Hlavní stránka Multimédia
Druhý díl parkourové akce Mirror's Edge s podtitulem Catalyst je zde a mezi hráči a recenzenty moc kladných ohlasů nezískal. My se v našem rozboru podíváme na technickou stránku hry. Opět vyzkoušíme hru na AMD i Nvidia grafické kartě a otestujeme, které detaily nejvíce ovlivní výkon anebo kvalitu obrazu.
čtěte dále | autor: Petr Diviš | komentářů: 3
 
Královna elektronické zábavy se minulý týden přehnala přes Los Angeles a představila nám velkou spoustu zajímavých (staro)nových her a herních konzolí. V tomto článku získáte přehled o těch nejlepších kouscích, které byly na E3 k vidění. Pokud chcete vědět, na co se máte v nacházejících měsících či letech těšit, pokračujte ve čtení!
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 11
 
Když jsem četl amatérské hardwarové tipy, objevovala se tam často myšlenka „nemá smysl řešit kvalitu, vezměte si to nejlevnější a je to“. Je to ale dobrý nápad? Je lepší sáhnout po tom nejlevnějším a nemyslet na budoucnost a nebo naopak vrazit peníze do dražších komponent a periferií?
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 62
 
Blizzard po předlouhém betatestu pustil do světa finální verzi svojí historicky první střílečky. Overwatch neskrývá ambice stát se další obdivovanou herní ikonou a má velmi dobře nakročeno k tomu, aby se mu to povedlo. Hraje se totiž výborně, je funkční, vypiplaná téměř k dokonalosti a chybám se až na pár výjimek vyhýbá.
čtěte dále | autor: Lukáš Kunce | komentářů: 17
 
Máte pocit, že velcí vydavatelé nemají odvahu přinést nám originální hru? Tak to jste na omylu. Electronic Arts před lety přestavil parkourový akční titul Mirror's Edge, který sklízel kladné ohlasy od recenzentů i hráčů. Pokračování jedné z nejinovativnějších vysokorozpočtových her moderní doby dorazilo na naše PC.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 2
 
Některé technologie vypadají přežile anebo nesmyslně – přišly prostě příliš brzy anebo se zdálo, že nedávají smysl. Čas nám ale pokročil, ty internety zrychlily, kmitočty narostly, litografie se zjemnila, cena spadla a zkrátka a dobře má smysl podívat se na věci kdysi zavržené a dát jim druhou šanci.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 44
 
Strix je řada střední vyšší třídy, určená hlavně hráčům, nikoliv nadšencům do extrémního taktování a velkého ladění. I tak nová deska nabízí v podstatě totéž co mnohem dražší modely. Taktování je skvělé, výbava slušná, potěší řada portů a přibalená karta s Thunderbolt. Někdo jistě ocení i barevné podsvícení v několika různých barvách. 
čtěte dále | autor: Z. Obermaier | komentářů: 15
 
Potká se upír s člověkem, orkem a trpaslíkem. A úpír říká: Teď všichni zemřete!!! Ano, tohle opravdu není žádný vtip. Totální válka si žádá totální nasazení. A vy budete muset obětovat tisíce životů a nejmíň stovku hodin svého času totálnímu vítězství. Nebudete ale litovat. Total War: Warhammer je fantastické spojení nespojitelného.
čtěte dále | autor: Vojta Bednář | komentářů: 11
 
Všechny finanční bubliny jsou fascinující. Nejzajímavější jsou ale technologické bubliny, protože u nich jen skutečně těžko odhadneme, zda se díváme na něco, co má reálný potenciál změnit svět, anebo na další nesmysl, který se vší parádou vybuchne ve vzduchu. A je možné, že se další korekce blíží.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 26
 
Legenda DOOM se po dlouhé době vrátila na naše monitory ve výrazně hezčím grafickém kabátě, než tomu bylo u posledního dílu DOOM 3. A my jsme tu opět s detailním rozborem všech možných grafických nastavení. Podíváme se na to, jak jednotlivé položky v menu nastavení grafiky ovlivní výkon a kvalitu obrazu.
čtěte dále | autor: Petr Diviš | komentářů: 63
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 10 z 86
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.