Hlavní stránka Multimédia
Legenda DOOM se po dlouhé době vrátila na naše monitory ve výrazně hezčím grafickém kabátě, než tomu bylo u posledního dílu DOOM 3. A my jsme tu opět s detailním rozborem všech možných grafických nastavení. Podíváme se na to, jak jednotlivé položky v menu nastavení grafiky ovlivní výkon a kvalitu obrazu.
čtěte dále | autor: Petr Diviš | komentářů: 63
 
Nebudeme si nic nalhávat, první Homefront byla mizerná kopie Call of Duty, která zaslouženě upadla do zapomnění. Nový díl se sice inspiruje v jiných sériích, ale jde mu to úplně stejně špatně. Tahle revoluce se do historie zapíše jako jedno z největších zklamání a může sloužit jako ukázka, jak dokonale promrhat potenciál.
čtěte dále | autor: Lukáš Kunce | komentářů: 7
 
Dnes budu psát trochu s nadsázkou, ale jen trochu. Nový DOOM je opravdu povedená střílenice, opravdu děsivá a opravdu líbivá střílenice, která si půjčuje od klasiky řadu klíčových mechanismů. Je ale také mnohem rychlejší, zběsilejší a mnohem víc matoucí. Pro řadu pamětníků to bude o poznání silnější kafe!
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 22
 
Čas od času dostanu pozvánku na různé výstavy a akce. Díky tomu jsem měl příležitost navštívit HAL day, který se konal nedaleko od Brna. Celý se nesl ve znamení hvězdných válek a bylo se na co dívat – hardwaru bylo snad i více než na posledních ročnících Invexu. Podívejte se na rychloreport z jednotlivých expozic a zajímavostí.
čtěte dále | autor: Michal Šimonek | komentářů: 10
 
Dnes se podíváme na další dvojici robotů s ovládáním pomocí smartphone. Kromě levnějšího skejťáka Sphero Ollie a máme i něco pro fanoušky Hvězdných válek – zmenšeninu oranžového drona BB-8 z filmu Star Wars: Síla se probouzí. A na roboty v akci se můžete podívat i ve videorecenzi!
čtěte dále | autor: Filip Eckstein | komentářů: 14
 
Trh s hračkami za posledních několik let prošel mírnou evolucí. Z letadýlek na šňůrce se staly drony a páčkové dálkové ovladače nahradily smartphony. V poslední době se s robohračkami prostě roztrhl pytel. A co je nejlepší, nemusí si nimi hrát jenom děti. Podíváme se postupně na Sphero 2.0, Ollie a BB-8. Dnes začneme se Sphero 2.0.
čtěte dále | autor: Filip Eckstein | komentářů: 2
 
Kultovní série od id Software, jejíž první díl se v roce 1993 zapsal do historie revoluční grafikou a návykovou hratelností, se po dvanácti letech vrací na naše počítače jakožto remake, který se vrací ke konceptu prvních dvou dílů. Povede se zopakovat úspěch z devadesátých let, nebo zmizí v propadlišti dějin?
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 55
 
Myšlenka 3D tisku se mi líbí, považuji ji za zcela zásadní. Jak jinak si budou kosmonauti na svých cestách vyrábět náhradní díly? Reprap se v mém vidění blíží myšlence samoopravující se a sebereplikující se technologie, což je technologie jistě nejdokonalejší. Ale může něco takového dávat smysl i v běžných domácnostech?
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 34
 
Máte chvilku nebo rádi prokrastinujete a chtěli byste si zapařit nějaké špičkové klasické hry? Chcete si zavzpomínat na to, co jsme hrávali? A nechcete za ně utrácet? Žádný problém. Dali jsme dohromady spoustu skvělých klasických komerčních her zvučných jmen, které vydavatelé uvolnili pro použití zdarma k vaší vlastní potřebě.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 23
 
Již jsme četli o Smart Cities, samořiditelných automobilech či dokonce o umělé twitterovací inteligenci od Microsoftu. Průmysl je ale trošku konzervativnější odvětví, kam se technický pokrok zpravidla dostává s mírným zpožděním. Jak vlastně zapadá průmysl do kontextu dnešní doby plné technologických zázraků?
čtěte dále | autor: Filip Eckstein | komentářů: 15
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 10 z 85
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.