jak-testujeme-graficke-karty-pohled-do-zakulisi
Hardware Článek Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí | Kapitola 12

Z. Obermaier

Z. Obermaier

24. 3. 2009 06:00 85

Seznam kapitol

1. Úvod - Testujeme, testujte i vy .. 2. Testovací sestava 3. Testovací hry a metodika 4. Fallout 3 5. Call Of Duty 5 6. Left 4 Dead 7. Far Cry 2 8. Dead Space 9. Bioshock 10. World In Conflict 11. Tomb Raider Underworld 12. GTA IV 13. Call Of Duty 4
14. Devil May Cry 4 15. Crysis Warhead 16. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky 17. Brother In Arms: Hells Highway 18. Race Driver: GRID 19. Half Life 2: Episode Two 20. Company Of Heroes: Opposing Fronts 21. Mass Effect 22. Unreal Tournament 3 23. Enemy Territory: Quake Wars 24. Jak dlouho trvá test? 25. Závěr

Dnes vám přinášíme před časem slíbený článek o metodice testování grafických karet na našem serveru. Budete mít exklusivní možnost nahlédnout do naší kuchyně a nasimulovat si dle našich informací naprosto stejné situace a ověřit si tím autentičnost výsledků. V článku se také dozvíte, jak dlouho trvá otestovat jednu kartu a kolik je tedy s takovou recenzí práce.

Reklama
Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

K testování používám originální DVD verzi hry s posledním patchem 1.0.2.0. Hru spouštím s diskem v mechanice a přihlášením k on-line profilu. Vyhlazování u této hry nefunguje, nepodaří se jej nastavit ani ve hře ani v ovladačích. U některých karet opět zlobí vertikální synchronizace, kterou je možné vypnout parametrem ve spouštěcí cestě hry, nebo připsáním do souboru "commandline.txt". Chcete li testovat bez omezení, následujte tyto instrukce: do spouštěcí cesty v zástupci na ploše (nebo do souboru commandline.txt v adresáři hry), napište -norestriction -novblank. První příkaz zruší omezení spuštění hry při nedostatku paměti grafiky, a druhý zruší limit fps. Dále se podívejme na nastavení hry:

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Hru netestuji s vyhlazováním a bez něj, ale na Medium a High. První obrázek představuje nastavení Medium, druhý High. Pokud zvolím globální nastavení z prvního obrázku, měním pak jen rozlišení. Abych mohl ale přepnout na náročnější nastavení, hra se musí restartovat. Pak mohu dotestovat zbytek. Podívejme se na video z hraní:

Při testu se 2,5 minuty projíždím městem, s jedním vystoupením a pobíháním kolem. Celý průběh zaznamená Fraps, a já měření dvakrát opakuji. Takto vypadá výsledný log. Když chci otestovat jednu grafickou kartu v obvyklých nastaveních, trvá mi to tedy asi 60 minut. Hra se totiž dlouho spouští, a také chvilku trvá než proběhne nahrání první mise.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama