nvidia-ma-podpora-directx-10-u-integrovanych-grafickych-reseni-intelu-smysl
Novinka NVIDIA: Má podpora DirectX 10 u integrovaných grafických řešení Intelu smysl?

NVIDIA: Má podpora DirectX 10 u integrovaných grafických řešení Intelu smysl?

Moll

Moll

7. 5. 2008 00:00 13

Intel svým integrovaným grafikým čipům připisuje podporu DirectX 10. NVIDIA na příkladech ukazuje, že význam této podpory je přinejmenším sporný.

Reklama

DirectX 10 u integrovaných grafických čipů Intelu není žádnou novinkou, nicméně teprve nedávno vydané ovladače pro operační systém Vista přinesly čipsetům GM965 a G35 Express rozumné navýšení výkonu. Jak už je poslední dobou zvykem, neodpustila si NVIDIA několik poznámek na účet Intelu a ochotně poskytla několik testových výsledků, ve kterých se ukazuje, jak důkladně vás integrované řešení Intelu připraví na DirectX 10.

NVIDIA: Má podpora DirectX 10 u integrovaných grafických řešení Intelu smysl?
i Zdroj: PCTuning.cz

NVIDIA rozhodně grafikám Intelu nevyšla vstříc, a tak můžete být alespoň zprostředkovaně svědky jejich nerovného souboje s nejnáročnějšími DirectX 10 hrami současnosti. Samozřejmě nikdo nečeká, že integrovaná řešení obstojí při hraní těchto her ve vysokých rozlišeních a se spoustou zapnutých grafických vymožeností. Testy proto probíhaly v "soudném" rozlišení 1280 x 1024 a v nejnižší obrazové kvalitě. Je sice otázkou, zda má vůbec při takovémto ekonomickém použití DirectX 10 smysl, ale to už je jiný příběh.

Při testech byla použita sestava se základní deskoku ASUS P5E-VM HDMI vybavenou čipsetem Intel G35 s nainstalovanými video ovladači ve verzi 7.14.10.1451, s procesorem Intel Core2 Duo CPU E6550 taktovaným na 2337,6 MHz (7,0 x 333,9 MHz), s 2048 MB paměti a operačním systémem Windows Vista Ultimate SP1 32-bit. Grafický čip GMA 3500 dopadl následovně:

  • Call of Juarez @ 1280 x 1024, bez AA/AF - 1,8 fps
  • Crysis @ 1280 x 1024, bez AA/AF - 4,4 fps
  • World in Conflict @ 1280 x 1024, bez AA/AF - 5 fps
  • BioShock @ 1280 x 1024, bez AA/AF - 3,7 fps
  • Company of Heroes @ 1280 x 1024, bez AA/AF - 3,6 fps

Jak vidíte, grafickému řešení Intelu se ani v jednom nepodařilo překonat hranici 5fps...

Podle Engadget

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama