Ředitel Google: Sociální sítě jsou velký problém.
Změna jména bude pro některé jediným východiskem, jak z této pasti uniknout.
Výkonný ředitel Google Eric Schmidt je přesvědčen, že v budoucnu někteří lidé využijí možnost změny identity, aby unikli své hříšné internetové minulosti. Podrobnosti a další důvěrné informace, které někteří lidé zveřejňují na Facebooku, Twitteru a dalších sítích, už dosahují stádia globálního fenoménu a mohly by jim tak uškodit při hledání zaměstnání.
Eric Schmidt
Virtuálnímu libidu podléhá stále větší procento mladistvých, na jejichž činy nesoucí s sebou i následky, není společnost, ale mnohdy i samotní uživatelé, připravena.
Řada zaměstnavatelů na těchto službách profituje a má tak díky nedbalosti některých uživatelů přístup k řadě osobních informací. Vzhledem k principu fungování sociálních sítí se dá historie téměř vždy dohledat a její konečné smazání je problematické.
(soukromá úvaha)
To vše může vést k absurdním situacím, kdy si dva sousedé, bydlící od sebe nedaleko, zavolají: „Jardo, pojď už na Fejsbůk“. Tam pak dávají bizardní statusy, kterými se trumfují a ukazují najevo svou velkolepou inteligenci. Myšlenka, aby zašli tzv. „na jedno“, za holkami nebo sdíleli jinou smysluplnější činnost, je jim naprosto cizí. Smutné, ale pravdivé. I přes averzi majority jsou však sociální sítě dobrým nástrojem, který se ale jako každá věc, musí umět využívat.
Eric Schmidt promluvil i o dalším směřování „Velkého Bratra“ Google. Budoucnost vidí v implementaci nových služeb a funkcí. Vše by prý mělo fungovat jako kompaktní celek bez slabin a tak trochu „jinak“.
pro zvětšení klikněte
Malinko kuriózní je toto prohlášení: „Ve skutečnosti si myslím (jsem přesvědčen), že většina lidí nechce od Googlu zodpovědět svoje otázky. Chtějí, aby jim Google řekl, co mají dělat dál.“ A tak nám Google v budoucnu před odjezdem k našim přátelům třeba připomene, že je nutné ještě zakoupit láhev kvalitní Whisky a dvě krabičky cigaret (vtip).
Zdroj: Fudzilla