95W TDP procesorů Intel z rodiny "Skylake" bude zapříčiněno výrazně výkonnějším grafickým čipem
autor: Ondřej Štěpánek , publikováno 12.5.2015

O předběžných specifikacích procesorů Intel 6. generace jsme Vás již několikrát informovali. Z těchto specifikací vyplývá, že vlajkové modely této rodiny Core i7-6700K a Core i5-6600K budou mít navržený tepelný výkon 95 wattů, což je ale o 11 wattů více než u současných modelů Core i7-4770K a i5-4670K vyráběných 22nm výrobním procesem. 

Doposud nebylo jasné, čím by mělo být vyšší TDP zapříčiněno. Nyní se však ukázalo, že vinu na vyšším TDP ponese hlavně integrovaný grafický čip Iris Pro, který by měl být oproti současné generaci Intel HD Graphics výrazně výkonnější. Intel konkrétně slibuje až 50 % nárůst výkonu oproti iGPU využitým u procesorů z rodiny "Haswell". 

95W TDP procesorů Intel z rodiny \

Ačkoliv budou mít chystané procesory vyšší TDP než současná generace, nabídnou výrazně lepší poměr výkonu a spotřeby. Budoucí mobilní SoC na bázi "Skylake" budou mít údajně dokonce až o 60 % nižší spotřebu než ty z rodiny "Haswell". To znamená, že procesory použité v přenosných zařízeních, jako jsou notebooky, zajistí až o 35 % vyšší výdrž kupříkladu při přehrávání videa. 

95W TDP procesorů Intel z rodiny \

Intel se rozhodl pro zvýšení výkonu grafického čipu zejména z důvodu stále se zvyšujícího rozlišení zobrazovacích zařízení. 

Zdroj: 1, 2



Tagy: Intel  Skylake  procesor  CPU  6. generace  iGPU  Iris Pro  95 W  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
12.5.2015 13:35:24   195.113.99.xxx 3010
Na co mi bude vysoce výkoný grafický čip, když mám v pc 290tku OC ? Koupím hezky Xeona, grafický čip vyměním za hyperthreading a nazdar ;)
12.5.2015 14:30:12   83.240.12.xxx 1441
Si ho nekupuj ne? Pro naprostou vetsinu lidi to bude maximalni prinos, protoze nebudou potrebovat externi grafiku, iris pro je dostatecne vykonna. i7 se totiz nekupuje na hry, ale primarne na praci ... ale samozrejme moznost hrat hry taky neni k zahozeni, takze proto. Je mile, ze intel se konecne probudil a zacal davat iris pro i do desktopovych CPU, otazka jeste kolik ten i7-6700K bude stat ...... doufam, ze to nebude jak enthusiatist segment 15k+, ale vejde se do desitky ..... 'K' verzi rozhodne nepotrebuju, dnes uz taktuje jen idiot.
A otazka jeste je, proc pisou, ze bude o 50% vykonnejsi nez to v haswellu .... doufam, ze mysli mobilni haswell s iris pro a ne to, co u haswellu predvadeli na desktopu s Intel HD .... pak je to ale divne srovnani s desktopovym skylakem ..... teda, mluvi se tu doufam o desktopovych LGA ze ano?
12.5.2015 14:41:10   195.113.99.xxx 63
Proč ? Je to zase posun dopředu, jen si prostě koupím Skylake Xeon ;)
12.5.2015 15:40:24   212.37.84.xxx 404
to si robíš srandu ? Akú prácu vhodnu pre i7 máš na mysli, pre kanceláriu stačí aj APU od AMD, pentium alebo i3. Na väčšinu záťažových výpočtov sa oplatí použiť GPU. Osobne by som bol radšej keby intel z K verzií tu GPU časť zaberajúcu 2/3 čipu vyhodil do riti a namiesto nej tam dal ďalšie 4 jadrá, veď plné 8 jadrá v mainstreame tu už dávno mali byť podľa roku 2015, ale to by najprv nesmel mať monopol na strednú triedu+.
12.5.2015 19:44:41   83.240.12.xxx 425
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
13.5.2015 12:04:53   93.153.36.xxx 70
Kulisek co ty ses to za kentaura
12.5.2015 20:02:42   83.240.12.xxx 222
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
13.5.2015 07:51:29   93.99.208.xxx 90
Kulíšku, vy trolíte, nebo jste vážně takový debil?
Na většinu kancelářské práce stačí základní Celeron (Haswell), na doma vcelku i Bay-Trail.
i5 se kupuje na hry z důvodu vysokého výkonu na jádro, což se v dosud vydaných hrách vyplácí.
i7 si kupují lidi buď z rozmaru, pak ti co vědí jak ten procesor využít, nebo chtějí prostě to nejlepší pro jejich potřeby/hry.
12.5.2015 16:29:21   83.240.91.xxx 2610
"i7 se totiz nekupuje na hry, ale primarne na praci ... "

Vetší blbost jsem dlouho nečetl.
12.5.2015 16:31:33   83.240.91.xxx 2411
"dnes uz taktuje jen idiot"

Taky dobrej joke
12.5.2015 19:47:03   83.240.12.xxx 222
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
12.5.2015 21:16:23   83.240.91.xxx 81
Hned cíleně urážet?! Zalez zpátky do jeskyně odkaď si vylez.
13.5.2015 02:27:37   188.75.145.xxx 65
Ale v tohmle má pravdu, na hry je zbytečný plejtvání penězma kupovat něco víc než i5 a taktovat dnešní procesory je taky nesmysl. Hlavně na hry, sám jsem to testoval a jestli tam mam 3 nebo 4GHz tak ve hře to nemá vliv ani 1FPS, prostě nic. Jediný co má vliv na denešní hry je grafika. Ale pokud někdo kupuje i7 tak si myslim že má i na to aby si koupil ňákou rozumnou grafiku, takže v tomhle s nim nesouhlasim. V těch i5 a i7 ty grafiky podle mě nemaj co dělat. Komu stačí integrovaná grafika, tomu určitě stačí i i3. Kdo potřebuje lepší procesor, nejspíš bude potřebovat i slušnou grafiku. Vim že většina programů tu grafiku nevyužije a jde pak hlavně o hrubej výpočetní výkon, ale stejně. Když budu kupovat i7 tak si koupim i grafiku.
13.5.2015 04:22:59   83.240.91.xxx 54
Hmm http://www.techspot.com/articles-info/878/bench/CPU_02.png
http://www.techspot.com/articles-info/787/bench/CPU_03.png
http://www.techspot.com/articles-info/642/bench/CPU_01.png
13.5.2015 08:26:06   62.209.192.xxx 20
nechapu ty minusy bez komentare, jako prvni s tebou souhlasim, ze to taktovani je obcas videt. Ale musim rict ze jen blazen necha na CPU boxovanej chladic, uz jenom z duvodu mensi hlucnosti. Navic co jsem koukal tak ten boxovanej chladic co jsem dostal k i5 3570K je minimalne trictvrtecni az polovicni oproti tomu co jsem dostal ke Q6600
13.5.2015 11:37:36   83.240.91.xxx 10
Mám Noctuda chladič protože 1) chladí jak ďas.
2) Je opravdu tichý
3) Kit pro budoucí patice výrobce na požádání rozesílá.

Boxové chladiče jsou opravdu hlučné a v silných letních vedrech ani nemusí stačit.
13.5.2015 13:34:27   188.75.145.xxx 10
Tak v době kdy se dá slušnej chladič koupit za 500 Kč je ten BOX dobrej akorát tak hodit to z okna. Nechladí ani trochu a řve jak blázen. Teď jsem ségře dával do malýho počítače ňákej nízkoprofilovej malej chladič asi za 600 Kč a teploty jsou snad o 20°C lepší než s boxovanym. Samozřejmě teda je potřeba aby ten chladič měl běžnej 120mm ventilátor, to už považuju za samozřejmost. Hlučící miniventilátory s velkejma otáčkama už nevedu minimálně 5 let.
13.5.2015 13:32:15   188.75.145.xxx 00
Tak porovnávat 2,5 GHz a 4,5 GHz je trochu demagogie nemyslíš? To už je pak jasný že to brzdí i tu grafiku..
13.5.2015 17:00:01   83.240.91.xxx 00
Asi jsem slepej ale já vidím na těch grafech srovnání od 2.5GHz po + 500MHz nahoru do 4.5GHz.

Navíc existuje něco jako minimální FPS a input-lag. Pokud máš 60Hz monitor tak chceš mít pořád min. 60FPS když hraješ nějaký mulťák. Navíc dnes jsou až 144 Hz monitory. Takže pokud budeš chtít dosáhnout tolika FPS tak jen snížit nastavení grafiky nestačí nebo SLI. Čím je vyšší snímková frekvence tím je potřeba výkonnější procesor.

Taky máš zde další faktory jako spuštění více aplikací na pozadí, nahrávání...

Hry jsou dnes katastrofálně optimalizované že výkon procesorů je prakticky nevyužit. Jen se jim mrhá. Taky za to může stagnující API.

Např.: Dying Light
Mám scénu kde je GPU vytíženo na 99% a nemění se to v závislosti na jádrech CPU. Tam mohu nastavit 2 nebo 3 nebo 4 jádra CPU a hře je to víceméně jedno. Minimální nárůst oproti dvou jádrům. Ale využití na grafu říká naprosto něco jiného. 2 jádra jsou vytížena na cca 85 %. Přidám další jádro takže teď jsou 3 jádra využity na 85%. FPS se nezmění. Přidám čtvrté. Vytížení na všech jádrech 85% a přibude jedno FPS. Samozřejmě v akci je cítit větší rozdíl mezi 2 a 4 jádry. Ale prostě nechápu co ten procesor děla když výkon nevzroste?! Nevidím žádné načítaní z disku nebo větší vytížení VRAM kontroleru ani vytížení PCIE. Nic prostě. Jen zatížení procesoru se změní. Takže velký WTF???
13.5.2015 17:11:41   188.75.145.xxx 00
Promiň ale rozdíl 2 FPS mě opravdu nemotivuje k tomu abych si svuj 4 GHz procesor přetaktoval na 4,5 GHz.
O Daying Light nemluv, to je nepovedená technicky naprosto příšerná hra s příšernym inputlagem že se to nedá vubec hrát a na FPS vubec nezáleží, ten input lag je tam furt, jako u většiny dnešních her.
Ale s tou optimalizací je to pravda, kdyby ty hry využili na 100% dnešní procesory tak by to byla bomba, hned bysme měli výkonu na rozhazování. V dnešní době je furt lepší mít vysokej výkon na jedno jádro než 8 jádrovej procesor. Teda na hry myslim. Proto podle mě AMDčkáři nedělaj dobře že kupujou ty levný 4 a více jádráky za pár korun.
13.5.2015 17:12:09   188.75.145.xxx 00
y
13.5.2015 17:14:32   188.75.145.xxx 00
Samozřejmě průměr FPS pro to aby byla hra pohodlně hratelná je potřeba těch 60 a víc. Nechápu proč v dnešních hrách je tak šílenej input lag při nižším FPS. Dřív jsme taky hráli sekající se hry a dalo se to při 25FPS klidně hrát, sice se to sekalo ale input lag tam nebyl a dalo se to hrát. Dneska je 25FPS absolutně nehratelná hodnota kvůli tomu brutálnímu input lagu. Někdy mi připadá že to herní vývojáři snad dělaj chválně aby lidi upgradovali a dostali to FPS vysoko nad 60 aby se to dalo hrát. Samozřejmě 144Hz monitor to je jiná liga, ale ot jentak někdo nemá, dneska se hraje běžně na 60Hz a ještě dlouho bude.
13.5.2015 17:15:11   188.75.145.xxx 00
Možná ta frekvence monitoru s tim má souvislost, protože v dobách kdy jsme pařili s 25FPS jsme měli CRTčka s 85 i víc Hz, dneska jedem na 60.
13.5.2015 17:49:54   83.240.91.xxx 00
Ano sice třeba 3FPS ale taky inputlag se muže změnit.

