Více reklamy na Facebooku
Facebook se spojil se známou analytickou společností a společně budou zkoumat chování uživatelů této největší sociální sítě, aby následně inzerenti mohli lépe cílit svou reklamu.
Facebook má měsíčně více návštěvníků, než jakákoli jiná sociální síť - naproti tomu konkurenční MySpace, i když jej navštěvuje méně uživatelů, dokáže vydělávat více peněz. V minulém týdnu Facebook oznámil, že má více než 300 milionů aktivních uživatelů a od nynějška je schopen si na svůj provoz sám vydělat. Dnes největší sociální síť na světě oznámila, že bude poskytovat informace o reklamách, které na svém webu zobrazuje, analytické společnosti Nielsen. Podle nové dohody bude Nielsen podrobně zkoumat zobrazování reklam na síti, stejně jako názory uživatelů.
Shromážděná data Nielsen následně bude prodávat zadavatelům reklamy, aby mohli lépe cílit inzerci na určitou skupinu uživatelů. Podle Sheryl Sandbergové z Facebooku se celý produkt bude jmenovat Nielsen Brand Lift a bude představen tento týden v New Yorku. Podle Johna Burbanka z Nielsenu společnost plánuje představit podobnou službu i na jiných webových stránkách. Na Facebooku se v nejbližší době objeví také nové formy reklamy. Nielsen Brand Lift již na Facebooku testuje Sony, která na této sociální síti propaguje své nové filmy jako District 9 a Julie & Julia.
Zdroj: DailyTech