Co s nefungující aplikací z App Store?
Má uživatel nějakou možnost, pokud si od Apple koupí aplikaci, která nefunguje nebo obsahuje chyby?
Čím dál více velkých korporací spouští své vlastní e-shopy s aplikacemi, avšak žádné se zatím nepodařilo zopakovat úspěch Apple a jeho App Storu. Tento obchod si již prošel řadou kontroverzí, jako bylo například zamítnutí aplikací od některých společností. Nyní, když se společnost snaží toto objasnit, se vynořuje nový problém. V poslední době si totiž čím dál více uživatelů (hlavně těch z firemního sektoru) stěžuje, že Apple nevrací peníze, pokud aplikace nefungují či obsahují chyby.
Některé programy jako například GPS totiž stojí 30, 50 i více dolarů a když si je uživatelé koupí a ony špatně fungují, zbudou jim jen oči pro pláč. Apple totiž vrací peníze pouze v případě, že se vyskytne chyba při stahování aplikace. "Nevadilo by to, kdyby nejdražší aplikace stála dolar, avšak žádat lidi, aby zaplatili 100 dolarů a nemohli si aplikaci vyzkoušet předem nebo ji vrátit, může popularitu obchodu zasáhnout," píše Eric Taub z vlivných New York Times. Apple zatím žádné změny nezvažuje.
Zdroj: DailyTech