jak-testujeme-graficke-karty-pohled-do-zakulisi
Hardware Článek Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí | Kapitola 9

Z. Obermaier

Z. Obermaier

24. 3. 2009 06:00 85

Seznam kapitol

1. Úvod - Testujeme, testujte i vy .. 2. Testovací sestava 3. Testovací hry a metodika 4. Fallout 3 5. Call Of Duty 5 6. Left 4 Dead 7. Far Cry 2 8. Dead Space 9. Bioshock 10. World In Conflict 11. Tomb Raider Underworld 12. GTA IV 13. Call Of Duty 4
14. Devil May Cry 4 15. Crysis Warhead 16. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky 17. Brother In Arms: Hells Highway 18. Race Driver: GRID 19. Half Life 2: Episode Two 20. Company Of Heroes: Opposing Fronts 21. Mass Effect 22. Unreal Tournament 3 23. Enemy Territory: Quake Wars 24. Jak dlouho trvá test? 25. Závěr

Dnes vám přinášíme před časem slíbený článek o metodice testování grafických karet na našem serveru. Budete mít exklusivní možnost nahlédnout do naší kuchyně a nasimulovat si dle našich informací naprosto stejné situace a ověřit si tím autentičnost výsledků. V článku se také dozvíte, jak dlouho trvá otestovat jednu kartu a kolik je tedy s takovou recenzí práce.

Reklama
Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

K měření výkonu používám originální verzi hry, bez instalované češtiny. Na hru aplikuji patch 1.1. Hru spouštím s originálním DVD v mechanice. Ještě před spuštěním hry je nutné zvolit hodnotu AF a AA v ovladačích grafické karty. To je stejné jako u předchozí hry.

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

První obrázek zobrazuje nastavení ovladačů pro základní testování. Druhý ukazuje nastavení s AF 16x a AA 4x. Poté co nastavím požadovanou úroveň AF i AA, spouštím hru. Nastavení si opět prohlédněte na obrázku:

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Veškeré volby mám nastaveny na maximum, včetně aktivace DX10 rozšíření. K testování dále používám tuto save pozici, která vás přenese na úvod hry po prvotní animaci. Když se úroveň nahraje a obraz se ustálí, zapínám záznam fps Frapsem. Viz následující video:

Hraji krátký úsek, kdy začínám v plamenech a končím záznam před vstupem do majáku. Měřený úsek trvá kolem 1,5 minuty. Log vypadá takto. Zopakovat naprosto stejně hraní nelze, tedy opakuji hraní dvakrát. Otestovat jednu grafickou kartu, na třech rozlišení s různým nastavením, trvá maximálně 30 minut. Nejdéle trvá autorizace originálního disku po změně nastavení AF + AA v driverech a opětovném startu hry.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama