Propagace Battlefieldu 3 spolkne 50 milionů dolarů
Hra se prý bude prodávat lépe, než se obecně očekává. A profitovat bude i na tom, že bude v obchodech dříve než konkurenční Modern Warfare 3, myslí si Michael Patcher.
Počátkem dubna prolétla webem informace, že Electronics Arts se chystají podpořit prodeje Battlefieldu 3 masivní marketingovou kampaní. John Riccitello, generální ředitel EA, tenkrát hovořil o tom, že zapotřebí bude vynaložit i několik set milionů dolarů na pořádnou reklamu. Mluvilo se o částce sahající někam k 200 milionům dolarů.
Ve skutečnosti to ale asi nebude až tak horké. Myslí si to analytik Michael Pachter z agentury Wedbush, který sumu ve své nejnovější zprávě korigoval na 45 až 50 milionů dolarů.
Battlefield 3 bude hrou, kterou všichni chtějí, tvrdí producent DICE
I tak podle něj ale BF3 nakonec bude slavit úspěch a prodeje budou lepší než se obecně očekává. Pomoci tomu má jednak pořádný marketing a také to, že hra bude uvedena o několik týdnů dříve, než konkurence v podobě Modern Warfare 3. Zatímco Battlefield 3 si budete moct zakoupit 28. října, sok od Activision se objeví až 8. listopadu.
Nepřehlédněte:
DICE: Battlefield 3 bude na konzolích osekaný, i přesto vypadá báječně
Zdroj: Fudzilla