Hlavní stránka Multimédia Kapesní přehrávače EU3C CORE Gamer - Staré dobré NES hry do kapsy
EU3C CORE Gamer - Staré dobré NES hry do kapsy
autor: Antonín Sikora , publikováno 9.4.2009
EU3C CORE Gamer - Staré dobré NES hry do kapsy

Na první pohled levný MP3 přehrávač, ale ukrývá v sobě potenciální trhák. Emulátor starého herního systému Nintendo Entertainment System (NES), pro který dnes existují stovky pecek z dob osmibitů. Proč tedy neoprášit vzpomínky z dětství?


Technické specifikace

EU3C CORE Gamer - Staré dobré NES hry do kapsy

 

Závěr

Tak a máme to za sebou. Nyní už jen pár slov na závěr. EU3C CORE Gamer bohužel své mouchy má a nejsou zrovna malé. Knihovna přehrávání je opravdu špatně řešena, což je docela škoda vzhledem k tomu, že to je u MP3 přehrávače věc zásadní. Zvuk se taky nedá moc chválit, prostě v této cenové relaci jsou lepší kousky a výdrž baterie je opravdu malá. Na druhou stranu tahle hračka moc nestojí a hry pro starý systém NES jsou skvělým doplňkem. Výrobce dal přístroji do vínku také celkem dost více či méně užitečných funkcí a aplikací, které asi ale využije jen málokdo. Tento přehrávač bych spíše doporučoval pro malé děti, které si užijí spoustu švandy s historickými hrami pro NES, můžou si poslouchat muziku a když náhodou mašinku rozbijou, až taková škoda to nebude.

EU3C CORE Gamer - Staré dobré NES hry do kapsy

 

 

EU3C CORE Gamer

Klady Zápory
+ podpora her NES - horší zvuk
+ přehrávání videí - občasné zamrzání softwaru
+ softwarová podpora - slabá výdrž baterie
+ AV výstup - nepodporuje složky
- fotoaparát
- křehká konstrukce

Orientační cena včetně DPH: 2 100Kč

 

Za zapůjčení přehrávače děkujeme internetovému obchodu Alza.cz

EU3C CORE Gamer - Staré dobré NES hry do kapsy

 



Tagy: EU3C  CORE Gamer  MP3  prehravac  konzole  NES  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
9.4.2009 05:48:26   158.196.129.xxx 252
Trošku mi to připadá jako hračka,kterou koupím na větnamském tržišti.Každopádně někdy je určitě příjemné si během hudby zahrát nějakou hru ;)
9.4.2009 13:53:23   85.70.105.xxx 31
Nejde poslouchat a hrát zároveň... To je další drobná chybka. Pokud by jste si chtěli např. číst e-book a u toho poslouchat hudbu, tak pohoříte.
9.4.2009 07:25:18   89.102.35.xxx 613
mám pocit že vidím hračku vietnamského třžiště
ale psp se mi zdá jako lepší volba větší displej,hry jako gta burnout atd...filmy wifi prohlížež,joystick,mp3,zas je taky dražší žejinak to muže být dobrá věc.
9.4.2009 08:11:22   83.208.19.xxx 94
Ona to totiž je, jelvná hračka z vietnamského tržiště :-) Teda přesněji Z Asijské Části ebay, Jedná se o klasickej Shit Přehrávač, kerejch je na Ebay plno, A to i se všemi jeho nevýhodami. Minimální přenosové rychlosti, malá výdrž, a nízká kvalita zvuku (Zvuk je velice "analogový" přirovnal bych ho tak ke klasickému walkmanu)Jediné v čem vydím výhodu je, že lidi sou blbý, a nakoupěj toho mraky :-) (sám sem v létě kupoval podobné přehrávače bez NES za 350kč, a prodával na aukro.cz za 900 :-) Je to prostě šmejd, kerej ovšem tupí český stádo kupuje ve velkým :-)
9.4.2009 08:44:33   15.219.153.xxx 71
To slovivko "analogovy" zvuk by som moc nepouzival. Moze to sice byt aj walkman ale aj gramofon z kvalitnou prenoskou a analogovym elektronkovym zosilnovacom Pre niekoho je analogovy zvuk to prave.
Tot iba taky maly comment mimo topic ;)
9.4.2009 09:16:04   84.42.172.xxx 12
To on snad nemyslel tak, ze analogovy zvuk = smejd, to neni pravda a snad i proto to dal do uvozovek.
9.4.2009 08:50:41   213.220.198.xxx 21
aaaa! jak se jemnuje ta gamesa na konci 4. kapitoly? tyhle tanciky sme s bratrem parili jako divy na takovych tech konzolach od vietnamcu...jak se ta parba jmenuje prosim! (snad pujde nejak spustit pod windows)
9.4.2009 09:13:59   84.42.172.xxx 11
Battle City
9.4.2009 10:35:22   213.220.198.xxx 11
jj uz jsem to nasel, diky google a diky za vhodne zvoleny screenshot : )
9.4.2009 09:30:46   84.42.172.xxx 02
Mě by zajímalo - baterie je integrovaná, tzn. nelze jí žádným způsobem vyměnit za lepší?
9.4.2009 20:07:43   85.71.236.xxx 11
Po rozebrání a napájkování jiné baterie by to možná šlo, ale samozřejmě je to okamžitá ztráta záruky a není zajištěno, že se vše povede. Hold integrovaná je prostě integrovaná a u této firmy bych s výměnou beterie v servise taky nepočítal. Takže vlastně baterii vyměnit nelze.
9.4.2009 10:54:14   86.61.128.xxx 01
kdo chce zavzpominat. ale hratelnost oproti originalu mizerna:'( http://rapidshare.com/files/103296457/contra.EXE mel sem lepsi verzi ale nvm kde je...
9.4.2009 10:58:55   160.218.229.xxx 01
Už přes 2 roky máme doma Doonio Gamster, odhaduji, že jeho aktuální cena je kolem 3000,-. Přijde mi hezčí a lepší - a co se týče her, emuluje kromě NES i SNES.
9.4.2009 12:10:36   84.42.172.xxx 01
Pekne, to bych celkem chtel, akorat jsem koukal, ze uz se to neda nove koupit. Nevis kde se to da sehnat? Krome bazaru samozrejme, to nechci.
9.4.2009 12:36:31   83.240.66.xxx 11
Být tebou, tak bych si radši koupil GP2X Wiz http://mosra.bloguje.cz/717376-gp2x-wiz-oficialni-nastupce-gp2x.php Zvládne emulovat mnohem víc herních systémů (MAME, SNES, Megadrive, NeoGeo... až do úrovně Playstation 1). http://www.emulatory.net/images/ostatni/gpx2/emulatory.jpg

Pak je ještě možnost Pandora. Ta bude "ultimátní" handheld pro emulátory. Po hardwarové stránce je výkonnější než PSP.
Ukázka prototypu: www.youtube.com/watch?v=yBW8qR0uRVQ
Quake 3 Arena www.youtube.com/watch?v=mW6CAD2UVek
Mám objednáno. :-)
9.4.2009 13:35:11   84.42.172.xxx 21
Hmm, ten Wiz vypadá dost dobře. Ale zatím jsem se tam nedočetl, jestli to umí číst ebooky a jak to bude s výdrží. Aby to četlo ebooky je pro mě nutnost.
No a také široké možnosti emulace určitě využiji, SNES hry zbožňuju.
Chtěl bych zkrátka malý stroj, co umí hodně emulovat, nebude drahý, bude umět číst ebooky, bude mít velkou výdrž a hlavně, NESMÍ se z toho dát telefonovat

