AMD Catalyst 12.1a s vyšším výkonem v Rage |
autor: Mirek Kočí , publikováno 6.1.2012 |
Stahovat nyní můžete ovladače, které vám přidají až pět procent výkonu navíc v akční rubačce Rage. K tomu přibylo ještě několik drobnějších oprav.
Včera v podvečer byly zpřístupněny ke stažení nové ovladače pro grafické karty AMD Radeon. Jde konkrétně o balík Catalyst 12.1a preview, jenž přináší několik vylepšení a oprav pro postapokalyptickou střílečku Rage a je určen výhradně řadám HD 5000/6000.
V nejnovější verzi této hry by mělo být opraveno rozpadání textur, eliminovány pády v případě, že měníte mapu a zhruba o pět procent vylepšen výkon. Pokud jste ale titulu z dílen id Software nepřišli na chuť, stahovat a instalovat ovladače postrádá smysl.
Současně s nimi jsou dostupné i nové aplikační profily. Těšit se můžete na nárůst výkonu ve hře Project C.A.R.S. (DirectX 9 verze) a Counter Strike: Global Offensive, samozřejmě za předpokladu, že využíváte multi-GPU sestavu.
Stahujte:
- Ovladač Catalyst 12.1a Preview pro Windows Vista a Windows 7
- Ovladač Catalyst 12.1a Preview pro Windows XP
- CAP2 11.12
Zdroj: techPowerUp!
Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz
Další články v kategorii
- V nových smartphonech Samsung se objeví grafika od AMD
- Dell má nové počítače pro studenty, oba vydrží pád na zem
- Vycházejí nové Game Ready ovladače pro The Medium i nové notebooky s GeForce RTX řady 30
- Genesis HOLM 510 RGB je zajímavý herní stůl s podsvícením
- Až 10 Gb/s s externími rámečky Evolveo Tiny G1 a G2
Třeba se to předtím nedalo hrát.
Tak můžou hrát teď.
Vy už snáď vôbec nerozmýšľate? Veď je tam jasne napísané že sú to Preview ovládače, takže sú vo vývoji a neodporúča sa používať ich, lebo môžu viac pokaziť ako opraviť. Môže ich byť kľudne aj desať verzií, kým vyjde finálna.
Omyl. Doporučuji najít na YouTube rozhovor s Carmackem o Rage, kde říká, že největším problémem při vývoji byly desítky bugů v ovladačích obou výrobců. Každý kdo někdy programoval nějaký 3D engine (zejména v OpenGL), tak to potvrdí. Vývojář tu není od toho aby opravoval chyby výrobců a psal kód na každou verzi ovladačů zvlášť.
Omyl. Doporučuji najít na YouTube rozhovor s Carmackem o Rage, kde říká, že největším problémem při vývoji byly desítky bugů v ovladačích obou výrobců. Každý kdo někdy programoval nějaký 3D engine (zejména v OpenGL), tak to potvrdí. Vývojář tu není od toho aby opravoval chyby výrobců a psal kód na každou verzi ovladačů zvlášť.
Ja tebe tiez doporucujem najst na youtube nahrate gameplaye z tejto hry na Xboxe a PS3 po vydani...Uplne rovnake problemy, ako boli na pc, boli aj na konzolach...Tam mal Carmack zasa aky problem? Tam to dava za vinu akym bugom?
Carmack je akurat styry vyebanec, ktory najprv vyplakaval, ako ho konzoly obmedzuju pri vyvoji Rage a ze kvoli tomu sa pretiahol tak vyvoj...Potom po vydani vsetku vinu za spackanu pc verziu zvalil na ovladaca, lebo vraj pri ich internom testovani taky problem nemali..Hlavne, ze ta hra sla zle na vsetkych ovladacoch...Potom pod palbou kritiky od pc hracov im oznamil, ze na ich platformu serie a ze pre neho to uz primarna platforma nie je, lebo vacsinu ziskov ma z konzol a podla neho by bolo vraj hlupe robit hru primarne pre pc a potom ju orezavat na konzoly, ked vacsinu ziskov ma opat len z konzol.
Takze este raz, ako mi vysvetlis, ze rovnake problemy ako pc, mali aj konzoly?