Input-lag má dnes jedinou spojitost a to s mizernou optimalizaci a způsobem renderování. To je na delší diskuzi. Na netu toho je spousta kde je to vysvětleno. Mrkni se taky na FCAT testy na extrahardware.
13.5.2015 17:55:11   188.75.145.xxx 00
Jo, konečně někdo kdo přiznává že input lag v dnešních hrách je problém. Když to někde napíšu tak mě chtěj skoro ukamenovat že lžu a že nesmim hrát na Pentium 4ce a že Vsync nezpůsobuje input lag a podobný bláboly.
13.5.2015 18:16:30   83.240.91.xxx 00
Srovnej si Crysis 1 vs. Crysis 2 a 3
Jednička je plynule hratelná s 25FPS. Dvojka a trojka se nedá hrát pod 42FPS

Input-lag je už dosti složitá odborná věc takže po laiků nemůžeš nic chtít. Nemají o tom páru ani pořádně redaktoři na herních/HW webech. Prakticky jediní co řeší input-lag tak jsou lidé co se zajímají o pro-gaming. Z mého hlediska si myslím že je škoda že se už nehraje na pro-gaming scéně FEAR combat. Protože ta hra je doslova input-lag free. Samozřejmě je už stará a má pár chyb ale ta přesnost a plynulost je parádní. To je jako staré UT nebo Quake 3.

Battlefield 3 a 4 je extrém co se týče input-lagu. Taky ten hrozný netcode.

Všechno je dnes konzoloví port. Gamepad má obrovský input-lag takže oni to tomu vývojáři taky tak přizpůsobí.
13.5.2015 18:42:45   188.75.145.xxx 00
Já o tom vim taky prd, ale cejtim to. Vyrostl jsem na hrát z let 2001 - 2004 a hráli jsme běžně s nízkym FPS a nebyla opožděná myš, to ani náhodou, jenom se to škubalo a sekalo ale opožděný reakce myši tam nebyly. V dnešních hrách jsou. Crysis 3 jsem zavrhnul hned po pár minutách, input lag byl strašnej a navíc ultra nízkej FOV tak to jsem si řekl to teda jako fakt ne. Ten nízkej FOV to je další mor dnešní doby. Proto si tak vážim her kde to jde nastavit přímo v nastavení, což byl loni třeba Alien a Wolfenstein. I když je tam maximum třeba jenom 80 tak furt je to lepší než nic, v Crysis 3 jsem si připadal jak s dalekohledem na očích, vubec jsem se v tý hře nedokázal orientovat.
13.5.2015 18:44:33   188.75.145.xxx 00
U RPG ještě ňákej drobnej input lag přežiju, ale u FPS her ne. Je to strašně poznat třeba v multiplayeru. Když si zahraju po netu třeba FarCry 1 a pal FarCry 2 kde už input lag je tak to je fakt rozdíl v míření. Jediný co mě uklidňuje je že věšichni jsou na tom v tý hře stejně, takže nejsem znevýhodněnej, ale nebaví mě to hrát s input lagem. Většina lidí to ale vubec nevnímá a necejtí že je ta myš opožděná, fakt nechápu jak je to možný, ale nevadí jim to. Já to cejtim strašně moc, asi jsem ňákej rychlejší než ostatní nebo co.
13.5.2015 18:46:39   188.75.145.xxx 00
Jo a ve FarCry 2 mam FPS i přes 120 a stejně tam drobnej input lag je, takže počtem FPS to neni. I když ve FC2 je ten input lag celkem decentní, ještě se to dá hrát.
13.5.2015 18:48:13   188.75.145.xxx 00
Crysis samozřejmě to byla online smažba jak svině, to byla asi poslední pořádná PCčková rubačka která se dala hrát po LANce a nebyla tam opožděná myš ani konzolový ovládání.
13.5.2015 20:30:16   83.240.91.xxx 00
FOV tj. to je katastrofa dneska. Většinou to jde upravit přes config nebo se dá použít mem-hack tedy např.: program FlawlessWidescreen apod.

