Razer uvádí na trh první klávesnice s vlastními mechanickými spínači přizpůsobenými pro hraní
Výrobce herních periferií a software, společnost Razer uvádí na trh první klávesnice s mechanickými spínači speciálně navrženými pro hraní.
Zatímco tradiční mechanické spínače byly původně navrženy především pro psaní, nové spínače od Razer byly zkonstruovány přímo pro hraní her. Inženýři z Razer zcela předělali běžné mechanické spínače a optimalizovali je tak, aby při hraní správně reagovaly.
Výrobce slibuje poloviční reakční dobu stisku než u běžných mechanických spínačů. Díky tomu by měly spínače od Razer reagovat mnohem rychleji a přesněji. Razer navíc spínače vybavil pozlacenými kontaktními body, které zvyšují životnost spínačů a tedy i klávesnic. Životnost by se měla pohybovat kolem 60 milionů úhozů.
Nutno dodat, že nové mechanické spínače sice navrhl Razer, ale jejich sériová výroba bude prováděna třetí stranou, tedy jiným výrobcem (že by Cherry?). Kvalitu zpracování by ale měly údajně kontrolovat vlastní zaměstnanci společnosti Razer. Ještě před zahájením masové výroby byly, podle vyjádření výrobce, klávesnice s těmito spínači testovány předními progamery.
Spínače by měly být nově využity u klávesnic z rodiny BlackWidow. K dostání budou klávesnice s dvěma tuhostmi mechanických spínačů, označenými jako Razer Green a Razer Orange. První zmíněný spínač by měl vyžadovat sílu stisku 50 gramů, zatímco ke stisku druhého spínače je zapotřebí 45 gramů.