestni_zakon/cast2h5.aspx

V anonymní diskuzi, to jsme siláci. Přijďte mi to říct do očí.
9.7.2016 12:30:26   109.163.234.xxx 1111
tak co, vsadime se?

klidne vsadim tisicovku, ze za 7599 czk nekoupis ani ten nejlevnejsi model pri uvedeni.

ve vsech velkych eshopech (czc, alza, tsb) budou zacinat dost nad 8000 czk.

nebo tady muzes plakat, jak moc te neopravnene obvinuju. ses proste volavka jak prase. delas, co muzes, aby si lide nekupovali rx 480 a pockali na gtx 1060, ktera stejne bude o dost drazsi.
9.7.2016 12:36:23   90.176.40.xxx 84
Ano, už couváme... už jen ve všech velkých obchodech...
Ano, když vím, že za tři týdny má jít do prodeje přímá konkurence, tak celkem logicky lidem řeknu, ať si počkají, pokud na to nespěchají, protože to může být jen ku prospěchu věci (buď koupí GTX 1060, nebo RX 480 zlevní, anebo tu snad už v té době budou aspoň nereferenční RX 480).
Chápu, že některým by se spíš líbilo, kdybych napsal rychle kupujte reference RX 480, protože až přijde GTX 1060 a lidi zjistí, jaká je, tak se všechny RX 480 rázem vyprodají a nepůjdou sehnat, ale bojím se, že to tak nebude.
9.7.2016 12:39:28   109.163.234.xxx 1112
vsak je jasny, ze gtx 1060 bude vypadat skvele pri uvedeni

dx11 hry to bude drtit s novymi optimalizovany ovladaci

no pokud menite kartu treba jednou za 3-4 roky, je vam to k hovnu platne

pascal ani poradne nepodporuje dx12 - viz benchmarky aots, hitman, quantum break, ...

a dx12 bude kazdym rokem vic a vic. v ten moment rx 480 zacne vypadat mnohem lip nez gtx 1060, ktera bude stejne za rok nerfnuta ovladaci, jak je u nvidie znamo

proste klasika, no.
9.7.2016 12:53:52   90.176.40.xxx 125
Co mi to jen připomíná... jo, už vím. Ty řeči o tom, že jelikož je AMD teď v konzolích, tak výkon GeForce půjde ve většině her do háje. Kolik je to let? A kolik let se tohle vykládá kvůli DX 11.1 a 11.2, DX12 a Vulkan... A argument jsou po té době tři, čtyři hry, kde je rozdíl víc než jen pár procent (ale ne nijak dramatický), a opět prorokování, jak se za další tři až čtyři roky uvidí, kdo měl pravdu. (btw, námět k zamyšlení, když jen Nvidia je ta zlá, kdo do her implementuje kurvítka, kolik z těch (i vyjmenovaných) her, co u GeForce chodí hůř, je v Gaming Evolved?)
Fajn, ale já obvykle nekupuju grafiku podle toho, jak se na ní bude hrát za čtyři roky. To můžu prozradit rovnou, jakákoliv aktuální grafika bude za čtyři roky na hraní na nižších detailech a bude zralá na výměnu.
9.7.2016 13:26:27   95.103.58.xxx 51
Ja jen k tej cene, GTX1080 koncova cena je 590$, v nasich obchodoch skoro 1000$
GTX1070 koncova cena pre zakazdnika 370$ v nasich obchodoch 600$
a teraz sa otvoria nebesa a GTX1060 s koncovou cenou pre zakazdnika 260$ bude stat 250$
9.7.2016 13:28:56   90.176.40.xxx 41
To, co přišlo z Nvidie, je česká cena v korunách včetně daně. Není to nějaký přepočet z dolarů bez DPH na základě oficiální dolarové ceny GeForce.
9.7.2016 13:36:19   95.103.58.xxx 05
NVIDIA oficialne uviedla cenu 249 dolarů za 3gb a 299 za 6gb. Tak ze tych 7500Kč=250$ je ako to slusne napisat ...
9.7.2016 13:59:55   90.176.40.xxx 40
Smím vědět, kde jsou tyto oficiální ceny 3GB a 6GB verze oficiálně k vidění?
9.7.2016 16:44:05   78.102.128.xxx 00
Kde NVIDIA uvedla 3GB kartu? Oficiální info, díky...
9.7.2016 17:46:21   94.142.242.xxx 16
to, co prislo z nVidie, je nejaka cena na papire, ktera vubec nebude odpovidat realite

NA PAPIRE

stejne jako ten jejich paper launch

v CR tech karet bude celkem tak 20
9.7.2016 13:34:46   109.163.234.xxx 310
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.7.2016 13:56:15   90.176.40.xxx 70
Checht. A jsme u toho. A kolik lidí, co si tehdy při uvedení za ty prachy koupili GTX 680, ji ještě dodneška nevyměnilo a kolik z nich místo toho pořídilo GTX 780, GTX 780 Ti, GTX 970 nebo GTX 980, GTX 980 Ti, anebo některou GTX 1070 či 1080?
A to byl hihgend, nemluvím střední nebo nižší střední třídě. Který náruživý hráč, který kdysi pořídil populární gigový Radeony HD 7850, jej ještě nevyměnil za něco rychlejšího?
9.7.2016 13:59:30   109.201.133.xxx 415
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.7.2016 14:02:12   86.49.107.xxx 710
To jako vazne?..vzdyt AMD je tak pet let pozadu...cena 1060 je pro mne dost prekvapenim..myslel sem ze bude stat tak 10 tisic vzhledem k tomu o kolik je lepsi nez 480tka..Vubec nechapu jak si v dnesni dobe muze nekdo kdo vydelava penize a nebydli u rodicu koupit AMD.
9.7.2016 14:35:48   77.236.203.xxx 63
netvrdim ze RX 480 je v referecnim provedeni nejaky zazrak (ten chladic co je asi tak velky jako muj chladic na chipsetu u desky je opravdu paradni ;) ) a ze je ve srovnani s NV vysoce efektivni ale v cem je probuh AMD 5 let pozadu ==> modernejsi architektura a "trvanlivejsi" vykon navic plno "ficurek" zavedli drive nez NV dokonce i 10-bit vystup v desktopove sfere nasadili drive nez NV atd. atd.
9.7.2016 14:39:31   90.176.40.xxx 84
Ne, tohle není věc konzumu, nové grafiky se nepořizují jen kvůli tomu, že jsou to nové grafiky. Asi jen málokdo vymění starou vyhovující kartu za obdobně výkonnou novou kartu jen proto, že je nová (a když už člověk pořídí stejně výkonnou grafiku, tak je důvodem lepší spotřeba nebo hlučnost.)
Normální lidi nemění grafiky kvůli tomu, že přišla nová generace, ale mění je proto, že staré moc žerou, jsou moc hlučné (a nové karty s obdobným výkonem bývají tišší i úpsornější než grafiky předchozích generací), a hlavně proto, že jejich výkon už nestačí na nové hry. A to mainstreamové karty obvykle po čtyřech letech bez nějakých větších kompromisů fakt nestačí.
Ano, highend, který pořád ještě i po těch čtyřech letech jakýs takýs použitelný výkon má, se na ty nové hry použít dá, ale kolik lidí kupuje drahé, žravé a hlučnější highendové karty s mizerným poměrem cena/výkon a pak je za čtyři roky nevymění za něco lepšího.
9.7.2016 14:41:26   62.210.105.xxx 49
vidis, ja jeste funguju na 7850 2 GB

stala mene nez 6 tisic pred vice nez 4 roky

zere 130 W maximalne

pekne se taktuje

na Full HD da vse na 60 fps a vys pri slusnych detailech

nejsem zadny herni traged, aby kupoval novou grafiku pro 50% vykonu navic

a kde bych byl, kdybych koupil to nVidijsky CENZURA, 560 Ti s 1 GB VRAM?
9.7.2016 15:13:02   90.176.40.xxx 50
No, a já už bych dnes s kartou s výkonem na úrovni R7 370 fakt spokojený nebyl.

BTW, už jste přemýšlel nad tím, že právě generace HD 7000 tak dobře odolává zubu času hlavně proto, že na optimalizacích ovladačů u ní muselo AMD permanentně pracovat, jelikož stejné čipy používalo i u Rx 200 a Rx 300, zatímco Nvidia za stejnou dobu navrhla další dvě generace čipů? Co myslíte, budou se těmhle kartám stejně věnovat i nadále, když po dlouhé době nastoupí opravdu nová generace grafik? U nových karet už také počítáte s tím, že RX 480 za rok uvidíme na vyšších taktech coby RY 570 a za tři roky jako RZ 660? Myslíte, že to, co platí teď pro "nezastarávání" Radeonů HD 7000, budete moci uplatnit i za tři roky pro Radeony 390X?
9.7.2016 16:50:22   199.127.226.xxx 68
ano, AMD si svych zakazniku vazi natolik, aby je nenutili kupovat novou grafiku kazdou generaci

a RX 480 je 100x lepsi do budoucnosti uz jen kvuli tomu, ze Polaris bude v konzolich, tudiz 5leta prioritni podpora je zarucena

po GTX 1060 po roku ani pes nestekne
9.7.2016 16:54:15   199.127.226.xxx 25
navic nikdo fakt nemuze za to, ze amd v roce 2011 uvedla nadcasovou architekturu, ktere nvidia stale nesaha po kotniky
9.7.2016 16:48:45   78.102.128.xxx 46
Můžete mi udělat video na vaší kartě jak při slušných detailech hrajete Rise of the Tomb Raider v 60 stabilních FPS na FHD? Nějak se mi nechce věřit

Ona to totiž nedává ani RX480 - https://www.youtube.com/watch?v=LywuWL7xNdA a je to tam jak DX12 tak DX11.

RotTR je konzolová hra a pokud vím, tak AMD fanz tvrdí že AMD je pro konzolovky naprosto dokonalá volba. Podobně jsem na tom byl s taktovanou GTX980...



Bohužel ani velmi populární Witcher 3 na tom není jinak jinak - https://www.youtube.com/watch?v=7mEG9SHsguw&index=2&list=PLIea1MeZnTD7BVqmyqH-i8YYTuZJJDUSC


A to AMD uváděli jak je to karta dělaná na 1440p/60FPS


GTX1060 na tom nebude nijak lépe. Jsou to de facto low end - entry level - herní karty.
9.7.2016 16:52:43   199.127.226.xxx 84
njn dalsi herni traged, kterej proste musi mit zapnuty ty ultrafrikulinsky stiny a hyper teselaci spolu s hairworks na galakticky detaily

vis, ve skutecnosti mas problem poznat rozdil mezi high a ultra i ve screenshotech, natoz pri opravdovym hrani

9.7.2016 17:23:20   194.228.11.xxx 53
Samozřejmě jeden efekt na ultra/high nepoznáš třeba, ale když už jich zapneš několik, další věc jsou minimální fps...

Jinými slovy je fakt rozdíl hrát stabilních 60+ na ultra a nebo na medium/high s propady ke 40.. kdo nezažil nepochopí, chápu, že ty to bereš podle svého, kde si namlouváš, jak rozdíl nevidíš, jak to stačí, ale kdyby sis zahrál na skutečně rychlé mašině kde to máš opravdu plynulé a na ultra, tak bys třeba pochopil ..
9.7.2016 17:27:46   94.142.242.xxx 63
zarucuju ti, ze 60fps ultra vs 60fps high bys ve slepem testu nepoznal
9.7.2016 17:33:16   83.240.87.xxx 45
co to je za pacienta ?
9.7.2016 17:43:06   94.142.242.xxx 17
a co ses ty za ko**tka?
9.7.2016 18:30:37   90.176.77.xxx 31
Kamarade co ctu tvoje prispevky to je samy rise of tomb raider.Hrajes ty vubec neco jineho nebo si lestis banana na lare..Jinak hru jsem dohral a ze bych se sni posadil na zadek to teda ne. A graficky nic moc.Jednicka se mi zdala herne lepsi...
9.7.2016 16:41:22   78.102.128.xxx 18
A kdo by si dnes kupoval RX480? Po vzoru AMD boyz pravidla "Waiting forewer" každý musí čekat co ukáže 1060 Navíc pokud lidi cílili na kartu za 6 tisíc tak si nekoupí 1060 ani RX480 a je jedno jak jsou dobré. Někteří to s RX480 vzdali a šli do jistoty - 1070.

A že tady distribuce prodražila RX480, kdežo NV karty jsou jedny z nejlevnějších v EU holt dokonce ani prodejci nemohou
9.7.2016 17:20:45   194.228.11.xxx 33
Já jsem jeden z nich, když jsem viděl, co za crap z té 480 vylezlo a to jsem se na ni fakt začínal těšit (přestože mi někde vzadu našeptával hlásek "bacha AMD a jejich kecy...")...

Na druhou stranu, já včera viděl kupovat nějakyho borca 2ks 970 do SLI .. Co za magora dnes koupí za 16 klacků tyhle 2 karty, když místo toho může koupit 70/80 ? Dát 16 za 2 dnes už ne moc rychlé kart ze staré generace a ještě je mrdnout do SLI to je fakt psycho, čím ti lidi uvažují, když ne hlavou?
9.7.2016 17:29:59   94.142.242.xxx 57
to je normalni, zelena hovna neuvazuji

jedina cilova skupina, pro kterou ma nVidia smysl, je clovek, co kazdy rok kupuje high-end a muze si to dovolit bez problemu
9.7.2016 17:38:23   83.240.87.xxx 00
koupit 970 ma smysl pokud uz ten clovek jednu ma. do SLI. ale i tak, SLI/Crossfire uz dneska moc smysl nema. treba typek hrozne rychle na neco potreboval 970ku, to nikdy nevis. ale teda ja bych to samozrejme nikdy neudelal
9.7.2016 18:29:44   213.143.60.xxx 50
Komplik: "A že tady distribuce prodražila RX480" Co to je zase za blábol nakupuju Sapphire RX480 v distribuci za 6670,- s dph.
9.7.2016 18:15:51   90.179.133.xxx 22
Co by jsi chtel po tom debilovi co se musi schovavat za zahranicnim proxy.
10.7.2016 22:28:58   85.70.47.xxx 01
Lol umru smichy, jasne ze prachy neberes ty ale vas portal.. btw miluju kdyz mi nakej zakos vyhrozuje pravnikama nebo coikou, to pokazdy poznam ze se bavim s uplnym kriplem co vi CENZURA
8.7.2016 21:58:43   77.48.204.xxx 2624
Tož slintošovi Stachovic opravdu teď mosí hrábnůt, Asi to AMD bude moset kupit, jinak to nevidím, jinak ty komedie na svojem webu už nebude mít o kom psát.
9.7.2016 08:56:38   213.29.26.xxx 220
Ale je zajímavý, když měla vyjít RX 480. Skoro každý tu tvrdil ze nebude u nás za doporučenou cenu + DPH a měly pravdu. Teď vydává NV za svoji doporučenou cenu a to už nikomu nevadí že u nás bude cena nastejno, nejspíš bude ale dokonce dražší. O tom která je lepší se teď nebavim. Snad mě chápete
9.7.2016 11:56:53   212.79.110.xxx 70
Chápu, vidím to stejně. Přijde mi, že se do toho hodně promítají zbožná přání autorů. Na DD pro změnu uvádí RX 480 za 6k 4GB a 7k 8GB, ale u GTX 1060 plácá o 9k...

Igor Staněk těch 7,6k uváděl na základě ceníků VÝROBCŮ, nikoliv PRODEJCŮ:
https://abload.de/img/akx7d6s84.png
Zda to bude realita, uvidíme až vyjdou. Ale myslím že minimálně mírný pesimismus je na místě.

Už se těším na pořádný test nereferenční RX 480 proti nereferenční GTX 1060 (ideálně od stejného výrobce, třeba MSI Gaming). Po dlouhé době to bude konečně zase souboj, ne pouze srovnávání se starými kartami, které už nikoho zase tak moc nezajímají.
10.7.2016 22:34:33   85.70.47.xxx 00
480 bude za 7k .. davam tomu tak 2-3 mesice
9.7.2016 09:35:00   188.175.35.xxx 22
Tohle se mi líbí hodně, karta na vlajce nese násobně větší paměť oproti předchůdci - nové kapacity do hlavního proudu.

Tohle je ovšem zdá se jediný segment, kde se něco takového odehraje, tak si to užívejte, dokud můžete a nedochází vám to...
9.7.2016 10:53:36   109.105.39.xxx 87
Info přímo z Nvidia CR:

"
Karty budou dostupne v CR v tydnu od 19.7 a mel by jich byt dostatek.

Doporucena cena pro CR je 7599 vcetne DPH. 9-10k je naprosty nesmysl. Vsechny karty maji 6GB pameti.

FE edice se v CR nebude prodavat vubec. Bude dostupna je pres nas web. Vsechny karty v prodeji budou pouze nereferencni karty partneru. Je pravdepodobne, ze nektere ceny budou i nizsi u nekterych vyrobcu ale 7599 je doporucena cena. GTX 1060 je za tuto cenu skvela karta a od zacatku to byla nase strategie nabidnou co nejlepsi cenu.

Kazdy si udela obrazek sam. Rozdil v podilu AMD vs NV na ceskem trhu vypovida za vse. Par blaznu, kteri se znazi za kazdou cenu obhajovat konkurenci (vcetne sireni pomluv a nepravd o nasi spolecnosti) na tom stejne nic nezmeni. O podilu na celosvetovem trhu nemluve.
"

Tak uvidíme
9.7.2016 11:36:30   95.82.139.xxx 85
Teď už jen počkat, jak to bude s tím výkonem proti GTX 980. Jestli fakt dumpnou cenu pod 8k, aby pošťouchli červený v tomto segmentu, tak to u grafik může AMD zabalit a jít šmrdlat lowend, jako to dělá u procesorů. Tuny červených keců o "pouhých" 6GB GDDR, sběrnicích a sběrných dvorech na tom už asi moc nezmění :/
9.7.2016 16:42:53   78.102.128.xxx 11
Výkon v NV bias titulech bude na úrovni 980 určitě. V AMD bias a DX12 obecně možná trošku lépe, přecijen Pascal je v DX12 lepší než Maxwell
10.7.2016 22:36:50   85.70.47.xxx 00
Mkt kecy
9.7.2016 17:17:33   194.228.11.xxx 59
Mazec co tu chodí za lidi. Prý mám 7850, hraju vše na 60fps a nejsem blázen abych kupoval něco co má 50 procent vyšší výkon a takové další přiblblé hlášky

Člověče jestli ty spíš nejsi "socka" s prominutím, co hraje 5 let staré indie kraviny, protože dnešní nové hry by sis na 60fps zahrál s takovým krapem možná tak ve snu z nějakého alternativního vesmíru a ještě na low details ...


Obecně nechápu jak někdo může plácat blbosti typu "cokoliv silnějšího než 980 je na Fhd blbost" .. bych fakt chtěl vidět jak tihle lidi hrají, to musí být sranda.. v nějakém zatuchlém koutku, všude plno bordela, čumějíc do starého TNka na low/medium, v ruce myš z Tesca a posyflenou klávesnici, na stoličce z Aska a datlují tu takové ptákoviny svoje nesmysly o tom jak hrají na 60fps a ještě tomu sami věří, to snad neni pravda
9.7.2016 17:35:55   83.240.87.xxx 26
mi to prijde jako nejakej nactiletej internetovej hustodemon kterej misto aby vypadl ven na brigadu smrdi doma a vyzira mamine lednicku

7850 byla prumerna karta uz v den vydani, natoz ted
9.7.2016 18:23:54   90.179.133.xxx 00
maysider, Martin Pavelec, anywherehome, pincek, jalav
9.7.2016 18:26:10   90.179.133.xxx 00
maysider, Martin Pavelec, anywherehome, pincek, jalav
9.7.2016 17:42:10   94.142.242.xxx 27
ty jsi peknej pripad.

vsak co si myslis, 60 fps taham v kazde AAA hre doted, HD 7850 je silna karta.

njn ty v recenzich vidis ty cisla namerena v roce 2012, od te doby je vykon tak o 70% vyssi, protoze AMD karty postupne optimalizuje

se prijd podivat, ty ocas. 60 fps uplne v pohode na medium/high
9.7.2016 21:03:36   194.228.11.xxx 62
Jasně ty hňupe, 7850 jsem kdysi měl, natoč mi prosím jak ti Witcher 3 drží v Novigradu 60fps .. to ti neudrží ani na low...
9.7.2016 18:35:42   90.176.77.xxx 53
Co tu ctu tady samy pacient musi hrat hry vse na max s vyhlazovanim na max atd..Boze a na co ..Pokud je nekdo spokojeny ze starou kartou a hraje treba na medium nebo low detaily tak je to jeho vec..Osobne bych si koupil kartu co by me davala hig detaily krasne to staci na hrani..Clovek stejne hraje a necumi na kazde detaily co kde je..
9.7.2016 19:48:05   89.102.179.xxx 60
Čekal jsem od karty s těmito parametry cenu kolem 6500.- s DPH jako koncovou prodejní cenu ale realita je o 1 možná 2 tisíce víc? Pro mě co karta nabízí je to prodejné pouze pro nVidia fandy.Tajně jsem doufal že právě svou 660Ti vyměním za tohle , ale cenově a možnostmi je pro mě spíš zajímavější RX 480 .Třeba za 4 roky nVidia přijde s něčím za už rozumnou cenu a karta bude mít solidní parametry výpočetních jednotek,paměti ,sběrnice a možnostmi použití.
9.7.2016 20:30:44   90.179.133.xxx 45
Muzeme vedet co presne jsou to ty "solidní parametry výpočetních jednotek,paměti ,sběrnice a možnostmi použití"?
9.7.2016 22:31:54   77.236.203.xxx 64
proc nekteri tak s oblibou vytrhavaji veci z kontextu trosku nekdo opomel vzpomenout i tu pomerne podstatnou cast souveti ==> "...rozumnou cenu..." a tou rozumnou cenou zrejme myslel cenu kolem 6500,- za kartu s obdobnymi parametry jako ma GTX 1060/RX480 jak uvadi na zacatku prispevku cimz tento dotaz pozbyva smyslu (staci cist a nevytrhavat si z kontextu co se cloveku zrovna hodi)
10.7.2016 01:23:36   194.228.11.xxx 27
Pro tebe je rozumná cena 6500, pro jiného jsou to drobné, pro třetího bohatství.. plácáš trochu kraviny.

I kdyby ta karta stála 10 (!), tak furt je to pohoda, vezmeš li v úvahu,že:

1. je to novinka na nové procesu
2. má to výkon jako 980, co stála ještě před chvílí o 5tis víc
3. má to víc paměti (6gb)
4. má to lepší provozní vlastnosti
10.7.2016 11:00:16   77.236.203.xxx 53
ty jsi komik a bud neumis poradne cist a nebo mas problem s chapanim psaneho textu

ale i tak jdu krmit trola budu reagovat

novy proces + vyssi vykon + vic VRAM + lepsi provozni vlastnosti = vyssi cena ve stejne tride >>>> dle teto neuprosne logiky by dnesni desktopove PC museli stat desitky milionu.... ale nekteri se primo tresou davat za mainstream 20k a za high end 30k+ za neprofi kartu
ja do te kategorie ovsem nespadam protoze to nepovazuji za rozumnou investici ac je to z meho pohledu zanedbatelna suma ...
10.7.2016 12:39:21   194.228.11.xxx 53
Ty jsi retardovaný? Výkon všeho jde neustále nahoru a plátíš dlouhé roky +- stejnou cenu, tak se prober s těma svýma slintama debilníma furt.

Před 20 lety jsi dával za Pentium 90 50 klacků, započítej si inflaci kolik by to stálo dnes. Podívej se, kolik stála grafika před 10 lety a jaký měla výkon, podívej se (extra při započtení inflace a extra dle kurzu dolaru) kolik stojí dnes, pořád +- to samé a podívej se jaký mají výkon ty dnešní.

Co by jsi jako chtěl? Nový proces, nový vývoj, ty vole... vy jste někteří pitomci až to možné není. Jestli si myslíš, že to zvládneš levněji, tak si takovou kartu zkus vyrobit třeba sám doma ty Einsteine ...
10.7.2016 12:41:41   194.228.11.xxx 44
Nehledě na nabídku/poptávku, evidentně se ty karty prodávají jak horké rohlíky, jestli si na takovou neumíš našetřit, bohužel. Nezbývá ti tím pádem, než tu brečet, jak je to drahé.

Hele Ferrari stojí 5 mega a přitom tě to taky doveze jen a A do B, má to menší kufr a tak různě ... půjdeš brečet na jejich stránky, jak dělají drahé auta a jak by podle tebe měly stát to co Ochcávka?

Buď rád, že si vůbec můžeš jít do obchodu něco takového koupit. Taky ses mohl narodit někde v prdeli a celý život si střádat na 486DX, voe ...
10.7.2016 21:08:22   78.102.128.xxx 21
Viz můj příspěvek kolegovi...


např GTX760 stála v době uvedení 249 dolarů. Proč se dnes divíme ceně 249 dolarů?


Ano v CZK je to víc, je třeba kouknout na vývoj kurzu...
10.7.2016 21:06:22   78.102.128.xxx 21
Jen pro zajímavost 1060 stojí o 50 dolarů méně než stála 660ti v době release. Takže nadáváte na cenu karty, když jste ta vaše původní stála víc a má diametrálně odlišný výkon?



No a obecně ty stížnosti na to jak to NV přehání s cenama....

GTX660 stávala 230 dolarů

GTX760 stávala v době uvedení to samé co bude 1060 - 249 dolarů



GTX960 sice stála jen 199 ale výkonově byla velice slabá v porovnání s GTX970... Dříve byly x60 v poměru k x70 rychlejší.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

27 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 9.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.