Dvě grafiky v systému - ATi CrossFire
autor: Petr Štefek a Jiří Souček , publikováno 26.10.2005
Dvě grafiky v systému - ATi CrossFire

Dnes se s mírným zpožděním podíváme na platformu ATi CrossFire, která by měla být konkurencí pro nVidii a její SLI. Obě technologie umožňují využití dvou grafických karet v jednom systému. SLI je na trhu již nějaký čas a společnost ATi musela taktéž přijít s podobným řešením. Jestli se nové řešení prosadí, ukáže jen čas. V článku se podíváme na výkon dvou Radeonů X850XT spřažených dohromady.


Dvě grafiky v systému - ATi CrossFire

VerzeUT2004 3355
RozhraníDirectX 8
Heslovitý popismulti-texturing, bump mapping - vylepšený engine, při nastavení téže kvality (x UT2003) nabízí vyšší výkon
Nastavení1024x768, 1280x1024, 1600x1200 Max Det. (s/bez FSAA 4x a 8AF)
Návod jak testovatBench Em All, mapy primeval a bench3

Dvě grafiky v systému - ATi CrossFire

Dvě grafiky v systému - ATi CrossFire

UnrealTournament 2004 využívá převážně technologie DirectX 7; shaderů je pomále. Tomu samozřejmě odpovídají výsledky limitované procesorem až do rozlišení 1280*1024 s FSAA. Ve vedení se drží dvojice GeForce 7 včetně SLI. V této situaci nemá smysl srovnávat procentuální náskoky; rovnají se pouze jednotkám procent.

 



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
168 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 77.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.