Dostanou se do Česka billboardy s prohlížečem Google Chrome?
autor: Martin Stančík , publikováno 2.2.2010

Google se rozhodl pro neobvyklý krok – propaguje svůj webový prohlížeč v Evropě v „reálném světě.“
 

Společnost se odchýlila od obvyklé reklamy na internetu a v Londýně, Paříži a Amsterdamu rozjela kampaň na billboardech a v novinách. Kampaň přichází v době, kdy Evropská Unie spolu s Microsoftem pracuje na implementaci tzv. ballot screen, díky kterému si noví uživatelé Windows 7 budou moci vybrat ihned po nainstalování systému z více webových prohlížečů. Ballot bude ve Windows 7 integrován od půlky března. "Google mění taktiku. Ještě před dvěma lety měli takový přístup, že vám nabídli svou aplikaci/službu a vy jste si ji vzali nebo ne. Nyní jde Google více po zisku," říká Chris Hayward ze společnosti ZenithOptimedia.

Dostanou se do Česka billboardy s prohlížečem Google Chrome?

"Myslíme si, že prohlížeč je velmi důležitou, možná nejdůležitější součástí počítače," říká mluvčí Google. "Naše nová reklamní kampaň je součástí naší celkové strategie v rámci které chceme učinit surfování na internetu rychlejší a bezpečnější." Na jednom billboardu v Paříži je například text: "Jedenadvacet otevřených oken, žádné chyby, jeden prohlížeč." Podle nejnovějších statistik společnosti NetMarketShare z tohoto pondělí ovládá prohlížeč Chrome od Googlu pouhých 5.2% světového trhu, zatímco Internet Explorer má 62.2% a Firefox 24.4%. A Google to chce změnit.
 

Zdroj: Reuters



Tagy: google chrome  microsoft  internet explorer  firefox  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

16 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.