jak-testujeme-graficke-karty-pohled-do-zakulisi
Hardware Článek Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí | Kapitola 18

Z. Obermaier

Z. Obermaier

24. 3. 2009 06:00 85

Seznam kapitol

1. Úvod - Testujeme, testujte i vy .. 2. Testovací sestava 3. Testovací hry a metodika 4. Fallout 3 5. Call Of Duty 5 6. Left 4 Dead 7. Far Cry 2 8. Dead Space 9. Bioshock 10. World In Conflict 11. Tomb Raider Underworld 12. GTA IV 13. Call Of Duty 4
14. Devil May Cry 4 15. Crysis Warhead 16. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky 17. Brother In Arms: Hells Highway 18. Race Driver: GRID 19. Half Life 2: Episode Two 20. Company Of Heroes: Opposing Fronts 21. Mass Effect 22. Unreal Tournament 3 23. Enemy Territory: Quake Wars 24. Jak dlouho trvá test? 25. Závěr

Dnes vám přinášíme před časem slíbený článek o metodice testování grafických karet na našem serveru. Budete mít exklusivní možnost nahlédnout do naší kuchyně a nasimulovat si dle našich informací naprosto stejné situace a ověřit si tím autentičnost výsledků. V článku se také dozvíte, jak dlouho trvá otestovat jednu kartu a kolik je tedy s takovou recenzí práce.

Reklama
Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

K testům používám originální verzi hry s posledním patchem 1.2. Hru spouštím s diskem v mechanice a úroveň vyhlazování nastavuji v menu hry. Anizotropní filtrování je nutné nastavit v ovladačích grafické karty. Nejprve tedy nastavím hodnotu AF v ovladačích, pak spouštím hru a nastavuji v menu. Podívejte se na nastavení:

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

První obrázek ukazuje nastavení bez vyhlazování, druhý poté s hodnotou AA 4x. Další trojice obrázků ukazuje mnou používané nastavení. Je mrzuté, že po každé změně rozlišení a nastavení se hra chce restartovat. To enormně prodlužuje samotné testování, obejít to ale nelze.

Já hrají základní první závod v Race Day, kde jsem nic neměnil. Jak se hra nainstalovala, tak je závod nastaven. Projíždím jedno celé kolo, na mou amatérskou jízdu se můžete podívat:

Sice jsem skončil na posledním místě, Fraps ale mou jízdu pečlivě zaznamenal. Log najdete zde. Tradičně i v této hře hraji úsek dvakrát a výsledek průměruji. Jedno měřené kolo trvá kolem 2 minut. Když sečteme množství restartů hry, dlouhou dobu nahrávání a nastavování, je doba potřebná k otestování jedné grafiky, zhruba 50 minut.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama