vlastni-startup-behem-54-hodin-startup-weekend-se-v-breznu-vrati-do-prahy
Článek Vlastní startup během 54 hodin? Startup Weekend se v březnu vrátí do Prahy

Vlastní startup během 54 hodin? Startup Weekend se v březnu vrátí do Prahy

Komerční sdělení
1. 2. 2017 12:30

Prostory pražského inkubátoru Node5 zaplní od 3. do 5. března mladí podnikatelé a kreativci se svými nápady. Po dohledem zkušených mentorů odstartují svůj startup a pokusí se obstát před odbornou porotou složenou ze zástupců firem, jako je Miton, Credo Ventures a několika dalších. Zúčastnit akce se může každý!

Reklama

Celosvětově úspěšný koncept Startup Weekend má podobu 54hodinové události, během níž vznikají nadějné projekty a startupy. Studenti, vývojáři, business manažeři, designéři a další startupoví nadšenci budou mít před sebou nelehký úkol – přejít od inovativního nápadu k jeho realizaci, což zahrnuje validaci nápadu, odprototypování řešení a vymyšlení business modelu.

Založte startup pod dohledem zkušených investorů a mentorů z praxe

Účastníci se v úvodním pátečním networkingu seznámí, odprezentují své nápady a poté dojde k výběru těch nejzajímavějších k realizaci. Kolem nich následně vzniknou týmy, jež během víkendu nápad uvedou do praxe.

Program Startup Weekend Prague

Vlastní startup během 54 hodin? Startup Weekend se v březnu vrátí do Prahy
i Zdroj: PCTuning.cz

Během krátké doby si tak týmy projdou všemi důležitými fázemi a vše završí nedělní prezentací, tzv. pitchingem. O úspěchu projektů rozhodne porota složená z úspěšných podnikatelů a investorů, mezi kterými nechybí Guillaume Fournier z Credo Ventures, ředitelka iCollege Petra Koncelíková, zástupci Techstarts a Cedric Maloux ze StartupYardu.

Budoucí startupisté na vše samozřejmě nebudou sami. Od zkušených koučů a mentorů získají v průběhu akce poradenství a školení, která jim pomohou posunout myšlenky na reálný trh.

Najde se nový Facebook?

Na závěr víkendové akce vybere porota trojici nejzajímavějších projektů. Hodnotit se bude především originalita nápadu, jeho využitelnost v praxi a potenciál dalšího rozvoje. Tím však cesta týmů nekončí - často pokračují na svých projektech i po akci a odnáší si cenné zkušenosti a kontakty. Navíc si pak týmy odnesou hodnotné ceny v podobě odborné konzultací od agentury 2Fresh, produktů od Culcharge, předplatného webové analytiky Zeerat.com a Bootstrap šablon od Creative Tim.

Zúčastnit se může každý, vstupenky lze zakoupit skrze oficiální webové stránky události. Na účastníky čeká v ceně vstupenky nepřetržité občerstvení a perfektní pracovní prostředí smíchovského technologického inkubátoru Node5. Akce tak nabízí jedinečnou možnost stát se součástí startupové scény a získat do začátku neocenitelné kontakty a zkušenosti.

 
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama