Doom musí znovu ukázat co v něm je
Doom je sice neuvěřitelně silná značka, ale společnost Bethesda si je prý dobře vědoma, že k tomu aby si hráči koupili novou hru se slovem Doom na přebalu, musejí být přesvědčeni, že i v dnešní době se může jednat o kvalitní titul, který jim má co nabídnout.
Očekává se, že během tohoto měsíce se dočkáme oznámení rebootu značky Doom a zároveň i upřesnění alespoň základních informací. Už nyní se však Pete Hines, viceprezident marketingu Bethesdy nechal slyšet, že poslední hra ze série Doom vyšla v roce 2004 a proto neočekává, že reboot značky by u hráčů dostal zelenou jen kvůli jménu.
V prohlášení se Pete Hines svěřil, že na Dooma nahlíží podobně jako na Wolfensteina, jehož reboot přišel na trh s podobným časovým rozestupem. Stejně jako o Wolfensteina se pak o Dooma v Bethesdě chystají starat.
Nedávné vzkříšení série Wolfenstein s názvem Wolfenstein: The New Order dopadlo nadmíru dobře. Doufejme, že Dooma čeká podobný osud.
Zdroj: KitGuru