mantle-api-bude-v-battlefieldu-4-pozdeji-vyvojari-se-zameruji-na-chyby-hry
Novinka Mantle API bude v Battlefieldu 4 později. Vývojáři se zaměřují na chyby hry

Mantle API bude v Battlefieldu 4 později. Vývojáři se zaměřují na chyby hry

Ondřej Košťál

Ondřej Košťál

2. 1. 2014 15:00 11

Mantle má hráčům s grafickými kartami AMD přinést zvýšení výkonu, vývojářům usnadnit portování multiplatformních titulů na počítače a celkově zefektivnit renderování herní scény.

Reklama

Battlefield 4, to je hra, která má být jako první vybavená novým aplikačním rozhraním Mantle, jež je určené pro grafické karty AMD založené na architektuře GCN. Jak se ale zdá, vývojáři hry mají plné ruce práce s uvedením hry do hratelné podoby a vypořádáním se s veškerými chybami a bugy. I proto se patch, který měl Mantle do hry přinést, zpozdí.

Mantle API bude v Battlefieldu 4 později. Vývojáři se zaměřují na chyby hry
i Zdroj: PCTuning.cz

Původně měl být již koncem prosince, nyní je naplánován na leden. Otázkou je, zda-li nebude opět posunut. Na Mantle API pracuje AMD spolu s herními vývojáři a má přinést efektivnější využití grafické karty se současným monolitickým rozhraním DirectX 11. První výsledky jsou zatím pozitivní, ale až reálná situace ukáže, jak moc byly pravdivé.

Více informací a rozsáhlou diskusi ohledně Mantle API najdete na našem fóru.

Zdroj: Polygon

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama