Demo Mafie II už v srpnu!
autor: Mirek Kočí , publikováno 18.7.2010

V novince naleznete také detailní hardwarové požadavky. Co myslíte? Rozdýchá Váš počítač přicházející hru? 

Připravovaná hra Mafia II patří k nejočekávanějším titulům letošního roku. Po unikátním prvním dílu, který se zapsal do análů herního průmyslu a srdcí hráčů po celém světě, hledí většina z nás s očekáváním k pokračování.

Demo Mafie II už v srpnu!

Mimo implementace technologie PhysX od nVidie by měla hra nabídnout opět příběh epického rozměru, zábavu na desítky hodin a některé nové prvky, jakožto např. systém krytí à la Gears of War. Určitě vás také zajímají minimální hardwarové nároky, takže tady jsou:

Minimální systémové požadavky:

  • Operační systém: Windows XP (SP2, Windows Vista, Windows 7
  • Procesor: Pentium D 3Ghz nebo AMD Athlon 64 X2 3600+ (Dual core) a lepší
  • Operační paměť: 1.5 GB RAM
  • Grafická karta: nVidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro nebo výkonnější
  • Zvuková karta: 100% DirectX 9.0c kompatibilní zvuková karta

Doporučené systémové požadavky:

  • Operační systém: Windows XP (SP2) , Windows Vista, Windows 7
  • Procesor: 2.4 GHz Quad Core procesor Operační paměť: 2 GB RAM
  • Grafická karta: nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870 a výkonnější
  • Zvuková karta: 100% DirectX 9.0c kompatibilní karta

PhysX/Apex vylepšení – systémové požadavky:

  • Operační systém: Microsoft Windows XP (SP2 nebo novější), Windows Vista, Windows 7 Minimální
  • Procesor: 2.4 GHz Quad Core procesor
  • Doporučený processor: 2.66 GHz Core i7-920 RAM: 2 GB

Demo Mafie II už v srpnu!

Grafická karta: Apex - střední detaily:

  • Minimum: nVidia GeForce GTX 260 pro grafiku a speciální nVidia 9800 GTX pro fyziku
  • Doporučené: nVidia GeForce GTX 470

Grafická karta: Apex - nejvyšší detaily:

  • Minimum: nVidia GeForce GTX 470, 9800GTX pro PhysX
  • Doporučené: nVidia GeForce GTX 480 pro grafiku a GTX 285 pro PhysX, ovladač GeForce 197.13 nebo novější

Demo Mafie II už v srpnu!

Mimo nich prosákla na veřejnost informace, že dema bychom se měli dočkat již počátkem srpna, o čemž informoval přímo producent 2K Denby Grace. Demo je prý již připravené. A co Vy a Vaše počítače?

Zdroj: 1 2



Tagy: mafia II  hra  game  gangster  2k czech  demo  nároky  hardware  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
18.7.2010 16:06:22   90.180.153.xxx 1218
Jak počátkem srpna?! Já myslel že až ke konci - teď abych neustále přepínal mezi Starcraftem a Mafii (to je neštěstí )
18.7.2010 16:29:40   80.251.245.xxx 2440
"Rozdýchá Váš počítač přicházející hru
? "
Co to je za otázku, vždyť ta hra má naprosto min. hardw. požadavky, takže ji rozdýchá i 3-4 roky starý herní PC.
18.7.2010 20:27:28   85.71.175.xxx 213
Nesmíš se dívat na minimální požadavky. Na nich hry málokdy jsou příjemně hratelné. A pokud se podíváš na doporučené požadavky(bez physx/apex), tak jsou docela náročné. quadcore cpu rozhodně nemá každý.
18.7.2010 16:34:33   84.19.89.xxx 821
siddhi - asi těžko. Počítač mám od roku 2006 a neutáhnu to vůbec. Intel celeron D 326, twintech 7600gt,a-data 2gb ddr2.
18.7.2010 19:33:51   80.251.245.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
18.7.2010 17:16:02   88.146.221.xxx 53
jaku7 napsal:
siddhi - asi těžko. Počítač mám od roku 2006 a neutáhnu to vůbec. Intel celeron D 326, twintech 7600gt,a-data 2gb ddr2.


Tvůrci z 2K games slibovali, že na minimální detajli ji rozjede jimi uvedený Pentium 4ka
18.7.2010 17:29:33   88.102.55.xxx 311
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.7.2010 00:31:29   84.19.89.xxx 42
Ale já mám Celeron D jednojádro a to Pentium D je dvojjádro, takže v tom je zase velký rozdíl
18.7.2010 17:25:33   88.100.122.xxx 171
Co je vůbec ten apex. Ale to je jedno doporučená sestava pro apex GF 480 a 285 : o To chtěli ukázat jak velký mají koule. Dokonce s pár snímkama za sekundu jsem rozjel i metro s PhysX se svou 9600GT. Takže doufám když už udělám Uprage kvůli mafii, že to v pohodě rozjedu se vším všady s 280 + 9600!!!
18.7.2010 17:39:33   85.207.196.xxx 120
to apex je ta animace nebo fyzika obleceni, ale moc tomu nerozumim s tim PhysX protoze kluci z 2K rikali ze se to bude vypocitavat pres procesor a tet na nas vybafne ze i presto budeme potrebovat 2 nVidia karty. ale co uz.
18.7.2010 17:53:44   81.201.60.xxx 355
myslím, že většina hráčů physx v této hře opět oželí ;)
18.7.2010 17:53:53   90.178.254.xxx 439
Tak tyhle požadavky si můžou strčit někam Předražený 2 GeForcky bych si fakt nekoupil jen kvuli PhysXu. Jsem zvedav kdyz tak nafukuji tu bublinu o lepsi fyzice pres GPU až se udela porovnani fyziky pres CPU versus GPU kolik tam bude viditelnych rozdílů. A navic NVIDIA ten PhysX jako nadějný fyzikalni engine schvalne przdí a neudela z nej standard. No jo kdyz ted uz druhym rokem neumeli udelat slusnou grafiku tak se snazi podporit koupi svych GK díky "REVOLUČNI" fyzice a na CPU to ždíme jen 1 jádro. Tak kde to jsme??
18.7.2010 18:02:56   81.201.60.xxx 309
kdyby radši místo přiblého physxu implementovali dx11 a tesselaci nebo aspoň dx10 udělali by líp, bohužel díky tomu, že PS3 a Xbox jsou dx9 console dokonce bez GPU na physx, tak to vidím na celkem nudnou grafiku
18.7.2010 19:26:06   80.251.245.xxx 154
Opakuješ stále omýlaný nesmysl. I multiplatformní hry lze vyvíjet pod DX10/11 - následná konverze na konzole je ještě snadnější. Příkladem budiž B:BC2, který běží pod DX10, či Just Cause 2 taktéž čistě DX10. Ono je snadné nezamýšlet se a vše svést na konzole. Mafia konkrétně je pod DX9, protože pro ni byl využit stejný jen trochu zmodernizovaný Engine z původní Mafie. Tvůrci se radši soustředili na samotnou hru, než na grafiku.
18.7.2010 21:05:25   81.201.60.xxx 89
pak tu "samotnou hru" nemuseli za*írat physxem, když se nesoutředili na grafiku ;)
18.7.2010 21:45:38   80.251.245.xxx 102
Je to prostě o tom že vydatelé hry i vývojáři jsou dlouholetí partneři Nvidia a spolupracují spolu. Stejně velkou část toho PhysX implemetovali určitě samotní vývojáři z Nvidie. Nikdo nikoho nenutí PhysX používat. Pro majitele NVidia karet je to prostě určitý bonus.
19.7.2010 07:13:43   62.84.155.xxx 41
stejně tak si nvidia zakládá na tom, že jedině ona má ty správné GK na DX11 a tesselaci, ale to už by si hráči mohli zahrát i na GK od konkurence, tak to radši dělat nebudou ;)
19.7.2010 07:17:37   62.84.155.xxx 77
navíc stejně tak to mohli nechat běžet na AMD HD5870 + nVidia 9800 GTX na Physx, ale to se nvidii také nelíbí... prostě politika nvidie se mi vůbec nelíbí a doufám, že ji brzy AMD koupí
19.7.2010 07:36:55   89.173.96.xxx 43
Tebe sa asi velmi nepacia ceny sucasnych grafik a dufas, ze budu dvoj alebo troj nasobne.
19.7.2010 08:11:42   217.75.76.xxx 50
Skor Nvidia kupi ATI, ale tak sa tiez nikdy nestane.
19.7.2010 08:26:39   91.127.227.xxx 52
no to by nVidia musela kupit samotne AMD a na to nema a mat nebude
19.7.2010 15:28:20   80.251.245.xxx 20
A ty bys dobrovolně uvolnil technologii, kterou bys za nechutné peníze od někoho koupil a následně do ní ještě nechutnější peníze investoval? Ano je to nepěkná situace kolem PhysX, ale stěží dávat vinu Nvidie, že neuvolní pro ostatní něco do čeho vrazila obrovské prostředky.
19.7.2010 16:53:41   90.176.156.xxx 10
Zde spíš než o uvolnění, jde o to zpřístupnit jako hlavní grafiku i jinou než only NVIDIA. Osobně kdyby byla možnost použít pouze na fyziku NVIDII (a hlavní mít třeba od AMD), tak do toho klidně investuju a koupím si nějakou do 2000, ale takhle od mě neuvidí ani korunu (ve smyslu koupě 2. grafiky pouze na fyziku). A osobně bych řekl že ve výsledku by na tom vydělali víc, než nynější model, ale nejsem oni abych rozhodoval.
19.7.2010 07:53:57   91.127.227.xxx 90
Sustredili na samotnu hru???? Ved vsetky videa co vysli na svetlo sveta ukazuju ake uzasne PhysX/Apex orgie nas cakaju ... osobne dufam, ze mas pravdu a pribeh prekona jednotku, ale zatial tomu vela nenasvedcuje ...
19.7.2010 15:30:18   80.251.245.xxx 21
Jsou to hold marketingové kejkle. Nvidia vývojáře během vývoje podpořila a teď si to vybírá v podobě marketingových videí prezentujících jejich technologii.
18.7.2010 18:10:04   90.176.190.xxx 141
Kuprt napsal:
Co je vůbec ten apex. Ale to je jedno doporučená sestava pro apex GF 480 a 285 : o To chtěli ukázat jak velký mají koule. Dokonce s pár snímkama za sekundu jsem rozjel i metro s PhysX se svou 9600GT. Takže doufám když už udělám Uprage kvůli mafii, že to v pohodě rozjedu se vším všady s 280 + 9600!!!


Apex je technologie nVidie umožňující realistické chování oblečení.
18.7.2010 19:04:16   80.251.248.xxx 160
Ne jen oblečení, ale také destrukce, vegetace a turbulence.
18.7.2010 19:19:26   88.102.55.xxx 95
No jestly to bude tvořené na CPU tak to si můžou nechat to dopadne jako GTA IV to je taky na CPU.
19.7.2010 07:39:14   89.173.96.xxx 41
APEX je nastroj ulahcujuci a rozsirujuci implementaciu PhsyX-u do hier. Stara sa o ovela viac ako len o saty.

http://developer.nvidia.com/object/apex.html
18.7.2010 21:00:19   88.103.132.xxx 291
Stejně nevim, proč tu tolik řešíte, jak je to PhysX a APEX k ničemu a že je to na nic.

Samozřejmě, kdo má ATI tvrdí, že je to na nic, kdo má nVidii tvrdí, že to je k něčemu, ale že na to stejně nebude mít 2 grafiky, aby to šlo mít zapnutý.

Stejně většina z vás bude nejdřív vnímat tu atmosféru hry, která se určitě povede jako v Mafii 1 a až po nějaký době začne řešit věci typu, jestli mu ten kabát vlaje tak, jako když ve skutečnosti fouká vítr, nebo jestli to sklo padá na zem tak, jako když včera v kuchyni rozbili skleničku.

Podle mě je důležitý, aby se to neodložilo a i když mám nVidii, tak mě nebude štvát, jestli to támhletomu člověku s diskuse pude na plný s PhysX, APEX a ve 3D.

Nejdůležitější je, ať si to každej užijeme na malý, střední, vyskový, uplně plný detaily ne?

To vás pořád dokola baví se dohadovat, jestli je lepší tohle nebo tamto a jestli to je zbytečný nebo ne?
18.7.2010 21:02:28   88.103.132.xxx 73
Oprava: "člověku z diskuse" a ve větě "...zem tak, jako když včera v kuchyni rozbili skleničku." mi chybí ... jako když jste včera...

Píšu to jen, aby si někdo nemyslel, že si to po sobě nečtu. Akorát se mi to nechtělo kvůli pár chybám mazat (ten příspěvek) a kopčit ho sem znovu.
19.7.2010 16:57:09   90.176.156.xxx 11
Moc bych netvrdil že kdo má AMD tvrdí že to je na nic. Osobně to beru jako dobrou technologii jenom blbě marketingově podpořenou. A jinak máš pravdu že hlavně si vždy nejdřív člověk všímá atmosféry než toho jestli fyzika vypadá přesně jak má.
18.7.2010 21:16:13   88.146.68.xxx 79
Podle zveřejněných požadavků mi to poběží naprosto bez problémů. Physx mě nezajímá, předraženou a žravou nvidii kupovat kvůli tomu nebudu (mám levnější topení) a stejně by mi byla k ničemu, když nejde použít jako physx akcelerátor s ATI jako primární kartou. Jen nechápu, proč radši místo mrtvé technologie nepoužili DX11.
18.7.2010 21:30:05   212.80.83.xxx 27
To abych kvůli PhysX kupoval buď novou desku se dvěma PCI-E a k tomu ještě grafiku na ono PhysX, což vlastně vyjde stejně draho jako když koupím dvoučipovou kartu. Kluci z nVidie to maj dobře promyšlený...
18.7.2010 21:33:13   77.237.140.xxx 39
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
18.7.2010 21:48:53   80.251.245.xxx 44
Z části to tak bohužel asi bude. Já jen reagoval, že to bylo napsané, jako kdyby ta hra měla nějaké krvavé nároky a ono to přitom na dnešní dobu není vůbec náročná hra.
18.7.2010 21:46:23   212.80.83.xxx 53
Navazka napsal:
Jen nechápu, proč radši místo mrtvé technologie nepoužili DX11.

No protože, jak už se tu psalo, je M II postavená na enginu M I, který běží pod DX9.
18.7.2010 22:05:31   89.101.61.xxx 133
Minimalne poziadavky neberiem v uvahu lebo na tych je vatsinou plynule iba menu. Ale podla doporucenych to vidim na dalsieho kandidata ala GTA 4. A to Physx bude skor na ukor hry. Nie to ze to vatsinou v hrach funguje divne alebo ma privelke naroky, ale studio ktore podobne cosi ako Physx nepouzivala tak sa pusti este aj do noveho APEXu?? Chapem, ze ich nVidia pekne masti dolarmi ale z toho nevyjde nic dobre. Nakoniec na plynule hranie na vyssich detajloch budeme potrebovat Core i7 extreme a dve 470ky. Ja osobne povazujem prvy diel za unikatny na hernom poli a preto sa pytam: Bola prva mafia o grafike a super fyzike?? Nie, ale o atmosfere ktora gradovala az do sameho konca. Zda sa mi alebo uz kazda hra sa vydava smerom lepsej grafiky a super mega giga fyziky a pritom gameplay je hlboko pod priemerom..
18.7.2010 22:27:02   89.101.61.xxx 51
Chcel by som este dodat, ze Physx nie je uplne spatne. Ale jeho najvatsi problem tkvie, ze ho nVidia nechce rozsirit. A takto pomaly ale isto zanikne. Chapem, ze s toho maju aj celkom pekne prijmy ale je to slepa ulicka. Vyvojari hier sa nebiju o physx lebo na konzolach to aj tak nejde rovnako ako na atinach. A len ak zaplati nVidia peknu sumu tak to do hry implementuju. Ati sa zase uz neoplati zacat boj tam kde uz ma viacrocne meskanie. Takze podobnu fyziku od nich uz cakat nemozme. Skoda. Ved aj windows vdaci masovemu rozsireniu kvoli piratstvu.
18.7.2010 22:54:37   109.255.211.xxx 44
Co ma te s tym GTA4? Mne to islo v pohode a to som PC neupgradoval 3 roky.
18.7.2010 23:15:34   88.102.55.xxx 32
No mám GTA IV Libercity to nejnovější a na ty nároky jsem čekal teda lepší grafiku. Hraju no spíš moc mě to nebaví ,ale hraju to někdy na svém acer 8942g a dám to jak štakš na medium na nějaké high či very high můžu zapomenout ta hra je tvořena na 4jádro silné což tak silné zas nemám. Hru má kámoš na stolním pc a dá to na max. a grafika pořád nic moc a ještě ktomu jen DX9.
Takle jestly bude i ta mafia 2 tak na ní mohu zapomenout a ještě ktomu bude DX9 hlavně že má PhysX které ATI moc nebere. Těžko komentovat tu hru dokavat není doma na stole pak se dají dělat závěri jestly je to také či onaké.
18.7.2010 23:20:48   88.103.132.xxx 54
Můžu se zeptat kolik ti je? Ty asi ještě nemáš základní školu hotovou že? Už jen podle toho, že píšeš po r měkké i, nebo podle toho, že ani nevíš, jak se správně jmenuje ten datadisk ke GTA.
19.7.2010 00:06:59   109.255.211.xxx 21
Mam stare dvojjadro (Athlon X2 6000+)
19.7.2010 00:22:30   85.70.13.xxx 32
Ne, CULV procesor a 4500HD to nedají. O důvod víc, proč jít do Xboxu (jestli to na něm bude). Anebo to prostě nehrát.
19.7.2010 01:01:05   109.255.211.xxx 35
Myslis ze na Xboxe to bude vyzerat lepsie ako na PC v najnizsich detailoch?
19.7.2010 07:51:31   91.127.227.xxx 97
A z Mafie sa stalo presne to, co som cakal ... preefektovana strielacka, v ktorej primarnou ulohou je zabezpecit ukojenie ludskeho zraku a rozplyvanie sa nad uzasnymi efektami a fyzikou ... ale preco??? Mafia 1 nebola na svoju dobu narocna, hral som ju na starej GeForce2 a isla uplne krasne ... kdezto teraz, aby som si zahral Mafiu 2 musim si kupit hi-end, popripade este nejaky mainstream, aby som si mohol dopriat vsetku tu krasu ... myslim, ze tie naroky su na smiech a len vidno aky su vyvojari neschopny optimalizovat engine ... PhysX je strasny odpad a este ani v jednej hre nic neukazal a nedokazal, jedine tak zvysil naroky ... Mafia 2 tazi len z uspechu svojho predchodcu a neverim tomu, ze jednotku prekona ... nemyslim teraz po grafickej stranke ... tot moj nazor tak ma zan neukamenujte
19.7.2010 08:05:53   89.173.96.xxx 63
Citace:
PhysX je strasny odpad a este ani v jednej hre nic neukazal a nedokazal, jedine tak zvysil naroky


Mozes mi dat priklad nejakeho fyzikalneho enginu, ktory nezvysuje naroky hry? Inak podla niektorych prispevkov sa naplna presne to co som uz davnejsie hovoril. Ked sa napadala optimalizacia PhysX-u cez CPU, tak som tvrdil, ze kde sa toto vyriesi, tak zacnu ludia nadavat na to, ze bude vyzadovat n-jadrove CPU a ze im ich 2 jadrove na to stacit nebudu. Ked sa naimplementuje PhysX cez GPU, tak je zasa problem v tom, ze si treba kupit dedikovanu kartu len na to alebo jednoducho ze si treba kupit GPU od NVIDIe. Tak si uz ludia rozmyslite co vlastne chcete.

A ci je PhysX odpad? Je to momentalne asi jediny fyzikalny engine ktory splna zakladne predpoklady na to aby sa uplatnil. T.j. stale sa vyvija a napreduje a stoji za nim niekto kto ho moze pretlacit. Takze si vobec nemyslim, ze je to odpad.
19.7.2010 08:34:05   91.127.227.xxx 85
Ano vyvija sa, ale pre koho?? Pre ludi co maju nVidia GK a najlepsie dve a tak ho aj nVidia pretlaca ... to sa mi zda dost chore, aby si mohol poriadnu fyziku v hre dopriat len malokto ... ano je to technologia patriaca nVidii a moze s nou robit co sa jej zachce, ale z pohladu spotrebitelov PhysX nie je ziadnou vyhodou, skor len predajnym nastrojom ... chcete PhysX kupte si nVidiu, chcete si nebodaj vychutnat jeho max moznosti, kupte si nVidie dve ...
19.7.2010 09:10:14   89.173.96.xxx 30
Tento pristup sa niekomu paci a inemu zasa nie. Mne je to v podstate jedno kedze mam tie NVIDIe dve. Keby som mal ale ATI, tak by som rozmyslal nad druhou GK od NV v pripade, ze by ma PhysX zaujimal. Jedine co sa da NV vycitat je, ze prave tuto moznost blokuje.
19.7.2010 09:11:54   213.211.58.xxx 11
No a proc by ne? nV do toho investovala tak prece to nerozda uplne zadarmo. Atine ho nabidla za urcitych podminek, ktere neprijala....

Ze to lidi tak prozivate. Ja mam trebas Ati, ale jen proto ze si hru s PhysX nezahraju neznamena ze je naprd.
19.7.2010 09:14:53   89.173.96.xxx 20
Okrem toho CPU@PhysX sa vyvija tiez a to je verzia, ktoru vyuziju vsetci ti, ktori budu mat aj adekvatny procesor. Samozrejme GPU@PhysX je pre NV prednejsi kedze procesory nevyraba.
19.7.2010 12:24:16   88.102.124.xxx 10
http://www.bornrich.org/entry/mafia-ii-gun-lamp-made-exclusively-for-2k-games-upcoming-title/
19.7.2010 13:03:27   91.127.227.xxx 00
A budu sa predavat aj plysakovia s motivom Mafie II??? Aby tu hru zbytocne neprehypovali ...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

69 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 26.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.