test-3-grafickych-karet-radeon-x1600xt-256mb
Hardware Článek Test 3 grafických karet Radeon X1600XT 256MB

Test 3 grafických karet Radeon X1600XT 256MB | Kapitola 6

Štefek Petr

Štefek Petr

18. 1. 2006 01:00 135

Seznam kapitol

1. Test 3 grafických karet Radeon X1600XT 256MB 2. HIS Radeon X1600XT IceQ Turbo 3. MSI Radeon X1600XT 4. Sapphire Radeon X1600XT 5. Testovací sestava 6. Benchmarky 7. Battlefield 2 8. Doom 3
9. FarCry 10. F.E.A.R. 11. Half-Life 2 12. Quake IV 13. Serious Sam 2 14. Splinter Cell : Chaos Theory 15. Závěr

V prvním díle testu mainstreamových grafických karet se zaměříme na karty Radeon X1600XT, které představují současnou nabídku společnosti ATi pro hlavní prodejní proud a měly by konkurovat kartám nVidia GeForce 6800XT či GeForce 6800GS. V dalších dílech si otestujeme Radeony X800GTO a GeForce 6800GS a zhodnotíme celkovou situaci na trhu. 

Reklama

3DMark 2003

Test 3 grafických karet Radeon X1600XT 256MB
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Verze3DMark 2003, patch 360
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popisWings of Fury - DX7, multi-texturing (4 layers)
Battle of Proxycon - DX8, vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), particles
Troll´s Lair - vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), anisotropical lit (vlasy)
Mother Nature - DX9, vertex shader (stromy, tráva), pixel shader (voda, obloha), color precision (odrazy jasu, osvětlení)
NastaveníDefault, 1024x768x32bit, Max. Anisotropy 4, no FSAA
Stažení benchmarkuhttp://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml
Test 3 grafických karet Radeon X1600XT 256MB
i Zdroj: PCTuning.cz

3DMark 2005

Test 3 grafických karet Radeon X1600XT 256MB
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Verze3DMark 2005, patch 1.20
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popisReturn to Proxycon - DX9, dynamic shahows (2048x2048 depth map), point lights (512x512x6 cube depth map), 8 light sources
Firefly Forest - DX9, diffuse / normal maps, specular maps, diffuse cube maps, procedural light scattering (obloha), masked point light (světluška)
Canyon Flight - DX9, pxl shader 2.0 (velmi výrazně, skály), water shader (reflection+refraction maps, per pxl Fresnel), depth fog (R32F depth map)
NastaveníDefault
Stažení benchmarkuhttp://www.futuremark.com/download
Test 3 grafických karet Radeon X1600XT 256MB
i Zdroj: PCTuning.cz

Aquamark 3

Test 3 grafických karet Radeon X1600XT 256MB
i Zdroj: PCTuning.cz

VerzeAquamark 3
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popispixel a vertex shader 2.0, overdraw a high polygon count testy
Nastavení1024x768x32bit, max. anisotropy 4, FSAA off
Stažení benchmarkuhttp://www.aquamark3.com/am3-mirrors.htm
Test 3 grafických karet Radeon X1600XT 256MB
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama