GeForce 7800GT = 7800GTX na dietě
autor: Štefek Petr , publikováno 28.8.2005
GeForce 7800GT = 7800GTX na dietě

S vlajkovou lodí nVidie jsme se seznámili už před nějakým tím týdnem a teď přichází na řadu opět nVidia s kartou, která je pro našince o poznání zajímavější díky nižší ceně a výbornému výkonu. Recenze se týká GeForce 7800GT, která je téměř totožná s vlajkovou lodí nVidie až na nižší takty a rozdílný počet pipelines. Blíže se na vše podíváme v samotném článku.


GeForce 7800GT = 7800GTX na dietě

VerzeSplinter Cell : Chaos Theory
RozhraníDirectX
Heslovitý popisUnreal Engine 2 (upravený), multitexturing, HDR, tonemapping
Nastavení1024x768, 1280x1024, 1600x1200 (s/bez FSAA 4x a 8AF)
Návod jak testovatSplinter Cell Chaos Theory Benchmark

GeForce 7800GT = 7800GTX na dietě

GeForce 7800GT = 7800GTX na dietě

Splinter Cell : Chaos Theory dostal nedávno dárek v podobě patche, který dovoluje kartám ATi používat Pixel Shadery 2.0 (doposud pouze PS 1.1) a vyrovnat se tak kartám Nvidie, které používají ve hře Shader Model 3.0. Samozřejmě Shader Model 2.0 dovoluje stejné grafické orgie jako Shader Model 3.0, jehož podpora je v této hře docela nastavovaná. HDR je tak nyní dostupný i pro Radeony.

 



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
281 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 127.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.