AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání
autor: Z. Obermaier , publikováno 24.6.2015

Podle zahraničních recenzí je výkon pod GTX 980 Ti a recenzenti si stěžují i na pískající cívky a hučíčí levné čerpadlo. Zlepší se výkon s novějšími ovladači?

Výkon

Začněme výkonem, většina serverů má dnes test Fury X, tedy je z čeho vybírat a my vám nabídneme souhrn testů největších IT magazínů, tedy žádné pečlivě vybrané výsledky, ať pozitivní nebo negativní. Tohle je skutečný výkon Fury X v nezávislých měřeních ...

 AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

Měření TechpowerUp ukazuje, že GTX 980 Ti je o 9 procent výkonnější v rozlišení 2560x1440 a o 2 procenta výkonnější v 4K rozlišení

AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

Australský HardwareCanucks změřil, že Fury X v rozlišení 2560x1440 je pomalejší o 7 procent než GTX 980 Ti,  ve 4K pak o 2 procenta

AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

Na AMD friendly webu ComputerBase je GTX 980 Ti v 2560x1440 výkonnější o 6 procent, ve 4K je Fury X o 1 procento lepší

AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

Uznávaný francouzský web Hardware.fr pak ukazuje Fury X v 2560x1440 pomalejší o 11 procent, ve 4K o 5 procent pomalejší než GTX 980 Ti

Spotřeba

AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

Spotřeba je na většině serverů, kteří testovali Fury X, podobná - téměř všude je GTX 980 Ti o 40-60W úspornější, což není nijak extra zásadní rozdíl. Poměr spotřeby a výkonu ale stále ve všech recenzích zůstal na straně GTX 980 Ti, což je zřejmé.

Teploty, hlučnost

Většina recenzentů se shoduje na to, že hlučnost chlazení je skvělá, výrazně tišší než GeForce GTX 980 Ti v referenční vezi. Ovšem velká většina testerů si stěžuje na nepříjemné pískání cívek a hlučné "vrnící" čerpadlo, některé weby to mají také v negativech závěrečného hodnocení. Čerpadlo třeba půjde časem optimalizovat pomocí profilu chlazení v ovladačích nebo O/C nástrojích, cívky ale software neopraví.

 AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

Teploty jsou parádní, těsně nad 50C - jak slibovala prezentace AMD, GeForce GTX 980 Ti je významně žhavější karta, což se dalo čekat ..

AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

.. i když to vypadá, že chladné bude jen jádro - kaskáda asi není chlazená a dosahuje 104C, což je celkem dost

Hodnocení

AMD Radeon R9 Fury X je venku - povětšinou jde o zklamání

Takže si shrňme situaci po prvních testech. Výkon v 2560x1440 výšel snad úplně všude pod GeForce GTX 980 Ti, někde až o 11 procent pomalejší. Průměrně bych to viděl 5-8 procent pod GTX 980 Ti. V 4K rozlišení 3840x2160 je už výkon lepší, plus mínus na úrovni GTX 980 Ti, ovšem hovořím o referenční kartě - na trh brzy dorazí řada OC verzí. Zde je Fury X solidní soupeř pro GTX 980 Ti, dokud ji nedojde paměť - 4GB jsou dnes málo, zejména pro 4K.

Teploty jsou skvělé, chladič účinný. O to víc se projeví pískání cívek (jako na GTX 970), a hlučnější čerpadlo, které má nekultivovaný zvukový projev. Spotřeba je průměrně o 50W vyšší než má GTX 980 Ti, což není velký rozdíl. AMD na čipu Fiji pracovalo dlouho a čip zřejmě zastaral ještě před uvedením. Nepodporuje H265, neumí Double precision výpočty (stejně jako GM200), chybí mu HDMI 2.0 a počet ROPs je nevyvážený ke zbytku čipu. Zkrátka nevzbuzuje takové nadšení jak asi případní zájemci očekávali, což čtenáři dávají pod všemi recenzemi hlasitě najevo. I cena 649 USD se nyní zdá už moc vysoká, za to, co Fury X nabízí - očekávám zlevnění. Ostatně, o výkonu Fury X jsem vás docela správně (jak se dnes ukázalo) informoval už před dvěma měsíci :)

Zdroje: Computerbase, Toms Hardware, Guru3DHardware Canucks, Hardware.fr, TechpowerUp, Techreport, HardOCP a mnoho dalších recenzí .. 



Tagy: AMD Radeon  AMD  Fury X  recenze  shrnutí  zklamání  fail  výkon  GeForce GTX 980 Ti  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
24.6.2015 14:59:15   84.242.67.xxx 7411
Dont feed troll plz :-)
24.6.2015 15:04:55   188.246.111.xxx 8022
Obr potřebujou svou denní dávku honícího materiálu
24.6.2015 15:17:56   173.0.8.xxx 3655
Jasně, read jenom DDsvět nebo tyDííty, to jsou ti správní a objektivní
24.6.2015 18:06:50   188.175.49.xxx 195
a že já sem čekal že se tu hned funny maskot vytasí :-) tak se na ty recenze podívejte... ano v nižším rozlišení ztrácí v UHD dorovnává i vede. Nic nového již dlouho stejná věc vyšší rozlišení sedí AMD nižší Nvidia...

místo hltání vytažených informací přečtěte si ty recenze radši sami:

http://www.tomshardware.com/reviews/amd-radeon-r9-fury-x,4196.html

http://www.guru3d.com/articles_pages/amd_radeon_r9_fury_x_review,1.html

A máte to tam i bez onoho slavného Zdendova trollení :-)

PS: čekal jsem víc? jo čekal teď otázka zní jak by ta karta dopadla se standartní sběrnicí a 7GHZ GDDR5 paměťma :-) Třeba líp třeba taky ne :-)
24.6.2015 21:20:14   195.91.10.xxx 1011
Ty na com letis? Ja som prestudoval kazdu recenziu co dnes sla do svete a len v 4k oststne ma netrapi a vidim len ze 980 ti je lepsia a o oc uz ani rec nemusi byt tam si 980ti spravila z fury x aj v hrach kde to sedi and trhaci kalendar a to som uz takmer fury x kupil takze fanboy nie som jedneho tabora berem co je lepsie
25.6.2015 00:19:11   188.175.49.xxx 54
já Ti nevím a Ty máš co za dobrý matroš? :-D že ani neumíš číst pokud Ti vadí angličtina tak si počkej na české a slovenské testy... Já dal odkazy Ty jen na čem letím tak pokud umíš anglicky tak si je přečti ;-)
25.6.2015 19:54:03   95.105.134.xxx 13
Ty musis byt strasny fanboy amd ako tabor ste najhorsi a to mi je uplne jedno ci mam nvidiu alebo amd za svoje peniaze chcem to najlepsie nie logo a farbu.O moju anglictinu sa neboj ale recenzie som pozeral no na graf s fps/frame latency/oc ju aj tak netreba alebo ty potrebujes aj to aby ti to aj napisali? Ich vlaznost a miernost je dana tym ze chcu testovat amd aj v buducnosti.
24.6.2015 22:18:34   85.135.200.xxx 193
bit-tech.net
v 4k 980ti vyhráva nad Fury X o 4%, Titan X v teste chýba
v 1440p vyhráva 980Ti nad Fury X o 9%, Titan X v teste chýba

tomshardware.com
v 4k Fury X = Titan X (1% prospech AMD je v tolerancii chyby merania), 980Ti stráca 5%.
v 1440p Titan X = 980Ti = Fury X (AMD stráca 2% ale beriem ako chybu merania)

hardwarecanucks.com
v 4k vyhráva Titan X, o 3% nad 980Ti a 5% nad Fury X
v 1440p vyhráva Titan X, 980Ti stráca 7%, Fury X 10%

techpowerup.com
v 4k vyhráva Titan X, 4% náskok pred 980Ti a 6% pred Fury X
v 1440p vyhráva Titan X, 4% nad 980Ti a 13% nad Fury X

hardware.fr
v 4k vyhráva Titan X, 980Ti stráca 2%, Fury X 7%
v 1440p vyhráva Titan X, 980ti stráca 2%, Fury X 12%

computerbase.de
v 4k Titan X = Fury X = 980Ti (Ti-čko stráca 1% ale to beriem ako chybu merania)
v 1440p vyhráva Titan X, 2% stráca 980Ti, 8% Fury X

techreport.com
v 4k vyhráva Titan X, 3% stráca 980Ti, Fury X 11%

guru3d.com
v 4k vyhráva Titan X, 980Ti = Fury X a tie strácajú 6%.

hexus.net
v 4k vyhráva Titan X, o 4% zaostáva 980Ti, 7% stráca Fury X

hardocp.com
v 4k vyhráva 980Ti, Fury X stráca 5%, Titan X v teste chýba

overclock3d.net
v 4k vyhráva MSI 980Ti Gaming @1279MHZ o 11% nad Fury X, Titan X v teste chýba
(pri počítaní som vynechal zavádzajúce Alien Isolation a Crysis 3 kde má AMD podivne o 25% nižší výkon resp. v Crysis má len 20% !!! výkonu 980Ti - 5fps vs 25,5fps)

Takže v 4k je stále jasným víťazom Titan X, pár % nad 980Ti a 5-6-7% nad Fury X. (Výnimkou len testy
computerbase.de a tomshardware)

A v 1440p vyhráva opäť Titan X, 3-5% nad 980Ti a 6-12% nad Fury X. (jedine v teste tomshardware.com Fury X stráca len 2%)

Ako nie zlé ale ja som čakal po tom všetkom na vrchole Fury X...
25.6.2015 00:13:51   46.39.165.xxx 61
hezky summary, diky
25.6.2015 08:05:00   85.135.235.xxx 82
+12. recenzia

pcper.com
v 4k vyhráva 980Ti o 2% nad Fury X, Titan X v teste chýba
v 1440p vyhráva 980Ti o 7% nad Fury X, Titan X v teste chýba

btw. citujem: "jsou recenze které staví FURY nad 980TI" - @DD bol by si od tej lásky a poslal mi aspoň 5 takých recenzií ?

Prenes sa nad to že som "zakomplexovaný argumenty ignorujúci hulvát" a zasyp ma tými recenziami
25.6.2015 08:36:36   85.135.235.xxx 32
13.

maximumpc.com

v 4k vyhráva EVGA 980ti SC, 5% stráca Titan X, 10% Fury X
v 1440p vyhráva EVGA 980ti SC, 5% stráca Titan X, 14% Fury X
25.6.2015 11:02:57   85.135.235.xxx 00
14. recenzia

hardwareluxx.de
v 1600p a "full" vyhráva Titan X, 3% nad 980Ti a Fury X (vynechaný test Metro: Last Light kde AMD stráca 50+% na 980Ti/Titan X)

v 4k a "full" vyhráva Titan X, 3% stráca 980ti aj Fury X
24.6.2015 15:07:49   62.209.197.xxx 3811
Co proboha a v jakém rozlišení hrajete hry, že Vám nestačí ani 4 GB paměti?
24.6.2015 15:12:04   89.173.96.xxx 2911
Pre 4K je to naozaj málo. Už vo FHD sú niektoré hry schopné zožrať 3GB pamäte.
24.6.2015 15:33:16   62.209.197.xxx 2610
Jasně, že ve 4k bych to i pochopil... Ale pro normální smrtelníky s monitorem 1920x1080 se dá s 2 Gb normálně vyžít...
24.6.2015 15:45:38   89.103.183.xxx 1611
normální smrtelník s takovým monitorem si nebude kupovat kartu za 20K. Tohle je karta na vyšší rozlišení a tam bude 4GB VRAM opravdu málo. BTW nový Batmana chce po AMD kartách na low 3GB VRAM.
25.6.2015 07:47:26   89.173.96.xxx 21
Nového Batmana by som radšej ako referenciu nebral. Tú hru budú ešte pár mesiacov ladiť ak sa na to nevykašlú po pár patchoch.
24.6.2015 15:12:17   77.242.95.xxx 4920
Mozna tak pan redaktor je zklamani a zaruka toho ze co slova to perla a uplne mimo.Vydaji uplne novou kartu ktera je veku par hodin a uz tu pisete takove blaboly.Ta karta je proste revolucni a muzete se stavet na hlavu jak chcete.
Jeji skutecny potencial se objevi mozna tak za par mesicu az se odladi ovladace a dalsi veci.
Takze zase clanek ulozit a pak autorovi omlatil za 2mesice o hlavu
24.6.2015 15:17:22   62.209.192.xxx 285
to jsou kecy že je Furyna propadák koukněte se na Screen z GPU-Z Fury a pustte si GPU-Z na svém compu
24.6.2015 15:22:31   173.0.8.xxx 2118
Něco podobného tvrdil DD o Bulldozeru a všichni víme jak to s tou budoucností nakonec bylo... Osobně jsem se na HBM těšil a doufal jsem v návrat do starých dobrých dob R9800, ale jak je vidno tak revoluce a posun se nekoná. Holt si budu muset počkat až budou mít HBM i nVidie a podle toho se přizpůsobí i programátoři
24.6.2015 18:10:08   188.175.49.xxx 21
no teď otázka zní zda HBM je fakt výhrou nebo ne :-) uvidíme do budoucna jak píšeš počkáme si na nový výrobní proces a na to až budou používat HBM2 oba výrobci. 28nm je už dost dlouho pasé...
24.6.2015 18:24:06   89.176.19.xxx 97
Jsem rad ze muzeme zase na neco cekat. Doted jsme cekali na revolucni HBM, ted budeme radostne cekat na novy vyrobni proces. Az to amd zase pod*la, na co budeme cekat potom?
Tedy alepon ti, kteri chteji cekat.
24.6.2015 19:08:41   188.175.49.xxx 32
28nm je tu s námi už dlouho a tak se těším a čekám co přinese nový výrobní proces... Já Ti nevím já na HBM paměti nečekal... Jak to dopadne? jo na to jsem byl zvědavý protože si dobře pamatuji HD2900XT (R600) tehdy taky velký čip a první 512b sběrnice... proto sem čekal jak si tentokrát poradí grafiky s inovátorským řešením... Není to taková katastrofa jako R600, ale čekal jsem víc...

http://www.zive.cz/clanky/test-radeonu-hd-2900-xt-r600-je-konecne-tady/ati-r600--detaily-cipu/sc-3-a-135926-ch-54085/default.aspx#articleStart
24.6.2015 19:43:50   89.176.19.xxx 24
Jenom musim upozornit, ze 2900XT za 9k6 stala proti 8800GTX, ktera stala podle verze 12-16k. Tenkrat to vypadalo na super deal, narozdil ode dneska. Jen jsme v day 0 s kamosem nerozjeli bezproblemove jedinou hru - ovladace byly v alpha fazi.
24.6.2015 20:02:13   188.175.49.xxx 42
já tuto kartu přeskočil už ani nevím co jsem měl v té době a pak jsem šel do HD4870, GTX460, GTX560TI, R9 270X a jak říkám čekám co přinese příští rok :-)
25.6.2015 08:55:17   217.117.217.xxx 34
No to víme, fx8350 hravě poráží v moderních multivláknových aplikácích současný nejvýkonější Corei5.

Revoluce a posun se nekoná? Fury má výrazně větší čip a výkon než r290x a současně menší spotřebu při stejné výrobní technologii.
25.6.2015 13:13:14   173.0.9.xxx 30
Tak předně slovo "hravě" je hodně přehnané. Osobně bych to definoval spíš, že "drží krok" se čtyřjádrem i5-4690 s tím, že má FXko o nějakých 40% vyšší spotřebu a věřte, že zrovna na tom renderingu (což je asi nejideálnější případ pro multithread aplikaci) ty procesory jedou na max. Faktem je, že třeba v CineBenchi vychází FXka o něco hůře než v reálných scénách v Cinemě 4D, v Maxu v MentalRayi je stále optimalizace i po TŘECH LETECH mírně řečeno ne zrovna nejlepší...

http://pclab.pl/art56366-13.html
25.6.2015 15:03:02   173.0.8.xxx 50
Ještě k té revoluci a posunu:
- větší čip
- HBM
- brutální šířka sběrnice
- vodní chlazení
Zní to super, ale k čemu to je když to vychází výkonově stejně se starší, chceš-li "ne tak pokročilou" konkurencí? Mě to připadá jako 8 core telefony vs 2 core "blbej" Apple...
24.6.2015 16:08:48   153.224.231.xxx 1112
I kdyz odhlednu od te smutne skutecnosti, ze uz jste smireny s tim stylem, ze i produkty nejvyssi jakosti se vydavaji jako nedodelky,tak mi to neda. Amd potrebuje nekolik mesicu na odladeni ovladacu? Ja myslel, ze to jsou jen history zelenych trolu, ze ovladace amd stoji za ho... Tak jak to je?
25.6.2015 07:49:14   80.251.251.xxx 31
Proč by měly stát ovladače za ho*no ? Vždyť ta karta funguje naprosto normálně. To že další ovladače třeba zvednou výkon o pár % je snad normální věc u každé grafiky.
24.6.2015 16:41:06   89.176.19.xxx 1313
Povedzte mi, vojin Kefalin, v cem je ta karta taka revolucna? Novy typ pameti? To asi ne, to se stava kazdych par let. RAM on interposer? To ma intel davno. Spatnej vodnik a piskajici kaskada? Nuda. Vykon? Uz vubec ne. Spotreba? Spis spatny. Konektivita? Kupte si redukci az bude jestli bude. Technologie? Ani h265. Architektura? 64 rop :/
Jeste kdybys byl napsal evolucni...
24.6.2015 16:57:01   95.105.134.xxx 96
Ale vo faze paperlaunch mali ultra tuti fruti benchmarky kde si to fury x vodila to testovali na akych ovladacoch? Cisty oser od amd a tymto u mna skoncili
24.6.2015 15:16:46   195.80.187.xxx 5612
Prečo kazíte ľuďom radosť z noviniek tým, že autorom musí byť tento "nezaujatý expert".
Bol som zvedavý na nové info o Fury X, ale ako náhle som videl kto je autor, tak som ani nezačal čítať.
24.6.2015 18:34:16   89.103.34.xxx 253
No tak kdo je autor bylo jasné už z titulku

O to veselejší je to počtení, když přiloží graf spotřeby, kde Fury je o směšných 30W "žravější" a on napíše 40-60W a pak v závěru pro změnu 50W.

Když byla GTX980Ti o 2% slabší než Titan X, tak to bylo vykládáno jako rozdíl v rozmezí chyby měření. Když je Fury X ve 4K 2% pod GTX980Ti, je jednoznačně horší. Je sice taky o 3% levnější a to dostanete v ceně dobrého vodníka, lepší hlučnost a teploty, ale to už se nějak nepočítá

Člověk musí číst mezi řádky, aby pochopil o čem tahle newska je. "Fundované" komentáře lidí, hrajících ve FHD a za celý komp nedají to, co stojí tyhle grafiky, beru jako nutný kolorit, bez kterého by to tu byla nuda.
24.6.2015 18:53:19   188.175.49.xxx 42
Právě proto píšu co píšu a jak píšu :-)
jinak souhlas, ale v tom 4k to je jak kde na tomshardware je i výkonnější ne o 2% slabší :-) Nicméně je fakt, že jsem kvůli velikosti čipu a mnozství procesorů čekal víc... Otátkou je zda HBM pomohly nebo spíš uškodily... říkám zajímala by mě ta karta s GDDR5 na 7GHZ a stejnou sběrnicí jako 380X... Jinak časy kdy jsme se musel chlubit nejvýkonnějšími grafikami za 15k a více jsou již ty tam :-) Na a k práci mi v podstatě stačí integrované a na hraní už není tolik času... A na ten můj MINECRAFT (kostky pro dospělé) mi to bohatě stačí :-D WOT mě díky tomu zasahoání ze strany WG přestalo bavit... To už je zajímavější počin WT...
24.6.2015 15:17:32   89.103.183.xxx 2522
Chudák Strach. Ten má těžké období. PS4 verze Batmana jede a vypadá líp než na PC a tohle je jen hřebíček do rakve. To zase bude banů...

Ke kartě. V AMD se snad zbláznili ne? Karta výkonově není špatná, ale nasadit cenu vyšší než 980TI a přitom být na tom výkonově hůře může jen ekonomický sebevrah.
24.6.2015 15:18:45   194.228.11.xxx 2339
Strašně revoluční, fakt, že jo. Vodník s HBM paměťma a nedá to ani 980Ti. Příští rok nVidia AMDčko bohužel semele...
24.6.2015 15:21:26   89.103.183.xxx 1913
nauč se reagovat pane PC- hráči. BTW to je ale debilní nick
25.6.2015 07:45:16   80.251.251.xxx 60
Tak moment cena je snad stanovena na chlup stejná - 650$. Jestli se někde (u nás) ceny podstatně liší není přece chyba AMD...
24.6.2015 15:26:24   95.140.246.xxx 3410
Na tomshardware mají krapet jiný výsledky než tenhle zelenej obrmagor. I když ta karta teda fakt není žádnej výbuch.
24.6.2015 15:51:29   173.0.9.xxx 73
Máte pravdu, tam nedostala akorát ve Far Cry a Metru, ve výsledku když to ovšem zprůměrujete tak se dostanete ke stejnému závěru s tím, že u Toma mají vyšší teploty (větší než deklarovalo AMD), brum taktéž zmiňují, viz. http://www.tomshardware.com/reviews/amd-radeon-r9-fury-x,4196-8.html
24.6.2015 15:56:27   46.39.165.xxx 162
heej.. zminuje vice webu a uprimne ten overall feel je proste takto, napric webama.
Ano, Tom's (dle myho dlouhodobyho nazoru nej) ma dle myho trosicku lepsi skore, nez jinde, ale ten zbytek zustava.
Navic zrovna Tom's mluvi o cerpadle, v jakym spektru zvukovym to je a jak je to neprijemny, meli to proste v rukach a nezbyva nez jim verit
Karta je super kus hw, uprimne, ale nevidim proste jedinej duvod, proc to chtit doma. 980Ti od GB za 19999,- proste vratit nepujdu. A co dneska jeste na cesky webu nepadlo: budme radi za konkurenci, ze jo.. to je souboj, kterej vyhravame nakonec my
24.6.2015 16:08:43   95.82.150.xxx 614
hlupacku. prave proto amd neprekonala vykonem nvidii, aby ceny nemusely padat dolu. takze my jedine prohravame. uvedom si, ze korporace najimaji ty nejlepsi experty na lidskou psychologii, aby nasli zpusob jak z lidi dostat absolutni maximum penez. ty rozhodne nevyhrajes, za to ti rucim.
24.6.2015 16:14:18   89.176.19.xxx 103
Amd ale takova neni. Se rika. Ne?
24.6.2015 16:41:20   46.39.165.xxx 63
co ze tady resime ?
Mam jako podle tebe sedet v jeskyni a divat se na ohniste ? Beru, co je na trhu, kdo z toho ma kolik penez, to je mi uprimne jedno. Bylo by lepsi, kdyby karta stala 10 nebo 5k ? Asi ano, ale tak to bohuzel neni, takze jsem si proste koupil nejlepsi jednocipovou kartu a svete div se, jsem spokojeny. Btw. i kdyz si asi myslis, ze tvuj hlupacek dela ten post nejak zajimavejsi, nebo vic dulezitej, tak tomu tak bohuzel neni. S dovolenim bych se soustredil dal na Fury X a jeji konkurenty, ty prosim pokracuj v rozborech psychologie, to je dalsi vec, ktera je mi ted a tady celkem fuk
24.6.2015 20:39:53   85.135.200.xxx 40
Tomshardware:

v 1440p Titan X = 980Ti = Fury X(AMD stráca 2% ale beriem ako chybu merania)

v 4k Fury X = Titan X (1% prospech AMD je v tolerancii chyby merania), 980Ti stráca 5%...

A to je pre AMD najutešenejšia recenzia...
24.6.2015 16:39:28   78.45.80.xxx 37
Takže zase je to jen o optimalizaci když tu hruj vyvíjej pro zelené tak je jasný že bude lépe běhat na NV kartách (Batman) myslím že kdyby třeba Microsoft dříve udělal něco s Directem a windows tak AMD procesory by taky byli někde jinde !Bohužel tady se s--e na tu větší hromadu jako všude !
24.6.2015 17:08:02   173.0.8.xxx 162
A já zase někde četl historku jak se všechny hry optimalizují pro konzole, tzn. AMD a proto budou všechny hry automaticky optimalizované pro AMD karty. Obecně si myslím, že tahle logika, ať už v případě nVidie nebo AMD kulhá na obě nohy. Primárním zájmem vývojářů (resp. vydavatelů) je prodat co nejvíc her širokému spektru hráčů takže v případě, že by hra běhala jenom jednomu táboru tak se "oberou" o další zákazníky - zní Vám to logicky? Mě teda ne.
24.6.2015 18:28:41   90.179.133.xxx 141
"Vsechny hry jsou dnes delane pro AMD a na AMD"
24.6.2015 20:14:25   85.135.200.xxx 72
"AMD Radeon FURY X bude kartou bez konkurence. Nikoliv ale výkonově v současných hrách, kdy výkonově mu dokáží GTX TITAN X a 980Ti svým výkonem ve hrách konkurovat dobře"

Nejako nevydalo

...zaručené zdroje sa asi zmýlili
25.6.2015 07:20:07   194.213.41.xxx 30
stejně jako zminovat v pulce prispevku Stacha...
24.6.2015 16:43:15   213.226.227.xxx 84
S výkonem Fury X bych to neviděl tak hrozně, bude to časem lepší s dalšími verzemi ovladačů. Jestli to bude jako u R9 380 ( testnul jsem ted´ 2 verze 2 a 4 GB), kde současný výkon je v jistým případech na úrovni R9 270, tak je to o softwarové podpoře, která teď asi není ideální. Pochopitelně to není moc chválihodné pro výrobce, ale kartu bych nezavtrhoval. Doufám, že taky bude brzy verze Fury X se vzduchovým chladičem od různých výrobců za lepší cenu a i ceny konkurence klesnou. Kupovat slušnou nereferenci GTX 980Ti za 22tis. není zrovna pecka.
24.6.2015 16:45:23   95.105.134.xxx 2314
Chlapci po dnesnych testoch sa 2ks fury x uvolnili 16:40 som zrusil rezervaciu 2ks maju v prahe volne teda nevedel som sa ich dockat taky hype ze som tomu podlahol a cakal naozaj bombu no po dnesnych testoch sa moze okrem DDebilosa zastat fury x len mental zmena rezervacie na 980ti hybrid a zas mozem cakat ... fakt nech ide cele amd do p..e by ma zaujimalo ako robili tie testy kde si fury x vodila titan x a realita taka ze jej utece referecna 980ti a to po oc je uz exibicia v podani nvidie aj s 980 bez ti tlieskam u mna amd skoncila
24.6.2015 16:53:26   95.105.134.xxx 216
Vy co to tu hadzete na autora tak sa preberte pozrel som 8 web recenzii a 2 video recenzie a pocit maju vsade rovnaky to ze to nepovedia tak ako ja narovinu je len preto ze by im amd uz nic na test asi nedalo
24.6.2015 17:27:16   185.23.113.xxx 174
Šak to !

V čom vlastne klame Obr, že ho tu tak bičujete ?

Inak tie testy ...

cez 90 percent nas hrava 1920x1080 max na 1920x1200 tak co ? Proste FIJI ziadny zazrak zatial ...

Mozno pride win 10, nove ovladace uvidime ...

Zla VGA to rozhodne neni !
Ale to prave pride od nV a AMD na buduci rok, na 14 resp 16 nm , dufam
24.6.2015 17:40:58   195.91.9.xxx 41
Na fullHD staci aj 970 s prehladom ja som planoval kupu 2ks do cf koli 4k tam kam su urcene (fury x a 980ti) do qhd staci aj 1ks popripade 980/390x/390/970 v kategorii kde som ochotny pustit 1500eur za 2ks gk ocakavam kupu toho najlepsieho (titan x do sli mi je na nic pre 4k a hry) preto to zostalo na tandem fury x alebo 980ti a po hype co spravilo amd som bol na 99% za kupu ich zeleza az do dnes ked sa ukazalo ze len zavadzali
24.6.2015 20:11:46   85.135.200.xxx 105
na obra pič*jú lebo je to v mode...

...no na fakte že Fury X zázrak nepredviedla a že sa ani nestala najvýkonnejším jednočipom na trhu to ale nič nemení.

PS: teším sa na mínuká
25.6.2015 13:26:29   89.31.14.xxx 51
a nebo třeba pro jeho psychickou nevyrovnanost neodbornost a to že není nezaujatý + šíří úmyslné a útočné mnohdy lživé a nepravdivé zprávy na svou neoblíbenou značku? Dyť to sám šéfredaktor přiznává... Maťko Tys psal že Zdendu nehájíš... ne ale zastáváš se ho kde můžeš stejně jako Tvůj kolega ve zbrani :-) Já Ti neberu že je to Vaše modla ale trošku objektivity by neuškodilo... Gor když už to přiznává samo PCT... Ale Zdenda je pro ně zlaté vejce vždy se tu pod jeho články strhne flame a to znamená hodně přízpěvků tím i návštěvnost kterou se pak můžou ohánět + zisk z reklam...
24.6.2015 17:24:06   85.71.233.xxx 66
No a je to v prd***. 980ti nesleví, protože AMD zase nečekaně všechno posr... A ja chtěl 970 konečně vrátit a koupit AMD FURY. Protože to co Nvidia předvádí nemá obdobi ani u AMD. Aneb Nvidia TDR ready drivery jsou už legendou tento rok....
24.6.2015 17:25:12   85.71.233.xxx 02
*y*y
24.6.2015 17:33:48   195.91.9.xxx 76
Boze tak som nasraty atakoval som b2b oddelenie v alze 2 tyzdne kedy budu mat fury x spravili mi rezervaciu dnes telefon ze su na sklade 2ks ci ich poslu hovorim ked ich maju oni uz budu aj testy bral som to len tak provizorne ze sa potvrdi to co hlasalo amd tyzdne pozrel som testy a zostal som uplne nasraty nekupujem podla toho ci je to zelene alebo modre ale co ako chodi no hovori sa nikdy nehovor nikdy ale teraz si to aspon u mna amd riadne posralo dalsie 2 tyzdne cakat na 980ti hybrid dpc ... ano ze ovladace a optimalizacia ale tie testy pred uvedenim kde fury x vyzerala ako kupa roka robili na akych ovladacoch? Vychadza mi len jedno osierali ludi nech cakaju a potom sa spoliehali asi na to ze to aj rovno kupia
24.6.2015 17:55:02   195.91.9.xxx 45
Ale nevadi vsetko zle je na nieco dobre mal som kombinaciu 970 sli a 750ti na physx 970 som uz strelil cez bazos a 750ti si nechal ako zobrazovadlo pokial nepride fury x takto aspon nemusim predavat 750ti zostane nadalej xD
24.6.2015 18:56:15   95.82.189.xxx 122
Jenom nezapomínejte na to, že sebevíc sebevýkonějších GPU vám větší penis nevyrenderuje
24.6.2015 21:00:59   195.91.10.xxx 33
Asi si to uz skusal ked vies ze to nepomoze ja ho chcem koli relaxu pri hrani penis zatial ok zena sa nestazuje ale dik ked by jej nahodou v buducnosti nestscil viem ze to ani nemam skusat.Darmo mudry clovek sa uci na chybach sprostych ( nic si z toho nerob ze patris do druhej kayegorie bez teba by sme neboli my ta prva garda)
24.6.2015 18:20:18   188.175.49.xxx 20
co máš za PC žes do toho chtěl 2 karty každou za cca 20K? Si říkám čím jsi to chtěl živit.
24.6.2015 18:26:10   195.91.9.xxx 26
1600W gold psu ( min odporucany je 850W) ale ja rad ticho a na 50% vykonu su zdeoje celkom tiche preto aj hybrid 980 ti berem
24.6.2015 18:57:34   188.175.49.xxx 21
já myslel CPU desku a paměti jinak teda 1600W bych si asi do PC nedal :-D Já už se škaredě dívám i na 750W :-D Proto radši používám 500W a ten druhý leží jako záložní :-D
24.6.2015 19:42:53   195.91.9.xxx 13
4930k@4.5Ghz + 32GB hyperx beast 2400Mhz
24.6.2015 20:04:25   188.175.49.xxx 01
tak to pak jo tím procákem už by to šlo uživit :-) Jen ta cena toho PC byla asi zajímavá :-)
24.6.2015 19:32:33   85.70.230.xxx 41
Raději si napřed přečti něco o spínaných zdrojích...
25.6.2015 08:12:12   213.195.199.xxx 73
"nekupujem podla toho ci je to zelene alebo modre ale co ako chodi"

Jak muze nekdo, kdo o sobe rika ze nakupuje podle toho jak to chodi, kupovat neco v predprodeji, jeste pred tim nez jsou recenze? A pak si stezovat ze recenze nedopadli tak jak si predstavoval.
25.6.2015 10:39:57   89.176.19.xxx 23
Vsak to taky nekoupil, jen predobjednal Od toho predobjednavky jsou.
25.6.2015 11:26:52   213.195.199.xxx 32
Predobjednal znamena ze to planoval koupit, pred tim nez vedel co to ve vysledku bude.
25.6.2015 12:21:19   89.176.19.xxx 10
Nebo to planoval koupit, pokud se ten hype potvrdi, tedy podle toho jak to chodi? Vynadej mu za to, ze veril oficialnim slajdum z amd o vykonu. To je blbec, co?
Tys byl chytrejsi, zejo?
25.6.2015 13:18:51   213.195.199.xxx 20
Verit dnes oficialnim PR lzim, a podlehnout hype, muze opravdu jen blbec.
25.6.2015 14:11:56   89.176.19.xxx 10
az postne amd dalsi krasne slajdy o master amazing leading technology und powa, budu te citovat.
25.6.2015 15:20:14   213.195.199.xxx 02
Muzes me citovat u vseho. Neverim ve velky skok u pascalu, neverim tem +40% u zen, neverim zadne nove prevratne technologii.
Dokud to neni potvrzene nezavislymy testy v predem nepripravenem prostredi, beru to jen jako velkou predstavivost vyrobce.
25.6.2015 19:30:22   95.105.134.xxx 10
Blbecovi si v semenikoch plaval.Ja som si pred samotnou kupou overil ci je to pravda a odpust ze som myslel na to ze ak by to pravda bola tak by som mal ako jeden z prvych na svk/cze tie karty. Takto rozmyslaju skutocne len idioti to mas pravdu.Ako neblbec by som si pockal na recrnzie kde by bolo ano fury x killer titanu a potom pozeral do skladov ako cicina kedy budu volne ks pretoze by ich cela republika chcela kupovat skor ako nazves niekoho blbcom zapoj ten svoj kuraci mozog nechaj tvojim 70 IQ 2 kolecka a mozno prides na to co tebe mozno nedava zmysel je viac zmyselne ako cela tvoja existencia.
25.6.2015 19:55:10   89.176.19.xxx 01
Jestli reagujes na mne, tak to byl sarkasmus smerovany na tudvu. Ja s tebou naprosto souhlasim.
25.6.2015 19:56:34   89.176.19.xxx 01
Jo sorry uz to vidim, reagujes dobre, ja vidim blbe.
26.6.2015 07:39:29   213.195.199.xxx 00
Tos mel rict rovnou zes to predobjednaval, jen abys mohl rict "Prvni!". I kdyz tim si o moc lepsi hodnoceni neziskas.
24.6.2015 18:53:58   95.82.189.xxx 1013
Stačil letmý pohled na nadpis a bylo mi jasné, který chorobně zelený troll to napsal.
24.6.2015 19:17:10   5.102.48.xxx 111
Člověk příjde na pct tam aktualitka AMD fury x je naprd. Pak se de kouknout na ddw a tam AMD super, skvělý, užasný. Tak já nevím. Pravda bude asi někde uprostřed těhle dvou. Každopádně se vždycky dobře bavím, když vyjde nová generace grafik
24.6.2015 20:14:26   176.106.187.xxx 50
Ono to ani inak nemoze byt, pretoze karty su rovnako vykonne, zalezi len na tom ake si kdo da hry, teraz ide o to ci sa na to pozries zo stranky: JEZISMARJA ved oni LEN dorovnali najvykonnejsi jednocip, alebo sa pozries na to: JEZISMARJA ved oni SKORO prekonali najrychlejsi jednocip. Tak ci tak vitazom je spotrebitel, lebo keby nebolo FURYho tak nekupujeme 980Ti o 200eur lacnejsie, ale cena by bola komplet v prdeli.
24.6.2015 19:03:11   95.102.96.xxx 83
Dufam ze AMD ZEN nebude podobne "fury revolucny".
24.6.2015 19:29:42   89.102.229.xxx 51
To pískání cívek se děje i u nVidia GTX 970. Teda aspoň u mé MSI karty to bohužel dělá v zátěži. Ale jinak čekal jsem od Fury X více i když mě tyto recenze moc nepřekvapili.
24.6.2015 19:46:53   89.176.19.xxx 26
Moje MSI 970ka nepiska. Koupena pred mesicem.
24.6.2015 20:28:07   89.102.229.xxx 40
Já jí mám pár dnů
24.6.2015 20:10:09   85.135.200.xxx 52
Priznám sa čakal som tých pár % naviac aby sa mohlo dať medzi Titan X a Fury X znamienko " = " ale tak čo už...

