Atmosférická střílečka Metro 2033 nebyla úplně dotažená
Vydavatelství se ke hře chovalo jako k adoptovanému dítěti. Pokračování dá zapomenout všem nešvarům.
Danny Blison, šéf herního studia THQ, v rozhovoru pro magazín Joystiq přiznal, že jedna z nejdiskutovanějších her minulého roku, atmosférická střílečka Metro 2033, nebyla dotažena úplně k dokonalosti. Šetřilo se na vývoji a především na straně marketingu. Vydavatelství se podle něj ke hře chovalo jako k nevlastnímu adoptovanému synovi.
Přestože titul z moskevského podzemí nezaznamenal výrazné prodeje, stal se díky úsporám na jeho propagaci pro vydavatelství ziskovým. Nyní se ale zraky všech upínají k pokračování, na němž pracuje stejný tým vývojářů. Na vývoj tentokrát dohlíží přímo lidé z THQ, což máme brát jako garanci, že hra bude dotažená do posledního detailu a hráčům naservíruje nejnovější technologie.
Metro 2034 by mělo přinést vylepšenou střelbu, na kterou si někteří stěžovali, a také prvotřídní marketing, do kterého se vydavatelství chystá nalít nemalé finance a který odstartuje herním veletrhem E3. Metro 2034 bude podporovat hraní se stereoskopickými brýlemi, nové technologie a nabídne příběh, který se odehrává rok po událostech z původní knihy i videohry. V doposud neupřesněnou dobu se objeví na PC, Xboxu 360 a s největší pravděpodobností zavítá i na PlayStation 3.
Zdroj: Joystiq