Input lag dneska můžeš jedině snížit:
1) S monitorem s co nejvíce HZ (120-144)
2) K tomu ti ta hra musí taky jet tolik FPS
3) Nastavením časování dotazování windows na 0.5-1ms
4) Herní myší s 1000Hz dotazováním a nejlépe s ovladačem který dokáže vynutit RAWinput
5) Použít tohle http://donewmouseaccel.blogspot.cz/2010/03/markc-windows -7-mouse-acceleration-fix.html
6) Hlavně ve hrách vypnout filtr/akceleraci myši. Mnohdy bohužel je to potřeba udělat přes config
7).....
13.5.2015 21:25:50   188.75.145.xxx 00
Nemyslim si že to má co dočinění s windowssáckou akcelerací, to by přece bylo opožděný i ve Win a navíc ve starších hrách jsem měl akceleraci taky často zapnutou a input lag (takovej kterej bych poznal) to nezpůsobovalo. Jak se s tim míří to už je jenom o zvyku, ale nemyslim si že to je to co způsobuje input lag a prodlevu myši v dnešních hrách.
1000 MHz myš samozřejmě mam už hodně dlouho.
13.5.2015 21:26:52   188.75.145.xxx 00
ale prověřim to
13.5.2015 21:38:28   188.75.145.xxx 00
Ale pořídit monitor to by znamenalo vzdát se IPS panelu a poměru stran 16:10 a to se mi fakt nechce. Nedokážu si představit vrátit se zpátky na TNko. Ve starších hrách žádnej input lag neni, takže monitor to nezpůsobuje, i když ta vyšší frekvence může pomoct, ale přecházet kvůli tomu na TNko fakt nebudu. Ten poměr stran bych zkousnul pokud by ten monitor měl vyšší rozlišení než Full HD a úhlopříčku aspoň 27 ale ten TN panel fakt ne. Zlatý IPSko, nemusim řešit pozorovací úhly a ve stínech taky něco vidim, na TNku vidim jenom jednu velkou modrošedou čmouhu když jsem v ňáký tmavý pasáži ve hře.
13.5.2015 21:52:18   188.75.145.xxx 00
Teď jsem si všiml zajímavý věci tady na PC tuningu, když přes tu modrou plochu přejíždim šipkou tak je vidět že ten monitor má blbou odezvu, zajímavý je že ve hrách nepociťuju že by to mělo špatnou odezvu.
14.5.2015 00:14:34   83.240.91.xxx 00
To je overdrive co ti to dělá. Pokud o tom všem chceš opravdu něco vědět tak je třeba se o tom začít pořádně zajímat.

Winy svým nestavením taky vytváří input-lag pokud nejedeš na XPčkách.

Těch bodů bych mohl napsat více ale nemá to smysl pokud si laik.
14.5.2015 00:42:24   188.75.145.xxx 00
Jedu na sedmách. Pocitově se mi na IPS co má 8ms hraje líp než na dřívějšim TNku který mělo psáno 2ms, odezva je jedna věc, ale kontrast a podání odstínů šedi je pro mě důležitější, protože hraju hlavně temný hry. Ale ten muj monitor má odezvu mizernou, možná ho změnim, ale nevim za co. Nechci se vdát výhod IPSka, ale pokud chci lepší odezvu tak IPSko nene, tak teď babo raď. OLED je ještě furt nesmysl a xVA jsou nemastný neslaný, pár jsem jich viděl a nechci to, vypadá to jako kdyby přes ten monitor byla přelepená ňáká folie nebo co.
14.5.2015 00:44:26   188.75.145.xxx 00
Myslim že uplnej tupec a laik nejsem, ale nikdy jsem se o ty problémy nezajímal hloubějc, jenom vim že něco takovýho existuje, to je tak všechno. Aspoň mam na monitoru nastavený správný rozlišení, tim se odlišuju od opravdovejch laiků.
12.5.2015 16:48:37   91.229.28.xxx 97
jasne a K cpu si kupuju spolu s doskamy na oc preto lebo netaktuju i7 si nekupuju na hry viac blbosti v jednom komente som necital konkretne i5/i7 s K su cisto herne cpu kde je grafika zbytocna...
12.5.2015 19:47:53   83.240.12.xxx 017
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
12.5.2015 21:13:41   83.240.91.xxx 41
Buďto si troll nebo lama. Vyber si. Vysvětlovat proč a jak nehodlám protože takových lidí je spousta a já nehodlám nad tím marnit svým časem.
13.5.2015 02:29:47   188.75.145.xxx 32
Tak já Kčko kupoval a stejně netaktuju. V tý době před rokem a půl to bylo tak levný že nemělo smysl kupovat něco jinýho než K. U toho Kčka by měla bejt jistota výběrovýho čipu kterej něco vydrží a dá se předpokládat asi i vyšší životnost a stabilita.
13.5.2015 08:05:18   93.99.208.xxx 41
Káčka se kupují také proto, že mívají vyšší boost.
Proč je i v Káčkách grafika je celkem jasné. Je v normálních verzích a z těch povedenějších kusů se dělají Káčka.
Mimochodem na to mít v procesoru grafiku (jakoukoliv) jsem si už docela zvykl a jinak bych to nechtěl. Je to taková jistota když odejde dedikovaná grafika, případně se dá použít pro další monitor za cenu spotřeby víceméně jen toho monitoru.
Třeba proč ani do Zenu nechce AMD dát alespoň nějakou malou grafiku podobnou jako mají procesory do AM1 patice my hlava nebere.
13.5.2015 06:06:46   92.40.248.xxx 20
Preco nie ..zbytocne kupovat nejaku predrazenu nividiu .. a vystacis si s Intel HD 5000/6000 series..
12.5.2015 14:30:12   194.160.30.xxx 282
To je logika pchat grafiku do K cpu..
12.5.2015 16:34:04   83.240.91.xxx 33
Taky nechápu. Sice prej DX12 hry dokáží využít i zároveň integrovanou s interní ale i tak. Pro zákazníka zbytečná investice.
12.5.2015 18:01:25   188.120.212.xxx 120
Náhodou to není špatné třeba na nahrávání her, ale je zase pravda, že člověk co si takový procesor koupí neřeší, jestli mu nahrávání přes dedikovanou GPU sežere pár FPS nebo ne. A já osobně bych si procesor bez iGPU nekoupil už z důvodu, že když mi odejde grafika (zrovna můj aktuální stav ) tak mám pořád plně použitelný PC.
12.5.2015 21:10:46   83.240.91.xxx 10
Ano ale takových her samozřejmě bude málo a budou s tím problémy další. Není to automatická podpora. Stejně jako freesync.
12.5.2015 16:28:43   212.79.110.xxx 73
no tak to snad ne! kdyby se radeji soustredili na vykon CPU. kancelarske pc si vystaci s dosavadnim haswelem nebo sandy/ivy bridge...

Kazdy hrac si stejne koupi separatne vykonnou grafiku od AMD či nVidie...

bude snad grafika v prociku přidávat ke hram 20 FPS navíc ve 4k rozlišení s vyhlazovanim na max??

pro mě je to velke zklamaní. 4 roky nemam důvod k upgrage CPU
12.5.2015 21:19:51   81.200.55.xxx 25
kamos nema duvod k upgradu uz 10 let ma i7 920 sice na dnesek topidlo ale na 99% her mu to staci
13.5.2015 02:31:10   188.75.145.xxx 90
Nemá důvod k upgradu 10 let ale má i7? Tak teď nevim kde je chyba, asi někde v tý tvojí větě. Před 10 lety tu byly Pentium 4ky.
12.5.2015 16:54:03   78.102.209.xxx 111
škoda že namísto IRIS Pro k tomu CPU nejde narvat TitanX. To by se určitě všem šiklo
12.5.2015 17:45:06   90.179.49.xxx 133
Některé verze s Integrovanou Grafikou pochopím, ale "K" CPU s grafikou nikoli.
Přece když chce někdo taktovat, tak každý propálený Watt navíc je jen vygenerované teplo! Vlastně Ty "K" verze nejsou ani tak pro taktovače, ale jen pro peněženky.

Když to někdo myslí Vážně, tak by měl jít do s2011-v3.
Například na s1155... tam i7-2700K končila, no na s2011 už i7-3820 za stejnou cenu začínala. A ceny základovek? Dalo se časem taky dobře vybrat.

Prostě integrované GPU do výkonných sestav nepatří, to je dobré jen do nižší až střední třídy.
12.5.2015 18:40:11   193.85.174.xxx 60
A když igpu (to je dobré akorát jako záloha, když v PC není grafika u takového procesoru) vypnu, tak ta spotřeba nebude taková ne? Nebo bude už jen proto, že tam ten čip je ?
13.5.2015 02:32:32   188.75.145.xxx 11
to by bylo hodně trapný kdyby to žralo i při nepoužívání tý grafiky
13.5.2015 08:13:43   193.85.174.xxx 40
No tak co se řeší? Důležitá je snad reálná spotřeba a ne nějaký TDP na papírku, igpu stejně každý vypne, tak o co jde?...
13.5.2015 09:29:28   165.72.200.xxx 10
Tady se resi veci.. zbytecne. ;o)

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

18 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 6.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.