každopádne to že Fury stráca na 980Ti v 1440p nejakých nech 5% a v 4k je to narovno mi príde aj tak ako v pohode výsledok

Očividne sa "šokujúco" nesplnili predpovede z nezávislých a nestranných weboch o 65% náraste výkonu oproti 290X ani o tom že tá karta bude v 4k excelovať

Po takej mediálnej masáži a benchmarkoch kde poráža 980Ti o 9% môžu byť niektorí ľudia ozaj nemilo prekvapený
24.6.2015 20:15:29   109.230.19.xxx 102
Nechapem prispevky ze ste cakali viacej ked obr vam tu uz 10 rokov hovori ze karty amd su na CENZURA o procakov nehovoriac, tak ktory tunajsi citatel cakal viac ? Keby rovno bola o 10 percent slabsia a vyrobca to casom dorovna cenou je to ako zla kupa ? Ci ako ? Ludia neblaznite, ci kupis fury ci kupis 980ti zle nekupis, a urcite sa nerozhodujte na zaklade clankov tohto mr. komplexa ci jedneho alebo druheho. Ved ich newsky maju nulovu vypovednu hodnotu, a take sracky ako piskajuce chladice to si ako naozaj myslite ze uz teraz budu vsetky odteraz vyrobene fury mat piskajuce chladice ? Ja som kupil jednu z prvych 780 lightning ktorej dal obr 12 hviezd plus plaketu best vga forever a za tyzden som ju musel vymenit za novy kus nakolko vsetko bolo na CENZURA, chladic fps dropovali proste cele zle, novy kus to uz bolo tak jak sa na kartu v tej dobe za 600 patri a mam ju doteraz.
24.6.2015 20:32:18   188.75.145.xxx 13
před 10 lety AMD nedělalo grafiky
24.6.2015 20:50:29   188.175.49.xxx 10
nooo ono AMD ne to je pravda, ale ATI je starší jak Nvidia :-)
25.6.2015 05:30:28   188.75.145.xxx 10
To je jasný, ale rejpnout jsem si musel. :-D Mě taky každej opravuje když omylem napíšu ATI místo AMD.
25.6.2015 06:34:56   89.31.14.xxx 00
jj :-) já to tak pochopil že to bylo rejpnutí žes úmyslně napsal AMD :-) Já to tak nějak dodnes beru, že to jsou ATIny :-) Proto si všimni, že čato uvádím AMD/ATI :-)
24.6.2015 20:31:51   188.75.145.xxx 64
Za ty prachy NE!!
24.6.2015 20:56:57   151.236.225.xxx 124
V AMD asi ficia na vietnamskom piku. Po sprske vyblyskanych promo slajdikov doslo na realitu s ktorou kazdy sudny clovek musel pocitat.

Nvidia ma velky Maxwell k dispozicii uz rok, AMD to teraz dohnalo. Ak hovoria o technickej vyspelosti najma v suvislosti s HBM, tak dobre, aj ked vrstvene pamate nie je nic nove, interposer nic nove, interposer Intel a mnohi iny pouzivaju davno, siroka zbernica v kombinacii s nizkym taktom je len na urovni standardnych GDRRR5.

A ak je pravdou, ze technicke spracovnie je taka bieda, piskajucie cievky, cepradlo vrci, napajacia kaskada nechladena, tak to nie je, ze AMD FAIL, ale rovno FAIL roka.

Takze po vydatnej medialnej masazi, po ktorej urcite mnohi rudi fans maju opuchnte zapastia a klady prisla chladna sprcha. Cena nekonkurencieschopna, v tejto situacii jednoznacne vitazi GTX980Ti, bud pojde AMD s cenou dole alebo im na tie furiky bude v skladoch padat prach
25.6.2015 11:24:42   80.251.251.xxx 41
Takže cena stejná jako 980Ti, výkon ve 4k také stejný, ale karta je nekonkurenceschopná. Můžu se zeptat, co mi uniká ?
24.6.2015 21:11:10   85.71.61.xxx 60
Už podle názvu bylo jasné, že to napsal Jirka, bohužel teď má ale trochu pravdu. Pripomíná mě to situaci s radeonem 2900 který měl na tu dobu super papametry, ale výkon pod urovni 8800GTS. Hold ultrarychla pamět není vše
24.6.2015 21:16:40   194.228.32.xxx 47
Pochopte už lidi, že Obr je placenej za to, aby psal, tak jak píše a že se tomu sám směje ze všech nejvíc, za co bere prachy !!!
24.6.2015 21:22:53   89.176.19.xxx 101
brat prachy za to ze opisu pravdu z jinejch webu, to ho nvidia plati za pekny ho*no
24.6.2015 22:33:28   85.135.200.xxx 83
áno lebo to že Fury X neprekonáva 980Ti nieto ešte Titan X a OC verzie 980Ti je chyba Obra
24.6.2015 23:10:47   91.20.123.xxx 83
Osobne ma najviac fascinuju kecy, ze ta karta ma "kompaktne rozmery". A pritom sa nebude dat kvoli tej tehle na hadickach zamontovat do 90% skrini (staci, ze uz mate vodnika uz na CPU) a v CF konfiguracii (co pre ultra high-end nie je zase az taka rarita) do 99% skrini. Pre mna osobne je ta karta primarne fail pre toto.
25.6.2015 03:52:42   90.179.133.xxx 40
Přesně, kdyby to alespoň mělo odpojitelné vývody a šlo to jednoduše zapojit do již stávajícího okruhu.
Jinak, technologická vyspělost se odteď bude uvádět výkon na cm2 plochy karty se zdá.
25.6.2015 08:08:39   85.135.235.xxx 53
a mňa fascinuje zase to že po rečiach ako tá karta bude neskutočne efektívna a dokonca nVidia sa jej ani s 980Ti nebude môcť rovnať v efektivite išli všetky tie reči do ****

