eidos-se-vyjadril-ke-kauze-batman
Novinka Eidos se vyjádřil ke kauze Batman

Eidos se vyjádřil ke kauze Batman

Mirek Kočí

Mirek Kočí

6. 10. 2009 00:00 34

Ke kauze hry: Batman Arkham Asylum se konečně vyjádřil i samotný distributor hry, Eidos a brání nVidii..

Reklama

V sobotním článku jsme vás sice informovali (ne)jen o kauze Batman Arkham Asylum, ale protože je tato hra v dnešní době bezesporu žhavé téma, situace se nadále vyostřuje. Celý problém eskaloval frustrovaným příspěvkem na blogu Iana McNaughtona, který se ohradil proti „blokování“ možnosti zapnout na Radeonech anti-aliasing (multi-sampling) a otevřeně si stěžoval na neférový přístup nVidie.

Ian McNaughton: pracuje jako senior manager of advanced marketing v AMD.

Eidos se vyjádřil ke kauze Batman
i Zdroj: PCTuning.cz

Odpověd na sebe celkem logicky nenechala dlouho čekat a a Ashutost Rege se ujal vysvětlení celého problému. Ten prý spočívá v použitém enginu hry Batman, konkrétně se jedná o Unreal engine 3. O tom je dlouhodobě známé, že má problémy s anti-aliasingem (vyhlazováním). Jeho podpora v enginu není dobře implementovaná a tak jí většina vývojářů z časových důvodů prostě neřeší, minimálně v průběhu hlavního vývoje hry. Žávěrem dodává, že přeci nVidia nebude ještě hru optimalizovat pro konkurenční Radeony. To je práce AMD, oni měli přístup ke zdrojovému kódu úplně stejně jako my. Bohužel toho vůbec „nevyužili“.

Ashutost Rege: má na starosti program The Way It's Meant To Be Played a vede tým, který se přímo stará o spolupráci s herními vývojáři.

Eidos se vyjádřil ke kauze Batman
i Zdroj: PCTuning.cz

Magazín PC Perspective (PCPer) se to snažil „rozseknout“ a obrátil se přímo na distributora hry, Eidos. Ten ve svém prohlášení stojí jednoznačně na straně společnostii nVidia. Bylo by  však  zajímavé sledovat reakce AMD, pokud by se prokázalo, že Ian McNaughton byl opravdu tím kdo lhal.

AMD lied about Batman - Eidos wrote to PCPer

PCPer did article about Batman and AA and they asked Eidos for comment. I would like to point you for part of article describing discussion with AMD.

NVIDIA was targeted by many users last week with AMD negative campaign covering their lame developer support. Gamers need to know AMD lied to them.

Of course that publishing of such topic is always up to you, but I personally believe that after negative campaign last week we deserve at least this explanation. I had chance to talk in US with our guys from devtech team last week and everyone was very upset that people are judging their work on such way.

“In the case of Batman's AA support, NVIDIA essentially built the AA engine explicitly for Eidos - AA didn't exist in the game engine before that. NVIDIA knew that this title was going to be a big seller on the PC and spent the money/time to get it working on their hardware. Eidos told us in an email conversation that the offer was made to AMD for them to send engineers to their studios and do the same work NVIDIA did for its own hardware, but AMD declined.”

http://www.pcper.com/article.php?aid=791

Best Regards

Igor Stanek

Product PR Manager

NVIDIA Ltd.

Více se dozvíte na PC Perspective, v článku také nechybí ani zamyšlení nad blízkou budoucností nVidie. Bouřlivá diskuse o této záležitosti se vede také na našem fóru.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama