sony-je-v-asii-nejcennejsi-znackou-druhy-je-dodavatel-instantnich-nudli-masterkong
Novinka Sony je v Asii „nejcennější značkou“. Druhý je dodavatel instantních nudlí MasterKong

Sony je v Asii „nejcennější značkou“. Druhý je dodavatel instantních nudlí MasterKong

Mirek Kočí

Mirek Kočí

5. 7. 2011 15:15 5

Napříč Asií se uskutečnil průzkum 1000 nejcennějších značek. Na prvním místě se umístil technologický koncern Sony.

Reklama

I když během několika posledních let přišla o miliardy dolarů a veřejně se zostudila v souvislosti s nedostatečným zabezpečením svých serverů, je podle nejnovějšího průzkumu na deseti asijských trzích stále „nejcennější značkou“.

Microsoft, Apple a Sony porcují zkrachovalý Nortel. Koupili od něj 6000 telekomunikačních patentů

Informace pochází z analýzy TNS: Top 1000 Asia-Pacific Brands, které se napříč jednotlivými státy zúčastnilo celkem 3 300 respondentů různých příjmových skupin ve věku 15 až 64 let. Ti měli určit nejcennější značku a bylo jedna, zda působí v oblasti módy, elektroniky či potravinářského průmyslu.

Jak se nakonec ukázalo, i přes nedávné neúspěchy, k nimž lze počítat i mrzké prodeje kapesní konzole PSP, je Sony v Asii i nadále nesmírně populární. Na celkové druhé místo se z 78 pozice v roce 2010 katapultovala firma MasterKong, přední dodavatel instantních nudlí.

Isaac Thomas ze společnosti TNT, která průzkum provedla, k tomu uvedl: „Ve většině asijských zemích neuslyšíte lidi na ulici mluvit např. o značce Louis Vuitton, zato slůvko Sony je zmiňováno poměrně často.“ Vysoko se v pomyslném žebříčku umístily i firmy jako Samsung, Panasonic, LG nebo Canon.

Sony je v Asii „nejcennější značkou“. Druhý je dodavatel instantních nudlí MasterKong
i Zdroj: PCTuning.cz

Zdroj: Kotaku

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama