denni-svetlo-a-cerstvy-vzduch-google-chce-byt-zelenejsi-upravuje-proto-sve-kancelare
Internet Novinka Denní světlo a čerstvý vzduch: Google chce být zelenější, upravuje proto své kanceláře

Denní světlo a čerstvý vzduch: Google chce být zelenější, upravuje proto své kanceláře

Lukáš Voříšek

Lukáš Voříšek

18. 8. 2011 12:00 6

Internetový gigant je dobře známý svým dobrým přístupem k zaměstnancům a snahou využít ekologických přírodních zdrojů. Teď se vrhl na přestavbu kanceláří.

Reklama

Internetový gigant si své zaměstnance hýčká a na jejich pohodlí nedá dopustit. O tom, jaké pracovní podmínky zde mají toho bylo napsáno spousta, zkrátka a jednoduše se v tomto prostředí pracující člověk určitě nebude cítit špatně. Ano, každá pobočka společnosti bude vypadat trochu jinak, ale i tak platí, že zázemí je jedno z nejlepších co světové firmy nabízejí. (viz náš článek: Podívejme se, jak se pracuje ve společnostech Google a Yahoo!)

Denní světlo a čerstvý vzduch: Google chce být zelenější, upravuje proto své kanceláře
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud jde o ekologizaci kancelářských budov Googlu, používají podle vlastních slov stejné postup, který využívají pro některý ze svých produktů: napřed se zeptají, pro koho je určený. V tomto případě se jednalo o pohodlí vlastních zaměstnanců, což je pro firmu nepochybně důležité a navíc o vytvoření ekologičtějšího prostředí a provozu kancelářských prostor. Důraz byl kladen na dostatek denního světla, čerstvý vzduch a nějakou tu zeleň v prostředí kanceláří a odpočinkových prostor.

V ohledu ekologie se gigant snaží využívat obnovitelných zdrojů, jako je sluneční energie ze solárních panelů rozmístěných po stěnách budovy. Tímto krokem se společnosti daří pokrýt asi 30% spotřeby energie, což není zrovna špatné číslo. Nově přišla s projektem sázejícím na soutěživost zaměstnanců a zelené prostředí v kancelářích. Současně se snaží šetřit výpočetní výkon, hospodařit s vodou a šetrně nakládat s odpady. Více se dozvíte na přiloženém videu.

Zdroj: Google Blog

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama