AMD Catalyst 12.1a s vyšším výkonem v Rage
autor: Mirek Kočí , publikováno 6.1.2012

Stahovat nyní můžete ovladače, které vám přidají až pět procent výkonu navíc v akční rubačce Rage. K tomu přibylo ještě několik drobnějších oprav.

Včera v podvečer byly zpřístupněny ke stažení nové ovladače pro grafické karty AMD Radeon. Jde konkrétně o balík Catalyst 12.1a preview, jenž přináší několik vylepšení a oprav pro postapokalyptickou střílečku Rage a je určen výhradně řadám HD 5000/6000.

V nejnovější verzi této hry by mělo být opraveno rozpadání textur, eliminovány pády v případě, že měníte mapu a zhruba o pět procent vylepšen výkon. Pokud jste ale titulu z dílen id Software nepřišli na chuť, stahovat a instalovat ovladače postrádá smysl.

Současně s nimi jsou dostupné i nové aplikační profily. Těšit se můžete na nárůst výkonu ve hře Project C.A.R.S. (DirectX 9 verze) a Counter Strike: Global Offensive, samozřejmě za předpokladu, že využíváte multi-GPU sestavu.

Stahujte:

AMD Catalyst 12.1a s vyšším výkonem v Rage

Zdroj: techPowerUp!



Tagy: amd  radeon  hd 6000  rage  Project C.A.R.S.  Counter Strike: Global Offensive  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
6.1.2012 11:05:05   89.102.126.xxx 2514
Rage? To se me na AMD/ATi vzdy libilo, vadavaj vylepseni/opravy ovladacu pro hry, ktere uz nikdo nehraje
6.1.2012 11:06:07   89.102.126.xxx 411
a v dobe kdy uz je nikdo nehraje
6.1.2012 11:08:29   88.146.176.xxx 51
No otázka jak moc byla ta oprava potřeba jsem u konkurence takže netuším.
Třeba se to předtím nedalo hrát.
Tak můžou hrát teď.
6.1.2012 14:51:38   80.251.245.xxx 71
Kdes na to přišel že to nikdo nehraje? Navíc nejde jenom o samotnou hru Rage, ale o celý engine IDTech 5 na kterém se chystá nový Quake a engine si už licencovalo výcero vývojářů, takže v budoucnu se dá čekat více her.
6.1.2012 11:32:59   93.91.243.xxx 517
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.1.2012 11:35:34   46.226.16.xxx 292
Na opravách by měl zapracovat hlavně id soft a ne amd a nvidia.
6.1.2012 12:56:30   87.244.217.xxx 131
morke napsal:
Ty lopaty z AMD zase vydají opravy oprav ovladačů, teď 12.1a, potom 12.1b, 12.1c, 12.1d, 12.1e..... A nakonec oficiální WHQL a opět opravy. Za chvíli to budou vydávat každý den. Vzpomenou si třeba na Doom 3, že jejich pokus zvýšil výkon o 5% a další oprava. Magoři.


Vy už snáď vôbec nerozmýšľate? Veď je tam jasne napísané že sú to Preview ovládače, takže sú vo vývoji a neodporúča sa používať ich, lebo môžu viac pokaziť ako opraviť. Môže ich byť kľudne aj desať verzií, kým vyjde finálna.
6.1.2012 13:22:18   90.181.157.xxx 100
apoc9 napsal:
Na opravách by měl zapracovat hlavně id soft a ne amd a nvidia.

Omyl. Doporučuji najít na YouTube rozhovor s Carmackem o Rage, kde říká, že největším problémem při vývoji byly desítky bugů v ovladačích obou výrobců. Každý kdo někdy programoval nějaký 3D engine (zejména v OpenGL), tak to potvrdí. Vývojář tu není od toho aby opravoval chyby výrobců a psal kód na každou verzi ovladačů zvlášť.
6.1.2012 16:53:38   91.127.55.xxx 65
thomasblue napsal:
apoc9 napsal:
Na opravách by měl zapracovat hlavně id soft a ne amd a nvidia.

Omyl. Doporučuji najít na YouTube rozhovor s Carmackem o Rage, kde říká, že největším problémem při vývoji byly desítky bugů v ovladačích obou výrobců. Každý kdo někdy programoval nějaký 3D engine (zejména v OpenGL), tak to potvrdí. Vývojář tu není od toho aby opravoval chyby výrobců a psal kód na každou verzi ovladačů zvlášť.


Ja tebe tiez doporucujem najst na youtube nahrate gameplaye z tejto hry na Xboxe a PS3 po vydani...Uplne rovnake problemy, ako boli na pc, boli aj na konzolach...Tam mal Carmack zasa aky problem? Tam to dava za vinu akym bugom?

Carmack je akurat styry vyebanec, ktory najprv vyplakaval, ako ho konzoly obmedzuju pri vyvoji Rage a ze kvoli tomu sa pretiahol tak vyvoj...Potom po vydani vsetku vinu za spackanu pc verziu zvalil na ovladaca, lebo vraj pri ich internom testovani taky problem nemali..Hlavne, ze ta hra sla zle na vsetkych ovladacoch...Potom pod palbou kritiky od pc hracov im oznamil, ze na ich platformu serie a ze pre neho to uz primarna platforma nie je, lebo vacsinu ziskov ma z konzol a podla neho by bolo vraj hlupe robit hru primarne pre pc a potom ju orezavat na konzoly, ked vacsinu ziskov ma opat len z konzol.

Takze este raz, ako mi vysvetlis, ze rovnake problemy ako pc, mali aj konzoly?
6.1.2012 17:53:05   90.181.157.xxx 104
No, nevím jestli má smysl reagovat na trolla tvého typu, ale jak jsem psal, zkus si někdy sám něco naprogramovat a poznáš jak se věci s ovladači mají. V Rage je použitý unikátní systém správy textur, který dosud nikdo nepoužil (nebudu tě zatěžovat detaily, stejně bys to nepochopil) a bohužel trošku předběhl dobu. Takže jednak narazil na bugy v ovladačích u věcí, které se běžně nepoužívají, takže nejsou odladěné a u konzolí narazil na to, že je v nich 10 let starý HW, který to prostě neutáhne. Ano, je to chyba Carmacka, že chtěl být příliš inovativní, ale určitě to není tím, že by nebyl schopný to napsat pořádně.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

14 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 6.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.