Sony je v Asii „nejcennější značkou“. Druhý je dodavatel instantních nudlí MasterKong
Napříč Asií se uskutečnil průzkum 1000 nejcennějších značek. Na prvním místě se umístil technologický koncern Sony.
I když během několika posledních let přišla o miliardy dolarů a veřejně se zostudila v souvislosti s nedostatečným zabezpečením svých serverů, je podle nejnovějšího průzkumu na deseti asijských trzích stále „nejcennější značkou“.
Microsoft, Apple a Sony porcují zkrachovalý Nortel. Koupili od něj 6000 telekomunikačních patentů
Informace pochází z analýzy TNS: Top 1000 Asia-Pacific Brands, které se napříč jednotlivými státy zúčastnilo celkem 3 300 respondentů různých příjmových skupin ve věku 15 až 64 let. Ti měli určit nejcennější značku a bylo jedna, zda působí v oblasti módy, elektroniky či potravinářského průmyslu.
Jak se nakonec ukázalo, i přes nedávné neúspěchy, k nimž lze počítat i mrzké prodeje kapesní konzole PSP, je Sony v Asii i nadále nesmírně populární. Na celkové druhé místo se z 78 pozice v roce 2010 katapultovala firma MasterKong, přední dodavatel instantních nudlí.
Isaac Thomas ze společnosti TNT, která průzkum provedla, k tomu uvedl: „Ve většině asijských zemích neuslyšíte lidi na ulici mluvit např. o značce Louis Vuitton, zato slůvko Sony je zmiňováno poměrně často.“ Vysoko se v pomyslném žebříčku umístily i firmy jako Samsung, Panasonic, LG nebo Canon.
Zdroj: Kotaku