google-chrome-boom-pomalu-opada
Novinka "Google Chrome boom" pomalu opadá

"Google Chrome boom" pomalu opadá

Ctibor

Ctibor

16. 9. 2008 00:00 10

Po opravdu rychlém nástupu první bety prohlížeče Google Chrome se již velká část uživatelů vrátila ke svému starému prohlížeči. Jeho podíl se prozatím zastavil kousek pod hranicí 1%.

Reklama

Pokud mohu mluvit z vlastní zkušenosti, tak mě osobně Google Chrome poměrně zaujal, a to především svou rychlostí a jednoduchostí, bohužel mi v něm prozatím chybí čtečka RSS, kterou poměrně hojně využívám a tak jsem se vrátil ke svému oblíbenému Firefoxu. A jak to tak vypadá nebyl jsem jediný. Celosvětový průzkum společnosti Net Applications ukazuje podobný trend u většiny uživatelů. Jeho podíl tak klesl z 1,16% ze 4.září na dnešních 0,79%, a to přestože některé stránky hlásili dokonce jeho 3% podíl, avšak toto číslo bylo lehce přemrštěné.

"Google Chrome boom" pomalu opadá
i Zdroj: PCTuning.cz

Co se týče zbylých souputníků na poli internetových prohlížečů, dalo by se říct, že vše pokračuje dál v zaběhnutých kolejích. Internet Explorer pomalu ztrácí na úkor zbylých browserů. V řeči čísel: celkový podíl všech verzí IE spadl z 72,15% na 70,82%, a to i přes uvolnění druhé bety IE8. Avšak většinu přeběhnuvších uživatelů si pro sebe urval pravděpodobně právě Google Chrome, neboť u zbývajících hlavních hráčů na tomto poli nezaznamenal nikdo signifikantní nárůst, ba naopak. Nynější největší soupeř pro IE, jímž je Mozilla Firefox, se zastavil na hodnotě 19.38% (dolů z 19,72%), ale podle počtu denních přístupů by toto číslo mohlo údajně být až lehce nad hranicí 21%. Dalším, kdo stojí za zmínku je rodina prohlížečů Safari, která si také nevede špatně - 6,09%. Opera v tomto přehledu bohužel nebyla zmíněna, avšak vzhledem k ostatním číslu nelze očekávat u žádného z dalších konkurentů výrazný vzestup.

Zdroj: TG Daily

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama