Steam zavádí systém reklamací zakoupených her bez udání důvodu
Největší digitální distributor her Steam od nynějška zavádí novou reklamační službu, díky níž budou uživatelé moci vrátit hru nebo DLC, které je nezaujalo, nebo vykazuje nějaké chyby.
To by se mělo týkat téměř všech herních titulů a hráč nemusí ani udávat důvod reklamace. To se hodí zejména v případě, že uživatel hru stáhne omylem, nebo ho po chvíli hraní přestane bavit, popřípadě na její chod nemá dostatečně výkonný hardware. Výhodné je to pak hlavně v případě, že hra vykazuje chyby.
Podmínkou kladného vyřízení reklamace a poskytnutí finanční náhrady za vrácenou hru je, aby byla zakoupena během posledních dvou týdnů. Náhradu Steam poskytuje také pouze v případě, že jste hru nehráli déle než 2 hodiny. V případě splnění těchto podmínek Steam vrací peníze již během jednoho týdne buď prostřednictvím původního způsobu platby, nebo přes účet Steam Wallet.
Možnost reklamace se netýká filmů a dárků, nicméně můžeme ji uplatnit pro většinu her, DLC, softwaru, předobjednávek a balíčků (bundle). Steam také prohlašuje, že bude pečlivě prošetřovat možné pokusy o podvod. Za podvod nicméně nebude považována situace, kdy uživatel uplatní reklamaci před zlevněním herního titulu, i když si ho následně znovu koupí.
Reklamaci lze uplatnit také na nákupy ve hrách od společnosti Valve jako je MOBA hra Dota 2. Steam nabízí možnost reklamací in-game nákupů také vývojářům třetích stran. Záleží však na samotných vývojářích, jestli tuto možnost zákazníkům nabídnou.