Unreal Engine 3 dostane podporu pro DirectX 11, vyhlazování a nové efekty
autor: Ondřej Košťál , publikováno 6.3.2011

Engine dostal podporu teselace, vyhlazování a přibyly nějaké nové efekty. Výsledná scéna vypadá úchvatně.

Na Game Developers Conference (GDC), která se konala v San Francisku, byl vývojáři Epic Games představen vylepšený Unreal Engine 3. Unreal Engine 3 nové podporuje teselaci v DirectX 11. Dalšími novými efekty jsou Subsurface scattering na postavách, který má za úkol ztmavovat místa, kam dopadá méně světla, podobně jako je tomu u Ambient Occlusion. Dalším efektem je hloubka ostrosti s bokeh efektem pro světla. Novinkou jsou plně vymodelované vlasy a nakonec nové odrazy při dešti nebo na mokrých místech. Jako poslední přidali vývojáři do enginu také vyhlazování. Jedná se o MuliSampling (MSAA), ale máte možnost ho pouze zapnout nebo vypnout. Více i vyhlazování napsal Tomáš Šulc ve svém článku. Na obrázku níže pak můžete vidět scénu se všemi novými prvky. Celé to vypadá doslova bombasticky, ale dokud tu s námi budou ty staré konzole, tak se takové krásy ve hrách nedočkáme. Možná v pár titulech, které by byly pouze pro počítače.

Unreal Engine 3 dostane podporu pro DirectX 11, vyhlazování a nové efekty
Pro zvětšení obrázku klikněte

Zdroj: TweakTown
 



Tagy: Unreal Engine 3  Epic  engine  hra  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
7.3.2011 13:27:22   83.240.105.xxx 50
http://www.youtube.com/watch?v=l4gvwhQxQB0
7.3.2011 13:35:37   88.102.124.xxx 90
Jenom dodam, že to video z obrázku bylo generováno 3ma nvidiema 580GTX v SLI, takže to až tak nereálný dosáhnout neni. Během pár let by to moch normálnější PC utáhnout.
7.3.2011 15:46:57   94.113.159.xxx 70
Podle toho videa je to klasickej UE3 a plynule by to v 1080p bez AA rozleja karta s čipem G80. Moc se toho nezměnilo, hlavně na těch stromech je vidět že je to furt starej dobrej UE3. Jen se přidala spusta kravinek co engine udrží více in, jako to bylo s dvojkou která byla původně jen pro SM 1.4 a později do ní byl přidán 2.0 a i 3.0. Tohle j z pohledu Epicu takovej kompromis. Další velkej Unrel Engine co vyvíjej už nemá bejt klasickej rendering, ale forma SW renderingu který bude využívat masivní výpočetní síly GPU v CGPU ohledech. Tenhle upgrade UE3 je taková výplň.
7.3.2011 22:10:23   194.213.42.xxx 01
Citace:
Celé to vypadá doslova bombasticky, ale dokud tu s námi budou ty staré konzole, tak se takové krásy ve hrách nedočkáme. Možná v pár titulech, které by byly pouze pro počítače.

Tak černě bych to neviděl. Když už to engine umí, tak s tím nemají vývojáři her problémy, prostě ta možnost bude na konzolích vypnutá. Tak někdo se na to asi vykašle, přece jen nějaké dodatečné úsilí to bude vyžadovat, ale obecně to problém nebude.
8.3.2011 06:06:17   62.209.192.xxx 10
jenze ty se na to koukas jenom ze sveho pohledu. Vyvojari to klasicky vyvinou na konzole kde maji nejlepsi optimalizaci a az potom tam pridaji vetsi textury, rozliseni nebo zas optimalizaci na mensi dataily pro min vykonny HW apod. no a prave v ty dobe uz na ne vydavatel tlaci ze by to chtel mit hotovy a dostavat za to penize a ne jen platit vyvojare za upgradovani uz plne fungujici hry. A pak prave vyvojari radsi vydaji gamesu s horsim enginem nez by mohl byt a proc? Protoze k tomu dnesni doba smeruje a ne jenom u her vetsi kvatnita s mensi kvalitou

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

31 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 10.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.