áno Fury X žerie len o čosi viac než 980Ti/Titan ale má takisto o pár % nižší výkon takže efektivita je zase na strane nVidie...
25.6.2015 10:42:34   89.176.19.xxx 51
ale no tak, vsechno spravi novej driver, a kdyz ne, tak dx12, a kdyz ne, tak novej vyrobni proces, a kdyz ne, tak hbm3, a kdyz ne....
25.6.2015 10:28:53   182.48.157.xxx 84
Tak jsem se po Obrove zklamani podival na 3 nejvetsi nemecke weby: Computerbase, Golem, PCgameshardware..nikde neni rec o zklamani, naopak. CHvali ji jako velmi zajimavou kartu, ktera je +- na stejne urovni s 980Ti, ve 4K exceluje a porazi dokonce i Titana, atd, atd. Inu, kazdy vidi to co chce, ze jo :-)) Uprimne tech 5% nahoru/dolu je mi jedno, ale to ze ma polovnicni delku oproti Titanu, ze ovladace pujdou jeste s vykonem nahoru, ze je to nejtissi high-end referencni vyrabena karta, to jsou vlastnosti, ktere se mi libi.
25.6.2015 10:46:05   89.176.19.xxx 73
proti tomu postavis nereferenci 980Ti od GB, ktera boostuje v zakladu na 1290MHz, jeste pridas +100MHz, a mas o 20-25% rychlejsi kartu. O tom ze to muzes dat na vodu ani nemluvim. A jeste mas 6GB ram, coz je pro 4k potreba uz dneska, viz GTA-V nebo SoM.
25.6.2015 10:56:37   182.48.157.xxx 37
..a za kolik to dohromady bude? ;-) Ta cena bude asi poradne mastnejsi nez Fury X.
Kdo neresi penize, "zeleny zakal" ani "cervene vino" at si koupi Titana. Osobne si rikam, proc bych ale za nej vyhazoval tolik penez???
25.6.2015 11:31:00   89.176.19.xxx 11
Boze to ses nemoh kouknout na czc? FuryX stoji 19k5, GB 980Ti windforce stoji 20k2, tedy +700kc.
25.6.2015 11:41:39   182.48.157.xxx 13
a co ten vodnik..to jsi se nemohl podivat? ;-)
25.6.2015 11:51:01   182.48.157.xxx 14
ja se teda podival a pripocti jsi dalsich 1500-3900 k tomu...takze kdyz vezmu prumer 2000,- + 700,- tak jsem minimalne o 2700,- draz nez s Fury X :-)
Za to si muzu poridit misto i5 radeji i7cku.
25.6.2015 12:15:39   89.176.19.xxx 21
Ta voda na Ti byt muze a nemusi. 20-25% OC dostanes i bez vody. Napsal jsem dost jasne, ze je to optional.
26.6.2015 00:46:06   202.73.198.xxx 10
akorat ja vodnika chci, to bude asi duvod proc se neshodnem ;-)
25.6.2015 12:37:21   84.175.247.xxx 30
Len aby si ju potom s tou "polovicnou dlzkou" Fury X vobec dostal do skrine. ;-)
25.6.2015 13:31:34   173.0.9.xxx 20
Přesně - ty hadice jsou vyvedený dozadu takže je nutné s nějakými pár cm navíc počítat. Podobně to měly tuším 5870 akorát s napájecími konektory takže se to nevešlo třeba do CoolerMaster skříní. Plus jako bonus je k tomu teď 27mm + 25mm tlustý radiátor takže se ta velikost akorát převedla jinam
26.6.2015 00:45:16   202.73.198.xxx 00
Cooler Master Cosmos... no problemo :-))
25.6.2015 13:16:32   80.251.251.xxx 11
Jistě a proti nereferenční 980Ti postavíš zase nereferenční Fury X a jsi tam kde jsi byl, možná. Těžko vynášet soudy, když je tu zatím jen reference. Počkejme až bude nereferenční Fury a uvidíme co předvede.
25.6.2015 16:28:05   89.176.19.xxx 01
Zadna nereferencni FuryX neexistuje. Budou jen orezane Fury bez X.
25.6.2015 17:37:33   109.164.3.xxx 00
Dobrá, počkejme tedy na nereferenční Fury.
25.6.2015 18:30:31   89.176.19.xxx 01
Ta zas nebude stat proti Ti
25.6.2015 21:19:23   109.164.3.xxx 00
I tak jsem zvědavý co ukážou, ale ok řekněme že bude o dost slabší. V tom případě nechápu proč se tu porovnává referenční verze s OC verzí,ale budiž.
25.6.2015 10:49:29   62.197.206.xxx 811
Obermajer obermajer ... jedinym sklamanim pre mna je, ze PCT dava priestor ludom ako si ty ...
25.6.2015 11:31:40   89.176.19.xxx 86
jojo, lidi co pisou pravdu bez obalu, ty nejlip vyhodit...
25.6.2015 11:44:14   182.48.157.xxx 58
sundej si bryle. Obr nepise zadnou pravdu..pise to co chce. Ze je zeleny jak nezraly citron, to vidi kazdy, kdo videt chce. Je to skoda, web jako PCT by mel mit serioznejsiho autora.
25.6.2015 12:17:27   89.176.19.xxx 94
Tvuj nazor na obra nemeni nic na tom, ze zde napsal cistou pravdu, za coz sklidil nadavky a posmesky.
25.6.2015 14:36:40   89.31.14.xxx 27
Ty sklidil za těch X nepravd a úmyslných útoků :-) Hele už je to až trapné z Tvé a maťkovy strany když to přiznává samo PCT... Ale jo Tys psal, že bez něj nemůžu být ale jo můžu není to má modla nýbrž Tvoje... Odečti si od PCT obra a jeho články a zbyte Ti objektivnější ICT web... A už mnohokrát jsem napsal, že jde o formu podání...
To nic nemění na tom že jsem od tý grafiky čekal víc... Ale a to se dočteš i jak si to tu projdeš vše z5tně obával jsem se jak zvládnou ty nový paměti...
25.6.2015 15:31:41   89.176.19.xxx 22
Aha, tak najednou forma podani, uz ne lzi a vymysly, jak jsi psal tez mnohokrat? Nejak brzdis cece.
25.6.2015 15:57:17   89.31.14.xxx 03
a v čem čeče??? dyť to píšu i teď... já svý postoje neměním ani se za ně nestydím a i když budeš hleadt z5tně vždy se dočteš to samé... Ano píše úmyslně mnohdy nepravdy, lži a nesmysly... Ať už se Ti to líbí nebo nelíbí... Že to taky upřímne a otevřeně napíšu Ty máš přeci tu otevřenost tak rád nebo ne? Žeby jen jak by se Ti to hodilo??? :-) A nebo jen jak to ty Tvoje střevní bakterie kterými jsi psal že myslíš stíhají? :-) Nic nemám ani čas ani náladu to dál s tebou probírat protože popíráš nepopiratelné takjže je to zbytečné se tím dál zaobírat. Pokud Ti jako vždy jdeš o poslední slovo tak gratuluji vyhráls ;-)
25.6.2015 16:26:56   89.176.19.xxx 32
Ja ti na uprimnost kaslu, mne zajimaj jen dukazy. ty ani nikdo jiny jste NIKDY nedodali jedinej blbej screen. jen hromady hnoje. to mi staci.
26.6.2015 00:42:53   202.73.198.xxx 14
To nema nic spolecneho s nazorem na Obra. Pokud neveris jinym ceskym webum, tak bez na nemecke weby (napr. computerbase ma napriklad jedny z nejlepsich recenzi vubec), nebo anglicke (je jich hodne) a srovnej si informativni a hodnotovy styl psani Obrmaiera s jinymi autory. Pak uvidis, ze jednoduse nerika pravdu a vzdycky si vybere jen to, co se mu hodi a "zabali" to do omacky pro lidi, co to nesrovnavaji s nicim jinym. Razem Ti spadnou bryle a Obra se stane Trpaslik, ktery jenom taha naivni lidi za nos, kteri mu duveruji. To nerika, ze obcas taky nenapise neco spravneho, ale obcas napise opravdu vymysly. Je to Tvoje vec. Pokud ti moc nejdou cizi jazyky, tak si vezmi extrahardware, diit a aspon to srovnej s nimi. I rudoch DD ma v nekteych vecech pravdu, byt je omyla tak dokola, ze uz to ztraci na zajimavosti.
ALe jinak si ver cemu chces, Obr se ti tak akorat smeje, ze nachytal dalsiho...
26.6.2015 08:57:50   89.176.19.xxx 11
OK, muzes tedy ukazat nejakou lez, kterou obr napsal, nejlepe screen?
Protoze jinak se zarazujes po bok kochrena a zbytku antiobr squadu, ktery kvici pod kazdym jeho clankem bez sebemensi snahy o nejake podklady pro svuj agresivni slovni hnuj.
26.6.2015 10:05:07   182.48.157.xxx 00
kdyz by fungoval obr-hardware, jako ze ty stranky existuji ale uz nejedou...
Tak treba rok 2011 a ceka se na vydani Bulldozeru. Obr vypustil zfalsovane slidy s vykonem pretoceneho Bulldozeru a vydaval je za Bulldozer na referencnich taktech. Prebralo mu to tenkrat nekolik zahranicnich znamych webu a pak prasklo, ze si ze vsech "vystrelil". Dokonce na svem webu v cestine (asi aby tomu nikdo v zahranici nerozumel) celou svou story popsal a posmival se vsem, kteri mu na to skocili. Dela toto normalne zdravy clovek?? DO te doby jsem jej povazoval za dobreho borce, ktery se snazi podavat lidem informace o ktere stoji a ma zajimave pohledy na vec. Pak jsem pochopil, ze neni nic jineho nez normalni blbecek. Na diskusnich forech ho po tom nazyvali lharem, podvodnikem, atd, atd. Osobne se divim, ze mu to za to stalo. Bohuzel uz to na jeho webu nejde dohledat (jelikoz neni funkcni. Tady je link na news z Computerbase:
http://www.computerbase.de/2011-07/gefaelschte-benchmarks -eines-bulldozer-prototypen/
To je jen jedna z "pravdivych" povidek trolla obra :-)
29.6.2015 13:47:55   89.176.19.xxx 00
Ja si na to dobre pamatuju, netreba dohledavat. Cili jeden umyslny for z roku 2011, na svem blogu. Nikoliv pct. Tyvole ze ho rovnou nezavreli.
Neco vaznejsiho?
26.6.2015 10:16:41   182.48.157.xxx 21
a tady je odkaz na cely clanek, zabyvajici se "neexistujicim" problem s 3,5GB pameti GeForce 970 (alespon podle trola Obra. (Viz FarCry 4 prubehy ve vysokem rozliseni). Bohuzel zase v nemcine, ale lepsi ted nemam po ruce.
http://www.computerbase.de/2015-01/geforce-gtx-970-vram-speicher-b enchmarks/
a nejde o to, ze by byla 970ka spatna karta, ale Nvidia leidi obelhala a problem ma. Samozrejme s vyjimkou trola obra...
29.6.2015 16:07:19   89.176.19.xxx 00
Ja mam clanek od obra o 970ce ulozen a zaroven jsem majitelem 970ky. A vsuktu, 970ka zadny problem nema. Zadny stuttering a podobne. Pokud ti nestaci co rikam tak vice zde:
http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/Frame-Rating-Looking-GTX-970-Memory-Performance/COD-Advanced-Warfare-and-Clos
Pokud se 970ka provozuje v hratelnych fps (umyslne nepretizi), zadny problem nevznika.
Coz nic nemeni na tom, ze nvidia neuvedla skutecne detailni parametry produktu, a mam dojem, ze by to hodne radi vratili zpatky, vzhledem k tomu, jaky shitstorm vznikl defacto kvuli nicemu.
25.6.2015 14:58:22   37.48.51.xxx 108
Lidi co pisou pravdu tak jsem se dlouho nezasmal..Tak proc nenapise jak me Nv ojebala jako zakaznika,kdyz jsem si koupil 970 do druheho kompu..Pry ma 4 gb a oak vyslo najevo co a jak..Diky Nv a hlavne za posledni ovladace co stoji za prd a dela to bordel..O tom ma psat.Dal jsem sanci Nv po nejake dobe,ale ne diky jeste ze mam 290x a max spokojenost..
25.6.2015 20:21:48   91.20.123.xxx 02
Jasne, kupil si si 290x do jedneho kompu a 970 do druheho, teraz tu o Karkulke. Clovek bud ma v druhom kompe o generaciu-dve starsie karty potom, co upgradoval, alebo - ak z nejakeho vzacneho dovodu chce mat dve PC na rovnakej urovni tak voli samozrejme komponenty podobne, pripadne uplne rovnake, ked uz pre ine nie tak kvoli lahsej udrzbe a updatoch. A samozrejme tiez pre rovnake osobne preferencie.
25.6.2015 21:20:29   90.176.77.xxx 30
Nemusim povidat zadnou pohadku o Karkulce..Dve PC mam protoze jedno je moje a druhe vyuziva ma pritelkyne.Chapu nevis co to je pritelkyne asi myslis ,ze to je tvoje prava ruka..Prave to jeji je slabsi byla tam 5870 se kterou jsem byl spokojenej,ale jelikoz jsem dostal nabidku za dobre penize tak jsem ji prodal a chtel jsem po nekolika letech vyzkouset grafiku od nv..A bohuzel dopadlo to jak jsem psal vyse...
30.6.2015 00:14:41   81.200.55.xxx 11
uz visla kucharka varime v PC (v mikrovlnce)

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

204 čtenářů navrhlo autorovi prémii: -21.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.