vice-reklamy-na-facebooku
Novinka Více reklamy na Facebooku

Více reklamy na Facebooku

Martin Stančík

Martin Stančík

22. 9. 2009 00:00

Facebook se spojil se známou analytickou společností a společně budou zkoumat chování uživatelů této největší sociální sítě, aby následně inzerenti mohli lépe cílit svou reklamu.  

Reklama

Facebook má měsíčně více návštěvníků, než jakákoli jiná sociální síť - naproti tomu konkurenční MySpace, i když jej navštěvuje méně uživatelů, dokáže vydělávat více peněz. V minulém týdnu Facebook oznámil, že má více než 300 milionů aktivních uživatelů a od nynějška je schopen si na svůj provoz sám vydělat. Dnes největší sociální síť na světě oznámila, že bude poskytovat informace o reklamách, které na svém webu zobrazuje, analytické společnosti Nielsen. Podle nové dohody bude Nielsen podrobně zkoumat zobrazování reklam na síti, stejně jako názory uživatelů.

Více reklamy na Facebooku
i Zdroj: PCTuning.cz

Shromážděná data Nielsen následně bude prodávat zadavatelům reklamy, aby mohli lépe cílit inzerci na určitou skupinu uživatelů. Podle Sheryl Sandbergové z Facebooku se celý produkt bude jmenovat Nielsen Brand Lift a bude představen tento týden v New Yorku. Podle Johna Burbanka z Nielsenu společnost plánuje představit podobnou službu i na jiných webových stránkách. Na Facebooku se v nejbližší době objeví také nové formy reklamy. Nielsen Brand Lift již na Facebooku testuje Sony, která na této sociální síti propaguje své nové filmy jako District 9 a Julie & Julia.

Zdroj: DailyTech

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama