GeForce GTX 1060: mid-range s cenovkou 250 dolarů a výkonem téměř jako GTX 980
autor: Ondřej Štěpánek , publikováno 7.7.2016

Společnost Nvidia dnes oficiálně odhalila další podrobnosti o připravované grafické kartě střední třídy GeForce GTX 1060, která by měla na trh dorazit již 19. července.

Nová grafika z dílny Nvidie by se měla stejně jako ostatní grafiky řady GTX 1000 pochlubit solidním poměrem výkonu na watt a poměrně vysokými pracovními frekvencemi. Její GPU GP106 je postaveno na 16nm výrobním procesu FinFET, díky němuž je zajištěná mnohem lepší účinnost než u předchozí řady. Výrobce dokonce hovoří o srovnatelném výkonu s GTX 980 při spotřebě pouhých 120 wattů. Výkon je zajištěný hlavně vysokou pracovní frekvencí, která by měla s boost dosahovat na 1,7 GHz a při přetaktování dokonce až 2 GHz.

 GeForce GTX 1060: mid-range s cenovkou 250 dolarů a výkonem téměř jako GTX 980

Počet CUDA jader je nicméně oproti GTX 980 znatelně nižší. Karta jich nabídne 1280 společně s 80 texturovacími jednotkami a 48 ROP. Paměti budou mít kapacitu 6 GB a poběží na taktu 8 GHz efektivně. Půjde o staré známe GDDR5 s propustností sběrnice 192 GB/s. Napájení karty by měl zajišťovat pouze jediný 6pinový konektor PCIe, nebo tomu tak alespoň bude u varianty Faunders Edition.

 GeForce GTX 1060: mid-range s cenovkou 250 dolarů a výkonem téměř jako GTX 980

Mezi výstupy zadního panelu se objeví tři porty DisplayPort 1.4, jedno HDMI 2.0b a jedno DL-DVI. Výkon by měl prý podle slov výrobce dosahovat dokonce až na úroveň GTX 980, díky čemuž by oproti loňské kartě měla mít GTX 1060 dvakrát větší energetická účinnost. Nvidia se také chlubí tím, že model GTX 1060 je v průměru o 15 % výkonnější a má o více než 75 procent lepší poměr výkonu a spotřeby oproti nejbližšímu konkurenčnímu produktu. Bude se jednat také o vstupní bránu pro hráče, kteří si chtějí užít nové tituly pro VR. 

 GeForce GTX 1060: mid-range s cenovkou 250 dolarů a výkonem téměř jako GTX 980

S tím vším je samozřejmě spjatá také cena. Ta by měla začínat na částce 249 dolarů, přičemž za přetaktované verze s lepším chlazením dáme samozřejmě ještě víc. U nás by ceny mohly startovat někde kolem částky 7 300 Kč. Za referenční Faunders Edition si opět připlatíme a nákupní cena se vyšvihne na 299 dolarů, což by s daní mohlo dělat zhruba 8 800 Kč. 

GeForce GTX 1060: mid-range s cenovkou 250 dolarů a výkonem téměř jako GTX 980

Zdroj: 1, 2



Tagy: Nvidia  GeForce  GTX 1060  grafická karta  GPU  GP106  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
7.7.2016 15:14:16   85.93.125.xxx 7485
Mno nevím, tu cenovku může mít podle jiných webů karta se 3GB.

nicméně oproti rx480:
menší paměť
menší propustnost
horší podpora dx12
nemá SLI
je dražší

o fous lepší výkon.

NE, DÍKY NECHCI.
7.7.2016 15:35:36   90.176.40.xxx 8711
Tak vybírat grafiku podle papírové propustnosti pamětí, tak by byla Fury X pořád nejlepší grafika, co se dá koupit.
SLI ze dvou mainstreamových karet - nenapadá mě moc scénářů, proč to momentálně chtít.
7.7.2016 17:19:40   83.208.208.xxx 1710
Technicky vzato když vidím recenze výkonných karet a mezi nima Fury tak je Fury skvělá karta. A jen pro paření her (ne mining a oc) i s rozumným příkonem. Finji je dobrý čip s dobrým nášlapem, jen nedotažený možná kvůli Vega...kdo ví. každopádně podivně zabitý
7.7.2016 18:32:08   95.103.58.xxx 4515
16nm vyrobni proces sa vydaril nad ocakavanie, problem je ze s LOWendovej GPU GTX1060 chcu vympatit 400€? Toto je uz bohapuste okradanie zakaznikov!
Chciet za LOWend GTX1060 (1200 vypocetne jadra) 400€ za strednu triedu GTX1080 (2500 vypocetne jadra) 800€ a za HIGend GTX1080Ti (3800 vypocetne jadra) 1500-2500€? Neviem ci som sam komu vadi ze prechod s jednej generacie na druhu ceny stupli trojnasobne, ale vyrobne naklady su rovnake, alebo este nizsie.
8.7.2016 07:16:17   194.213.41.xxx 152
tak tak .. prostě předraženost... + připočti epické founders edice za příplatek (desátek, výpalné apod.)
7.7.2016 19:09:11   85.207.22.xxx 165
Ad "nemá SLI": Uvedl to jako negativum, protože to weby uvádějí jako negativum.

Dost pochybuju že je jedním z těch mála procent jejichž se to týká. Aneb Hate train.
7.7.2016 15:36:43   78.102.128.xxx 3451
Žádná karta s 3GB není. Viděl jste snad někde informace od NVIDIA že ano. Byl to jeden rumor z nějaké databáze.


Paměť... lidi mě kamenují když doporučuji 8GB RX480 namísto 4GB verze, že je to moc a 4GB jsou dostačující. Tzn, paměti je pro takové lidi až příliš. Osobně si myslím že je to sweet spot. 8GB na FHD kartě dnes reálně využije snad jediná hra - RotTR, novější tituly mi pak typicky využijí kolem 5-5.5GB (napč Division, AC:Syndicate).

Menší propustnost... Ano... To mělo spousta NV karet a statečně se praly s 2x vyšší propustností u konkurence. Pokud to bude mít výkon GTX980 je jedno jak širokou sběrnicí toho bylo dosaženo.


Podpora DX12 je lepší než u AMD, to pokud vím podporuje jen DX12, nikoli DX12_1 jako NV. PMožná jste myslel přínos DX12... ten je skutečně u NV karet nižší než u AMD. Nicméně v době, kdy ta karta bude výkonnostně stačit se DX12 nemusíme obávat. Ne každý hraje pouze nové hry a ne každá hra bude DX12 a ne každá DX12 hra běží na AMD lépe... a tak tomu bude i v budoucnu. Pokud uměli vývojáři her mršit DX11 tituly, budou to umět v DX12 ještě lépe, protože mají daleko více možností jak to podělat.

SLI... kolik SLI jste na de facto low end kartě viděl? Kolik lidí má doma SLI GTX960, kolik lidí má doma CF R9 380? Navíc je tu přece DX12 a MultiGPU, tam žádné SLI ani CF nepotřebujete a je to i směr kam NV jde... ať si o využití více karet rozhodne vývojář, nezřídka je to totiž kontraproduktivní a aktivní SLI/CF vede k nižšímu výkonu než při použití jedné karty.

Dražší... za předpokladu 1.15x vyššího výkonu ve Founders edici se vyrovná poměru cena/výkon 8GB RX480. V levné nereferenci může být dokonce výhodnější.


Další věc, nezmiňujete spotřebu. 160W vs 120W sice není nijak výrazný rozdíl, ale při jen 10h hraní týdně už to je zhruba 100Kč ročně, kterou je potřeba započítat do celkové ceny vlastnictví karty a finálně tak může měnit poměr cena/výkon

O lepší podpoře VR ani nemluvě, byť si nemyslím že 1060 a ani RX480 jsou reálné VR karty, přecijen míří na zcela jiný finanční limit než co stojí VR headsety.
7.7.2016 16:22:40   178.143.17.xxx 4020
keby sa tomu rozumies, tak vies ze nove amdcka sa uz nedelia na DX12 tier 1 2 3, ale uz maju plnu podporu DX12. To len nvidia stale bojkotuje AS aj na pascali, kedze je to len boostnuty maxwell aj so vsetkymi vecami ohladne dx12.

Co sa tyka cien, no, treba pockat par tyzdnov kym sa to ukludni, potom sa tu mozte hadat kto je lepsi v pomere cena/vykon. FE je len marketing ako si vypytat viac penazi, uprimne lutujem kto im nato skocil a ohana sa, ze cena nv odpoveda jej kvalitam spracovania . (niesom amd fan, mam gtx970 ) Povedal som si, ze nv uz vtychto zlodejinach podporovat nebudem, tak isto ako degradovanie predchadzajucich gen. kariet za cestou lepsich predajov novych kariet.
7.7.2016 18:24:14   85.207.22.xxx 1110
Protože jiný způsob řešení problému než ten, o kterém víte neexistuje, že jo ?

Narážím na blábol ohledně AS.

Je jedno jaký způsob kdo zvolí, důležitý je jen výsledek.
7.7.2016 17:35:08   83.208.208.xxx 410
Nemůžu říct že bych se vším plně souhlasil (přínos 8 GB a +100 Kč ročně), ale v podstatě hezky napsané. Ono se to totiž moc nezdá, ale víte že telefonem propálíte na nabíječce až 1500 Kč ročně? proto ta potřeba je víceméně irelevantní. Pokud to memá příkon přes 300W kdy je to spíš zátěž na zdroj a nutnost koupě kvalitního zdroje kolem 600W.
Každopádně přínos SLI a CF je tak minimální a o tak velkém odběru W, že to prostě málokoho napadne kupovat dvě karty za např. 16tk, když si za menší peníze koupí jednu a poslouží dobře.

Osobně jsem na vážkách a ještě počkám na podzim. Je totiž sice pravda že RX moc nyní nenabízí, zároveň ale do budoucna lze ovladačema či firmware z karty co vytáhnout(jako éra 48x, 58x, 68x) a tyhle karty ještě občas slouží dobře doteď. Nedávno jsem sám měnil 7850 2GB za darovanou 960 2GB a ten výkon není zas tak enormní, jen je ta kart hlavně tišší a nebudu asi sundavat z AMD alternativní chladič Morpheus.
Tudíž dneska RX může být na okraji zájmu a za dva roky to bude trhák.
7.7.2016 18:41:35   78.102.128.xxx 129
No 1500 ročně mě na elektřině nestojí ani kabelový modem s wifi routerem a to běží 24 hodin denně, natož nabíječka, kterou stejně nepoužívám a jedu vše USBčky, ale chápu kam míříte.

Já před třemi roky vyměnil postarší LCD TV podsvícenou lampama která žrala 160W za větší LED TV se spotřebou 45W, k tomu jsem vyměnil úsporné zářivky za LEDky a účet za elektřinu klesl víc než o 2 tisíce. LED jsem vybíral podle svítivosti na 1 Watt (100ln/W). Z 11W jsem šel na 3W. Investice se mi vrátila něco málo po roce provozu.

Jednoduše tam kde mám možnost si vybrat mezi různě energeticky efektivními zařizeními a rozdíl ceny není relevantní, vybírám efektivnější spotřebič.


SLI ... problém nejsou pořizovací náklady a ani ten provoz, i když... mít v podstatě dvojnásobnou spotřeba než single karta za ušetřených pár kaček právě při delším provoz smaže. Velký problém je to že řešení není dokonalé... nezřídka jsou problémy s microstuttery, různými grafickými artefakty a nejpalčivější je, když nějaká hra neškáluje výkon. Z letošních her můžu zmínit Tomb Raidera nebo Hitmana.

Pokud je SLI/CF postaveno na slabých kartách, má člověk v takových hrách problém, neb má výkon jen jedné slabé karty, kdežto majitel byť dražší karty ale +- stejným výkonem jako dvě lacinější si v pohodě zahraje a to bez problémů spojených s touto technologií. To trošku může změnit DX12 multi gpu, ale to klade nároky na autory aby podporu správně implementovali a je otázkou nakolik to budou dělat. Příklad je vymazlený DX12 titul Hitman, což je hra, která alespoň na AMD v DX12 funguje suverenně nejlépe, ale multigpu prostě není a nejde ani ve SLI/CF


No za dva roky po té kartě nikdo neštěkne a to není myšleno špatně, žádná z karet co je na trhu za dva roky nebude cool, zvlášť pokud se vývojáři chytnou možností, které nabízejí nové karty - myšleno podstatně vyšší výkon.
7.7.2016 19:54:15   90.179.20.xxx 191
1500 Kč ročně za nabíjení mobilu? Vrať se na základní školu. Reálně je to do 10 (slovy: deseti) korun ročně.
7.7.2016 17:57:58   85.207.22.xxx 114
GTX1060 3GB pravděpodobně neexistuje a karta v článku stojí $300. SMRP $250 je čistá fikce.
7.7.2016 22:35:34   109.80.124.xxx 1027
DX 12 = W8 - W10 a z toho bych se zebl-l.
!!! Dík né nechci !!!
I když W7 také nic moc ale jsou poslední co zaněco stojej.
Ovladače AMD vs. nVidia. Mno pro představu AMD=Android vs. nVidia=ios. Dík ale andoid né nechci.
Podpora her nVidie vs AMD= AMD dost pozadu.
A podle toho co se zde píše tak ta suprová RX480 se bude moc srovnávat tak max s GTS 1050 a ta bude tak za 5 000,-

Prostě si přiznej že AMD je v (_I_)
8.7.2016 07:18:54   194.213.41.xxx 105
ano, jsi v (_I_)
8.7.2016 05:46:13   31.133.10.xxx 158
Rozesmál jsi mě hned po ránu..
Takže pokud má RX 480 větší paměť, větší propustnost a konkurence bude výkonější, tak ty si koupíš tu parametrově naleštěnou že.. ? To už stačí si o tvých znalostech udělat obrázek..

A jinak ty lži ohledně horší podpory DX12.. Co Nvidia neumí dle specifikací DX12 ? Zapneš si na AMD pokročilé vyhlazování VXAO ? Jasně, opět jen směřuješ k HW implementaci AS u AMD, která může v ideálním případě přidat pár procent výkonu navíc, což určitá výhoda samozřejmě je..

Ale převést to z trolí řeči, tak tady máme parametrově samé nadčasové grafiky od AMD již roky dozadu a k čemu nám jsou ty hodnoty, když to výkonem nic neválcuje.. Doporučuji se vrátit do reality.
8.7.2016 08:38:05   178.255.168.xxx 1111
Ale oni nadčasové občas jsou. Vem si třeba HD 6950, která šla flaschnout na 6970. HD 7950, která vyšla proti GTX 580 (s nadzázkou) a následně šla běžně nataktovat o 250 Mhz více, kdy poslala do kytet tři konkurenční řešení Nv jako GTX 660, 660 Ti, 760 a GTX 960 (s nadsázkou taky). Takže třeba u těchto modelů nadčasovost byla. No a RX 480 má krásný bonus v 4 GB verzi (škoda že u nás neni). To ce se píše o spotřebě, je nafouknuté, hold rivalita je a bude a chyby dělá každý. Pamatuji jak má GTX 560 SOC a GTX 580 OC od MSI absolutně nedávyly BF3 a EA mi odepsalo, že problém je potvrzen ze strany Nv. Na netu ani čárka a vyřešili to až třetí ovladače. No na to jsem neměl nervy, miloval jsem tu hru a tak jsem vzal prvně AMD 7950 Vapor X. Poprvé jsem díky tomu musel uznat (jako bývalý jednostraně Zelený mozek), že si hodně českých magazínů vymyšlí. Měl jsem horší procík než třeba na EXH ale snímky ve hrách, v totožných scénách o 10 i 15 procent jinde. No prostě mazec. Od té doby jsem dost skeptický, dokud nedostanu info od základny nadšených kámošů. Je to smutné, že tomu tak u nás je a pak si vjíždí fanoušci (čtenáři) do vlasů, kvůli tomu, že radaktor je zaměřený k jedné značce (známe minimálně dva takové, že). Co z toho máme mi? Měl jsem 4 roky GK, HD 7950, kterou jsem poměřoval s kamarádem na téměř totožném CPU (GB GTX 760 TWF) a výsledky mi ani nechtěl věřit, když má karta jela třeba v BF3 o 14 snímķů lépe. Takže co víc k tomu říct. Myslím, že nejhorší problém je, že často chybí reálná a nezaujatá objektivita). Myslíte, že až AMD opraví napájení, že tu někdo bude psát, že je to ok? Uvidíme ; D. Jinak já se rozhoduji právě mezi RX 480 a asi i 1060, osobně si ale myslím, že Nv bude stát těch 10 000,-Kč. Naproti tomu AMD, pokud půjde dát do CSF 470 vyjde na stejnou cenu a tady asi nebude co řešit. Těch 240 W za Crosfire stojí, protože výkon bude daleko výš než RX 480 i Nv.
8.7.2016 08:44:10   10.6.17.xxx 26
ad: Myslíte, že až AMD opraví napájení, že tu někdo bude psát, že je to ok?

uz sa stalo


http://videocardz.com/62009/amd-relea ses-radeon-software-crimson-16-7-1-drivers-fixing-power-distribution
8.7.2016 08:54:25   31.133.10.xxx 611
Reference RX480 má tolik nedostatků, že bych si ji prostě nekoupil a počkal jedině na nereferenci. Že vytvořili profil, kterým se dá přepnout na zdánlivě bezpečný provoz, kdy omezí spotřebu a tím sníží výkon je již jen nutnost po tom průšvihu. A je to jen volba uživatele, plno lidí může dál riskovat, že jim to něco udělá, vím už o 2 odpálených deskách v mém okolí. A vyjmenujte mi jediný další plus, který reference nabízí ?

Prostě nereference budou snad již dobré grafiky a rozdají si to na trhu s GTX 1060, či 1050. Pak OK a bude to dobrá karta.
8.7.2016 09:14:15   10.6.17.xxx 65
http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=9&p=9103925#p9103925

prezri si poslednych par stran tejto diskusie, tam ludia tu kartu maju, aj testuju, oc, undervolt atd
ta karta je dobra, aj na male OC, netreba brat vazne vsetky obroviny ktore sa tu ukazu
8.7.2016 09:15:33   178.255.168.xxx 93
Ty jsi se jasně zařadil do své skupiny ; D. Už o dvou deskách? Vážně? To je mi ale podivné, doufám, že si kamarádům nestavěl PC. Ani na googlu pomalu nenajdeš tolik fotek s vyhořelou deskou a ty máš hned v okolí dvě? No tak to bych asi upaloval na Eon, jestli mají vše OK.
8.7.2016 09:29:43   31.133.10.xxx 37
Za prvé víte kulové, odkud čerpám informace a čím se zabývám, takže se vyklidněte. A jestli chcete tu referenci obhajovat prosím. Každý rozumný člověk si počká na nereferenci. Je vidět, že prostě nutně potřebujete obhajovat AMD a já na hádaní s vámi nebudu ztrácet čas.
8.7.2016 09:48:09   178.255.168.xxx 103
Informace přece čerpáte z okolí, to už jste napsal. Tam vám hoří desky, ne? Já referenční karty nekupuji, nejsem nedočkavý a to už jsem kartu prodal před měsícem a nemám PC. Sám čekám jak dopadne 1060tka a pak se budu rozhodovat. Ale ten váš komentář založený na holé lži (a už netvrďte hlouposti), si nic jiného nezasloužil. Omlouvám se, že jsem se vás dotkl, aspoň propříště nevymýšlejte story o dvou deskách v okolí.
8.7.2016 09:39:19   84.175.248.xxx 116
Vem si třeba HD 6950, která šla flaschnout na 6970. HD 7950, která vyšla proti GTX 580 (s nadzázkou) a následně šla běžně nataktovat o 250 Mhz více, kdy poslala do kytet tři konkurenční řešení Nv jako GTX 660, 660 Ti, 760 a GTX 960 (s nadsázkou taky). Takže třeba u těchto modelů nadčasovost byla.

Jojo naprosta nadcasovost. :-D A co spojler na kufri (nadcasovej) Felicie, drzi? ;-) Na semaforoch to BMW M3 (s nadsadzkou) dava? ;-)
8.7.2016 09:51:26   178.255.168.xxx 510
A to je jediné na co se zmůžete? Kopírovat text a pak psát na IT webu o autech. Koukám, že začali prázdniny : D.
8.7.2016 21:07:33   81.201.59.xxx 10
souhlas, nalestene smecko, ktere stejne nebude ke koupi jeste mesic ci dva po uvedeni
7.7.2016 15:16:54   78.102.128.xxx 1217
Osobně tipuju ceny 7500 za nejlevnější nereference (typu MSI Aero) po ustálení trhu a 9200 pro Founders edition, vychází to z cca 30,70Kč/USD které teď +- odpovídá cenám FE 1070/1080. Což, pokud bude reálně takový kurz použit a bude o těch 15% v průměru výkonnější, tak z ní dělá kartu se stejným poměrem cena/výkon jako 8GB RX480 (8000 * 1,15 = 9200), byť s menší pamětí. 6GB je ale pro FHD kartu celkem OK hodnota. U levnějších nereferenček to pak vyjde ještě lépe.

Počítám že v tomhle cenovém sektoru nebudou AIB příliš horliví s cenami hodně překračujícími FE, ale kdo ví... Ti co dnes kupovali 960 si tohle nejspíše nekoupí i v nereferenci a budou spíše cílovkou pro 1050.

Pozitivní je, že to je příjemně malá PCB, podobně jako RX480, takže se jistě najde nějaké pěkné uplatnění pro mini ATX verze.
7.7.2016 15:20:34   94.228.81.xxx 274
Cena bude vyssia oproti rx. Ocakavam 270 az 300e pri uvedeni. Pamatajte na moj koment
7.7.2016 15:43:33   78.102.128.xxx 46
To je méně než píše autor, a i on je dle mě příliš pozitivní. 9200 mi přijde jako adekvátní cenovka pro 299USD. 1080 vychází na 30,62Kč/USD, 1070 vychází na 30,74Kč/USD, když to pronásobím 299 a zaokrouhlím na stovky vychází mi 9200. Což je spíše něco přes 330€. U nejlevnějších nereferenček, až se ustálí trh počítám s cenou cca 270€
7.7.2016 16:14:32   205.175.202.xxx 43
Nestála náhodou 760 při uvedení kolem 250$ ? To, že před třema rokama znamenalo 250USD v českejch jinou konečnou částku než dneska nvidii asi fakt moc nezajímá (a ostatní firmy taky moc ne).
Takže...pokud se píše kolem 250-270$ fakt nevidím nějaké extra výrazné zdražení. Jasně byly tady i cenovky kolem 200$. Což bych tipnul, že nějak kolem toho bude třeba následující GTX1160. Ale to je ještě daleko.
7.7.2016 18:46:25   78.102.128.xxx 31
nejsem si jistý, vím že GTX780Ti stála to samé co GTX1080 FE... 780 stála to co 980Ti při uvedení a víc než některé nereferenční GTX1080... Je tedy možné že tak skutečně stála.

Ale přesně tak jsem uvažoval už v době představení GTX1080. Spousta lidí si tu stěžuje jak je to hrozné, kam až NV posune cenu a přitom tu ty ceny už dávno byly.

Proti 960 je to opravdu o 50 USD více. Ale je ohlášení 1050Ti (pro notebooky, ale ty kopírují desktop), která bude nejspíše postavená právě na tom ořezaném čipu a možná s těmi 3GB paměti (pokud to nebyl testovací kus a reálně bude mít 4GB, při 128bit sběrnici, což jsou parametry té NB varianty). Od téhle karty bych čekal výkon kolem GTX970 a cenovku kolem 200 USD, tedy toho co dnes stojí právě 960.
8.7.2016 13:59:14   205.175.202.xxx 60
Dneska jsem kouknul na wiki a našel, že i tam jso některé ceny....
Takže -
460 - 2010 - 199$-229$ (dle verze)
560(Ti) - 2011 - 199$,(249$)
660(Ti) - 2012 - 230$,(300$)
760 - 2013 - 249$
960 - 2015 - 199$

Takže prodávat novou GTX 1060 kolem 250$, když se přešlo na novej výrobní proces nevidím moc jako nějakou přemrštěnou cenu, když v ostatních letech už jsme se kolem té ceny i několikrát pohybovali a to šlo párkrát i už o rozjetou technologii.
8.7.2016 21:13:12   81.201.59.xxx 00
a nebude ani ke koupi takze clanek o nicem
7.7.2016 15:22:26   93.99.163.xxx 2930
Nedostupná, osekaná, lehce pod 10k. Nvidia asi totálně přišla o rozum...
7.7.2016 15:50:46   90.176.40.xxx 3512
Tak to se uvidí podle toho, jestli to bude někdo kupovat. Tipuju, že rozhodně a že půjde na dračku.
7.7.2016 16:08:45   89.176.250.xxx 262
Mě se "nelíbí" FE, momentálně je to znát na 1070/1080, doporučená cena je x a FE má být něco speciálního za příplatek, jenže nereference jsou díky tomu (protože jsou lepší) ne za +- doporučenou cenu, ale drtivě nad úrovní FE a některé kusy o dost, takže čekám, že doporučená cena u 1060 bude nepodstatná, podstatná cena bude cena FE. Mimochodem, pokud se podívám na ceny na Alze za RX 480, tak ta karta bude tak za +- 10k. To je rozdíl + 25% za 15% výkonu, takže si umím představit, že to lidé kupují. Na závěr si, ale nemohu odpustit poznámku, protože se to přímo nabízí, proč NVIDIA vydává kartu, která tady už je, za cenu, za kterou se dá koupit (980ku člověk v pohodě pořídí za 10 000), když to přeci nemá smysl a trh si žádá výkonu.
8.7.2016 07:20:11   194.213.41.xxx 51
nikdo normální nekouká na ceny Alzy u novinek.. to není měřítko
7.7.2016 22:56:58   78.102.128.xxx 23
Z informací co jsem před chvílí objevil jsem si všiml že FE má být Limited edice, což je oproti 1070 a 1080 rozdíl a že nereferenčky by měly být k dispozici už 19. 7. To by dávalo smysl té limitované FE i to že se objevilo dost fotek nereferenčních karet. Možná nás čeká ještě pěkné překvápko.
7.7.2016 17:07:07   83.240.87.xxx 85
co je osekany ? sak to ma novy jadro GP106
7.7.2016 16:03:24   95.82.139.xxx 1533
Jsem přes den slyšel takový rámus a teď přijdu domů, přečtu novinku a je to jasné. AMDčkařům dneska hromadně pukaly klacky
7.7.2016 16:07:01   90.176.77.xxx 2325
Jediny komu bude pukat klacek si ty..Grafika o nicem kdyby byla cena 7 nebo sest tisic,ale tak to vyleze na 9 az 10 klacku za referenci .To uz si clovek muze priplatit 3 fiky na 1070...takze volby je jasna 480 v nereferenci...
7.7.2016 16:38:45   95.82.139.xxx 1539
Těch pár tisíc navíc za 1060 proti 480 se ti vrátí na roční spotřebě elektřiny a ušetřených terapiích u veterináře kvůli polofunkčním ovladačům u hraní novinek v prvních 14ti dnech.

Vzhledem k tomu, že současná generace furt nedává obstojně 4k, pojedu další rok na 1080p a na to by mohla 1060 celkem pěkně stačit. Platit za 1070/80/80Ti není pro fullHDčkáře důvod.
8.7.2016 05:37:14   31.133.10.xxx 119
Jeliman - ty to máš napsané ve jméně, takže není třeba až tak moc vysvětlovat.
Předvádíš jen klasický styl AMD trolení.

Ta grafika ještě nevyšla a už je o ničem? Cena ještě nebyla stanovena a už máš jasno? A někde již máme naskladněny a naceněni nereference RX 480 ?

Chápu, že AMD fan boys hodně naštvala splasklá bublina kolem reference RX480 a to včetně ceny a nyní mají potřebu bezmyšlenkovitě hanit odpověď konkurence dříve než vůbec vyjde..
Tomu říkám názor Jelimána
8.7.2016 08:54:25   90.176.77.xxx 65
jediny kdo tu troli si ty..Nevis ktera bije..Ano urcite karta od NV bude stat 7 tisic kdyz ma byt vykonejsi nez 480..haha to se musim smat..A kdyt ff edice ma byt za 300 dolaru tak kolik asi bude u nas ty joudo..Proste bude tak 9-10 tisic a to uz se vyplati bud 480 nebo priplatit na 1070..Radis se nevyjadruj po ranu nez zapnes to co mas v hlave..
8.7.2016 09:35:46   31.133.10.xxx 47
Tak pan Jelimán pokračuje..
Sám píšeš, že ta karta bude výkonější,takže je logické že bude stát více. Zajímavé zjištění že..
Tak povídej Jelimáne, kolik budou stát nereferenční RX 480 a kdy tady budou. Opět jen plácání AMD trola, který není schopen počkat na vydání obou karet, srovnání výkonu atd.. A co se vyplatí a nevyplatí, nech na jednotlivých lidech, ty tady s tímto plácáním nejsi žádné měřítko.
8.7.2016 09:47:10   90.176.77.xxx 43
Ale umis neco jineho nez amd troll asi ne ty mas uz ten mozek dobre zeleny co...Bude vykonejsi ale o moc ne Nv by mohla dat cenu 7- 8 a mohla odstrelit Amd hodne zakazniku by to kupovalo,ale kdyz bude za 9- 10 to koupi mozna nejaky tomg zeleny nouma ostatni si prihodi na 1070 nebo koupi levnejsi 480..Ale tobe to nedojde ...
8.7.2016 09:59:07   31.133.10.xxx 47
Lež za lží, protože jen věštíš ceny a výkon Jelimáne. Do vydání jsou zde všechny informace jen směšná spekulace. Přesně jako byl hype kolem RX480..
8.7.2016 21:13:52   81.201.59.xxx 02
proc splaskla? Ta karta umi co bylo receno nvidia 1060 je uvedena jen proto ze se NV boji a tu kartu stejne nema
7.7.2016 16:14:53   89.176.250.xxx 152
Já se tak rozhoduji, jestli mi bude stačit RX 480 nebo půjdu do 1070ky, protože je tam proti 980ce dost velký nárůst výkonu a tam si těch 3 000 navíc zdůvodním.
7.7.2016 16:44:48   95.82.139.xxx 1436
Mě výkon ve fullHD u 480 nepřesvědčil a provozní vlastnosti už vůbec ne. Topení nepotřebuju, celoročně jej nezapínám. Rozhodnu se podle taktovatelnosti 1060ky. Jestli ta věc půjde provozovat na 2GH a pěkné nereference půjdou sehnat pod 9000Kč, tak to rok s šedesátkou klidně vydržím a pak půjdu do 1180 TI, jestli to rozstřelí 4k konečně.
11.7.2016 10:28:28   89.177.98.xxx 01
Ty topení hlavně nepotřebuješ proto, že se ti už dívno usmažil mozek. Lol, Nvpako, rx 480 má defaultně nastavené příliš vysoké napětí, v Německu rx 480 nastavili snížené napětí, karta běhá stabilněji, má nižší teploty a nižší spotřebu a výkon dokonce vzrostl, ty meleš takové pičoviny. Lol, výkon 480 tě nepřesvědčil, přičemž 1060 bude víceméně na stejné úrovni, již dnes existují hry, které si o těch 8 GB v pohodě řeknou. Tebe ta karta nepřesvědčila? Zvláštní, že světové weby ji hodnotí kladně. Vrať se do své nory, NVmutante.
7.7.2016 16:35:47   83.240.87.xxx 1617
mno, pokud se cenove vejdou kolem 9k tak to bude pomer cena/vykon suprova karta. ma byt o 15% rychlejsi nez radeon a pritom vsici vime, jak to ma Pascal se spotrebou. btw kde vsici berou to, jak nvidia nezvlada dx12? todle neni maxwell, ale Pascal
7.7.2016 16:52:13   83.240.87.xxx 94
btw podle tomshardware bude karta venku 19.7. (v prodeji) a ve stejny den budou i nereferencni karty. uz ukazali i tu od MSI s twinfrozr (coz teda jaksi popira to, co rika jeden ceskej amd blogger).

http://www.tomshardware.com/news/nvidia-geforce-gtx-1060-launch,32214.html
7.7.2016 17:38:01   94.112.151.xxx 714
Nakoupyl jsem si opilovací krém s UV 35 a o výkendu jdu k vodě si zaplavat.
7.7.2016 21:18:26   78.102.128.xxx 21
tak ono se objevila i spousta ne FE řešení 1060, stačí kouknout na Videocardz.. a jakkoli u 1070/1080 jsou na světě asi 2/3 karty co jsou na úrovni nejnižší doporučené ceny (GLALAX, MSI, ASUS?) tak u těch 1060 základní design ukázali GALAX a Gainward, MSI i ASUS jistě udělají to samé. Vzhledem k tomu kdy se ty obrázky objevily bych si mohl tipnout že ty karty půjdou na trh poměrně rychle po FE.

Od těch levných verzí samo nejde čekat lepší chalzení než u FE, možná i trošku horší a celkově i méně atraktivní design (i když to je o vkusu, osobně mám FE design rád)
7.7.2016 17:53:41   95.85.215.xxx 101
Líbí se mi výkon a spotřeba, ale co se mi fakt nelíbí je cenová politika Nvidie a jejich FE, pokud všichni doufali, že FE bude jedna z nejdražších z edic a nereference se budou pohybovat spíš pod ní, tak tak realita je úplně jiná, doporučená cena je zbožné přání, které se vyplní nejdřív za pář měsíců, nepředpokládám, že s 1060 to bude jiné, chce se mi zvracet. BTW 22.6. má přijít NITRO 480ky.
7.7.2016 18:23:42   90.176.40.xxx 95
A vy byste zahájil prodeje nejlevnější grafikou teprve prodával dražší modely? Obzvlášť když se vyprodá skoro všechno, co dojde na sklady? Je to spíš blbost lidí, že to za ty ceny nakupují jak praštění, s kým se bavím, ten zírá, kolik se těch drahých karet prodává i u nás. Kdyby ty karty ležely na skladech, tak s prodejem levnějších modelů asi výrobci tolik neotálejí, nachystané jsou.
7.7.2016 18:23:15   95.85.215.xxx 52
nemám nic proti tomu, že vydávají 1080 a 1060 o několik měsíců později, ale vadí mi jejich předražené reference a navazují ceny nereferencí na FE a ne na doporučenou cenu, která tady bude za pár měsíců
7.7.2016 21:24:17   78.102.128.xxx 44
NVIDIA nijak nerozhoduje o ceně za kterou AIB budou karty vyrábět. NV jim maximálně nahrála, že než se nasytí trh, budou se prodávat FE a dražší nereference. Jenže.. pokud někdo nadává na FE jak to nechladí a jak to řve, tak u těch nejlevnějších AIB karet spláče nad výdělkem protože na tom budou úplně stejně.

Dokud se to bude prodávat v počtech co se to vyrábí, tak proč vyrábět levný model, který spousta lidí nebude chtít kvůli hlučnosti/teplotám/designu, když můžu vyrobit a prodat dražší a žádanější
7.7.2016 18:45:43   95.103.58.xxx 712
Tak v USA budu mat radost ich firma tohto roku mozno strojnasobi zisky (ktore zaplatia nadcenci), aj ked nic nove nevymysleli, nic nove nevyvinuli a maju na tom 0 zasluhu vyvojary. Proste vyrobny proces sa postaral o to ze karty neidu na taktoch 1,2GHz ale 2GHz. stredna trieda co mala sa predavat za 9000Kč teraz ide za 25000Kč.
Neviem preco ale strasne mi to pripomina rok 1992 ked sa predavali 286 za 40 000 Kč V tedy intel dostal take mastne monopolne pokuty, ze sa s toho zosral a vytvoril AMD.
NVIDIA nahodila sialene ceny co sa stane zasiahne monopolny urad, alebo sa budeme rozhodovat ci si na vianoce kupim GPU od NVIDIE, alebo nove auto?
7.7.2016 18:52:37   83.240.87.xxx 92
co se melo prodavat za 9000 a prodava se za 25000 ? to si rad prectu
7.7.2016 21:29:08   78.102.128.xxx 67
Jasně a SMP, Ansel, VR Works je nic. Chápu, když to nepotřebujete a nikdo o tom moc nemluví, tak přece nic nemohli uvést. Tipnul bych si že právě tyhle technologie mohly stát velkou pocit z těch několika miliard dolarů, které NV do vývoje Pascalu investovala.

GTX780Ti. cca polovina výkonu GTX1080, cena jako GTX1080 FE... kde je navýšení ceny? Já vidím že je 1080 2x výhodnější než 780Ti.

GTX780... o 50USD nižší cena než 1080FE... 980 o 50USD nižší cena než 1080FE ale 70% výkonu navíc? To je něco šíleného?

GTX1070 vs 980Ti... stejný výkon, lepší spotřeba a i ve FE o 200 USD levnější než 980Ti o TitanX ani nemluvě..

Karty se nejskutečně dobře prodávají, to svědčí o tom že ceny jsou tam, kde měly být
7.7.2016 21:38:25   78.102.128.xxx 510
a ještě pro zajímavost.

loni mě přišla GTX980 s vodním blokem na 20 tisíc. Letos mě přišla GTX1080 s vodním blokem na 25 tisíc. Cena narostla o 25%, výkon vzrostl o 70 procent. Zatraceně výhodná koupě. TDP karty je sice vyšší, ale 980 jsem hodně taktoval, 1080 zvládá vše bez OC a reálná spotřeba je tak asi o 20-30W nižší než měla ta 980... Ve 2-3 roky starších titulech je to ještě citelnější rozdíl. Takže po dobu životnosti mi ta karta ušetří možná nějakou tu tisícovku, dvě na elektřině... I v idle to žere zhruba polovinu toho co 980.
8.7.2016 06:39:23   95.85.215.xxx 121
to by mě zajímalo co budeš říkat příští rok, až 1180 bude o 70% výkonější ale taky o 25% dražší sakra výhodná koupě? Dostáváš se na částku 31 250,- což je super výhodné.
9.7.2016 00:33:19   78.102.128.xxx 02
31250 za kartu v ceně 750 USD = 600 * 1,25? Jako jo, pokud dolar půjde hodně nahoru.

Mě to vychází při dolaru za 25 + dph na necelých 23 tisíc, jo to bude sakra výhodné a opravdu bych zvážil update. Nocméně skoro ten samý výkon bude mít takotovaná 1080Ti/TitanP...
8.7.2016 09:03:40   193.201.169.xxx 71
Lenze ty stale nechapes, ze to, ze v novej generacii narastie vykon nie je zamienka na rast ceny. To ako buduci rok narastie vykon, takze cena zas tiez? A o dva roky tiez? Aj o tri? Vykon rastie furt, bude donekonecna rast aj cena? Ako to, ze podobny trend nebol na trhu aj doteraz?

Apple kady rok kolko krat zdvojnasobi vykon svojho telefonu, kolko krat prida dalsiu HW vybavu, a cena jeho telefonu uz je roky rovnaka. A presne takto to fungovalo donedavna aj vo svete GPU. Az dokym neprisla Nvidia so skvelyn napadom podojit ludi na predaji referencneho designu vzletne nazvaneho Founders Edition, s cenou, na ktorej sa samozrejme zviezli aj AIB (samozrejme by boli blbi, keby predavalo objektivne lepsiu grafiku za nizsiu cenu ako je referencia).

Takze tebe mozno pride to, ze si za kartu s vyssim vykonom (ktory musi vzdy s noveou generaciou logicky prijst) vyplazil o 5000 Kc viac normalne, ale mne rozhodne nie. A neverim tomu, ze som v tom sam.
9.7.2016 00:40:46   78.102.128.xxx 21
Mě je jedno jestli je nějaký důvod k růstu ceny, mě zajímá jaký má karta výkon a kolik mě bude stát.

1080 mi poskytla potřebný výkon jako prvíní karta na světě a za cenu kterou jsem byl ochoten akceptovat. Tzn. absolutní no brainer a okamžitá koupě.

K čemu mi je že předchozí generace stála při uvedení o 50 dolarů méně? Změní to moje potřeby? Ne, buď produkt co je na trhu přijmu a koupím, nebo nechám být. Máme demokracii a ke koupi nikdo nikoho nenutí, v čem je problém.

Jelikož se karty ve velkém prodávají, tak zřejmě existuje pro takto naceněné karty trh. Že o takovou kartu nestojíte je asi tak jediná releventní informace.


A mimochodem, nové výrobní procesy zdražují, posun je náročnější... Ceny u nového výrobného procesu budou vždy horší, až tady budeme mít 3-4 generaci karet na 14/16nm a bude to už výběhový proces, budou ceny veselejší.
7.7.2016 19:14:43   46.229.123.xxx 77
Jsem zvědav, kdy se tady dočteme, že jsou 4GB RX480 vlastně 8GB verze a vůbec jiné, celkem pozitivní zprávy ohledně nových AMD GK
7.7.2016 19:39:15   89.102.179.xxx 1012
Více méně jsem věděl co nás asi čeká u 1060 ale opravdu karta to co má i když hrubý výkon je vysoko tak frekvencí nejde nahradit menší paměť,sběrnici,počet výpočetních jednotek atd atd .V některých hrách to půjde pocítit hodně včetně nastavení.
Tedy i cenově volba je tedy jasná - nereference RX480 .
Kdyby ta karta s ohledem co nabízí AMD teĎ startovala někde na hranici 6500kč s DPH pak se dá o ní uvažovat ale pokud bude cena nad RX480 pak je nezajímavá.I tak věřím že prodejnost bude vysoká - je to prostě novinka no...
7.7.2016 20:00:20   83.240.87.xxx 86
to sou vsecko uplne stejny spekulace jako ste vy AMDckari meli pred vydanim RX480. a jak to dopadlo )

Pockal bych si na prvni recenze u velkych mezinarodnich webu. todle totiz nejsou veci co poznas jen ze specifikaci. jak uz psal nahore Vagner, to ze ma karta mensi sbernici neznamena, ze ma mensi vykon a tech 1080p, kterym se tu doted ohaneli RX480fans - na to je i 6GB pameti vic nez dost. nejvic sem zatim videl sebrat 5GB. a to je ojedinely.
7.7.2016 20:48:48   77.48.204.xxx 1110
To zase uslintanému Stašovi nepujde týden server. Jak jsem dnes četl ty jeho bláboli tak sem myslel že se znova ožením.
7.7.2016 20:54:47   213.168.184.xxx 61
prodávat se to bude samo, i za prasecký peníze protože lidi si myslej že dostanou něco extra když je to NV..
na druhou stranu provozní vlastnosti budou asi super, výkon taky.. už jen ta cena.. a pokud vydaj nereference před AMD(ne papírově ale fyzicky) fakt je předstihnout a určitě ukrojí značnou část čekatelů.. skoro to vypadá že to AMD trochu prokaučovalo.. nereference by šli na dračku..
7.7.2016 22:07:50   78.102.128.xxx 95
Cena je bomba. Výkon GTX980 tady byl loni téměř za dvojnásobek ceny a při vyšší spotřebě. Alespoň v tomto srovnání.

Jasně s RX480 se dostáváme do starých kolejí. "Tecnologicky dokonalá AMD karta za nižší cenu" se prodává hůře než "Zprasená a předražewná karta NV"

Nereference budou stát ještě víc než reference, takže pokud teď není díky výsledkům zájem o RX480, tak nebude ani o neref. karty.

Všude tady kolem čtu jak lidi nemají peníze a karta za 6 tisíc je maximum co si mohou dovolit. Tudíž RX480 ani 1060 pro ty lidi absolutně není.

Ti co řeší poměr cena/výnon nikoli absolutní cenovku mohou šáhnout po 1070, ve FE edici to bude hodně podobné ale 1070 nabízí víc paměti a hlavně delší morální životnost a tím i zůstatkovou cenu při prodeji.
7.7.2016 23:35:14   78.102.128.xxx 31
Různě pročítám informace napříč médii a co v článku nepadlo.


1060 Founders Edition je limitovaná edice a bude dostupná pouze skrz web NVIDIA.COM, to je velký rozdíl mezi 1070/80, kdy FE je dostupná i v běžném maloobchodě a není limitovaná. Tady se zřejmě poučili z toho jak AIB nacenili nereference.


Tzn. FE i běžné AIB karty budou k dostání už od 19. 7. což potvrzuje i hodně AIB verzí 1060.

Samozřejmě že nejlevnější karty budou mít chladič v podstatě identický se starými referenčními blowery.


Performace měřili v Rise of the Tomb Raider (2.2x víc než 960), Witcher 3 (1.9x víc než 960) a Overwatch (1.7x víc než 960)... viz graf na NVIDIA.COM

Například v tom TR se stejným nastavením detailů se mi podařilo najít graf, kde 2.2x výkon 960 = přesně výkon ref 980.
8.7.2016 07:14:40   194.213.41.xxx 70
jasně, novinka od NV za 250 Eček (jasné, že doporuč cena bez DPH a cla) ... ale no nevim nevim tady spíš tak 350
8.7.2016 07:28:15   10.6.17.xxx 83
nech uz ta 1060 vyjde, aspon trosku stlaci ceny rx480
8.7.2016 09:51:53   93.185.1.xxx 20
Dovolim si nesouhlasit. Podle toho co vidime, co provadeji obchody s cenou RX480 to tak ruzove NEbude. Dokud se nevyprodaji zasoby starych karet, je jedno ktere, tak ty ceny upravene budou jak u novych AMD tak u novych NV. Obchody ty stare karty neodepisi nebo nerozdaji. Musi se zaplati a hadej kdo je zaplati ? Hlavne ti co budou kupovat ty nejprodavanejsi nove karty.
8.7.2016 08:14:08   90.179.139.xxx 23
zaujala mě informace o 48 ROP´s. Pokud je GP106 "polovinou" čipu GP 104, tak by měl mít 32 ROP´s jako Polaris. Zajímalo by mě kde se vzalo těch dalších 16 ROP´s ? Pokud se informace potvrdí, byl by to výrazný zásah do návrhu oproti GP104.

Leda že by existovala i verze ořízlé GP104, pak by ta informace o 48 ROP´s a 192-bit sběrnici dávala nějaký smysl.
8.7.2016 14:26:06   37.188.194.xxx 142
Přidám trošku offtopic, ale jelikož se to tu také řeší, tak to možná někomu něco objasní.
AMD "opravilo" napájení jejich referenčních karet, kdy už karty nežerou tolik z PCIe. Všude byly velké dizkuze, jak to odpálí počítače a ... Kolik reálných poškození někdo viděl? Čtu asi 8 magázínů (3 české, 5 zahraničních) a nikde opakuji NIKDE jsem neviděl jedinej zníčenej počítač, ale pouze velký flame a snahu vyvolat z možných kupujících strach, že jim to může zníčit počítač. Kolik počítačů zníčila ta 960 od Asusu? Do dnešního dne to nikoho ani nezajímalo a už vůbec to nikomu neublížilo, tak proč by měla ublížit ta 480ka?Jak jsem už psal jiNde... celý tento problém je pouze válka marketingu nVidie a AMD a snaha za každou cenu odradit lidi od kupu 480 do té doby, než bude mít na trhu svoji 1060 a proto také spousty magazínů (včetně tohoto) její vydání pomalu odpočítává a každý den tu je o tom článek. Jak možná většina objektivních čtenářů ví, tak spousty magazínů s nVidií spolupracují a to neznamená, že by jim dělaly lepší výsledky (někteří ano), ale více o nich píší, když se naskytne problém, tak třeba test odloží, než se problém vyřeší, aby nemusely dát horší výsledek a za to dostávají např. grafiky a zahraniční redakce třeba i dovolené zdarma. Prostě tak to je a je to i u jiných produktů, třeba u aut. Vše je jen otázka peněz. Tak se nedivte, že se magazíny snaží pořád psát o nové 1060 a že je "zarohem".
Další skvělá věc ohledně toho je, že menší magazíny přebírají informace od těch větších a překládají je a tedy pokud větší magazín píše o nVidii, tak to automatikcy přeloží i ty menší jako třeba zde PCtuning a dělá v podstatě reklamu zadarmo. Tato reklama, jak jsem už řekl, tak platí úplně všude a úplně o všem, prostě to tak je. Chcete aby se psalo o Vašem produktu? Dejte ho zdarma redakci, zaplaťte a oni o něm napíší. Nechcete, aby se psalo o konkurenci? Zaplaťte víc, než platí konkurence a je vymalováno. Je to business.
Proč teda AMD opravilo to napájení, když to možná nic nedělá? Ta informace, i když možná nepravdivá, tak se dostala hodně mezi lidi a jaký je nejlepší způsob, jak to zastavit a znovu získat důvěru lidí? Prostě se to změní a řekne se, že se to opravilo a tím se zastaví případný hate a další možná praktika konkurence, jak odradit lidi.

P.S. Nejsem žádný fanboy, ale pouze mám mozek a vím, co všechno firmy (a hlavně marketingy) dělají proto, aby nalákaly kupce. Viz. 100% ovoce v džusu, 2x lepší vyčištění zubů elektrickým kartáčkem, BIO potraviny jsou zdravější, pytel brambůrek 5x větší než obsah... prostě i v tomto segmentu grafik funguje stejně hnusný marketing....
LIDI! NEHÁDEJTE SE! TO TY FIRMY CHTĚJÍ. SPOLUPRACUJTE, ŘÍKEJTE PRAVDU A SNAŽTE SE DRUHÝM SKUTEČNĚ POMOCI A TÍM I ODRADÍTE TY FIRMY OD TĚCHTO PRAKTIK.
10.7.2016 17:33:35   90.176.40.xxx 00
Já vás obdivuju, jak jste evidentně k podobné práci nikdy ani nepřičichnul, ale přesně víte, jak to funguje.

A AMD to opravovalo taky jen proto, že to nebyla vůbec žádná hrozba, ale aby vyhověli těm zlým lhářům, co tvrdili, že to hrozba je.

U STRIXu 960 byl trochu jiný problém (a nebyl to v podstatě ani problém). Viz https://www.youtube.com/watch?v=ZjAlrGzHAkI

A ubezpečuju vás, že jestli jsem někdy nějaké testy odkládal (anebo vůbec nevydal kvůli pochybnostem o to, jestli nejde o vadný kus), tak to bylo většinou u Radeonů.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

45 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 17.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.