Porovnání grafiky hry Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes pro PC a PlayStation 4 zde! Rozdíly jsou obrovské!
Nesrovnatelně vyšší výkonu počítačů (v porovnání s konzolemi) využívá jen málo herních tvůrců ať už z pohodlnosti nebo z nedostatku finančních prostředků a času. Jednou za čas se však vždycky dočkáme nějakého grafického bonbónku, což je vždycky radost. Na lepší časy se nám přitom blýská i nyní. Naznačují to dva screenshoty ze hry Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes, které na svých stránkách odhalila společnost Nvidia.
Aby grafická nádhera počítačové verze Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes ještě více vynikla, dala Nvidia screenshoty hezky na sebe a opatřila je táhlem, díky čemuž si mezi oběma verzemi můžete libovolně přejíždět. Na jedné straně obrázku přitom vidíte grafiku z počítačové verze hry, na té druhé grafiku z PS4.
Na markantních rozdílech, které si můžete prohlédnout na obrázcích zde a zde, mají hlavní zásluhu nadstavbové vlastnosti grafiky hry v PC verzi. V ní bychom se kromě 4K rozlišení měli dočkat 60 FPS, většího množství světla a stínů (včetně jejich větších detailů), více detailů na pozadí vykreslované scény, nebo podporu NVIDIA SLI Multi-GPU. V nastavení hry se pak budeme moci pošťourat hned v sedmi různých položkách (efekty, osvětlení, filtr obrazovky, stíny, filtrování textur, textury).
Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes vyjde 18. prosince tohoto roku.
Zdroj: PC Gamer