Xbox Live, PSN i Steam o Vánocích řešily velké technické problémy
Tři největší online distribuční herní kanály měly o Vánocích velké technické problémy, které uživatelům znepříjemňovaly, případně zcela znemožňovaly přístup k hernímu obsahu.
Zatímco Valve řešilo problémy s tím, že někteří uživatelé na Steamu měli přístup k citlivým údajům uživatelských účtů ostatních hráčů, služby PSN a Xbox Live kvůli technickým problémům hry často neumožňovaly hrát.
Jak uvedla společnost Sony na Twitteru, kvůli velkému náporu nových hráčů nemohli zájemci delší dobu vytvořit nové hráčské účty.
Xbox Live pak z podobných důvodů dlouho hlásilo problémy s „nákupem a užíváním obsahu“. Jinými slovy řečeno, pokud se vám v Xbox Live náhodou podařilo hru zakoupit, dost možná jste ji nemohli stáhnout a spustit.
Všechny tyto problémy jsou v současné době již opravené.
Zdroj: GameSpot