Pandoru jsem viděl, byla tu tuším v novince, vypadá také hodně zajímavě.
9.4.2009 15:29:59   83.240.66.xxx 01
http://gp2xwiz.com/ komunita okolo GP2X/Wiz/Pandory je na www.gp32x.com - 16000 registrovaných uživatelů ve fóru, najdeš tam nejpodrobnější informace o těchto handheldech) no a pak ještě české www.emulatory.net Tam to teda rozebíráme hlavně ve fóru.
9.4.2009 16:38:58   84.42.172.xxx 01
Jj, dik. Ja te uz na tom foru videl, tak se tam registruju.
9.4.2009 13:54:41   85.70.105.xxx 21
Tenhle přehrávač vyrábí právě Doonio :-) EU3C ho jen prodává
10.4.2009 10:36:59   160.218.229.xxx 11
Pak teda nevím, proč to neumí SNES, který už tehdy Gamster zvládal - ty hry jsou o třídu lepší...
Nicméně dnes (pokud bych vyloženě nechtěl prcka) bych šel jednoznačně do PSP, které jde koupit pod 4000,-. S flashem firmwaru ... ;-)
10.4.2009 10:51:59   160.218.229.xxx 01
Pak teda nevím, proč to neumí SNES, který už tehdy Gamster zvládal - ty hry jsou o třídu lepší...
Nicméně dnes (pokud bych vyloženě nechtěl prcka) bych šel jednoznačně do PSP, které jde koupit pod 4000,-. S flashem firmwaru ... ;-)
16.4.2009 13:32:43   90.177.106.xxx 01
Prý výrobce, haha. Doonio je pouze nějaká pseudoznačka, stejně jako EU3C. Vyrábí to nějaká fabrika v Číně. Jak bylo řečeno, jako hračka pro děti dobré.
23.4.2009 11:47:28   85.70.105.xxx 00
Ano, Doonio je výrobce a vyrábí třeba taky Stormblue... což není špatnej přehrávač ani trochu :-)
9.4.2009 13:51:58   85.70.105.xxx 01
Já ho třeba mám... Kvůli videům a NES hrám, za tu cenu paráda. Hlavní problém je opravdu nepodpora složek, ale v čem nesouhlasím s autorem je zvuk, mám Sennhaiser PX100, ve kterých je slyšet všechno a zvuk je dost dobrej, equalizer mám nastaven na Natural. Chce to nahrávat kvalitní MP3...
9.4.2009 20:24:31   85.71.236.xxx 11
Zvuk jsem testoval hlavně s mp3 192 a 320 kb/s, použil jsem levnější Kossy. Nemám jiné sluchadla, protože používám bezdrátové BH-503 od Nokie a tento přerhávač bohužel bluetooth nemá. Navíc, když jsem ty Kossy připojil k Nokii N95 8GB, tak zvuk byl dost rozdílný než s použitím EU3C, ale pokud si myslíte, že má dobrý zvuk, tak to je váš názor, všichni mamé odlišný cit pro zvuk.
10.4.2009 10:35:47   85.70.105.xxx 12
Ano je to individuální, každopádně testovat zvuk s "méněkvalitnímy" sluchátky je dost špatný...
10.4.2009 13:13:04   84.42.172.xxx 31
To je v pohodě, připojovat k takovéhle věci nějaké ultra obří hi-fi sluchátka by beztak nemělo vůbec žádný význam - už jen proto, že tahle hračka by to neutáhla a sluchátka by nemohla hrát jak mají. Vůbec nechápu lidi, co si obří domácí nebo DJ sluchátka píchnou do iPoda, to je úplně nekompatibilní.

Review mi přijde OK, akorát při popisování toho zvuku by to chtělo se podle mého názoru víc rozepsat. Třeba jak jsou na tom výšky a basy. Dá se třeba na základě poslechu napsat "má to kovové výšky" nebo "má to zastřené výšky" a tak podobně. Ale je to tvoje věc, nebudu otravovat.
11.4.2009 09:27:25   85.70.105.xxx 11
PX100 nejsou žádný DJ sluchátka, je to přímej konkurent KOSS Porta Pro, parametry mají dělaný na MP3 přehrávače apod. A právě s takovými sluchadly to chce zkoušet zvuk, odsoudit hned něco jen podle obalu a ceny není dobrý. Mám tenhle přehrávač i PX100 a žádné praskání jsem nezaregistroval (a uši mám dost dobré), navíc právě PX100 nemají nijak zvuk neupravují, pouštějí ho jak je,např. Porta Pro mají lehce zvýšené basy (pro rejpaly co by nesouhlasili, potvrzuje to i výrobce)
11.4.2009 09:28:40   85.70.105.xxx 21
Omlouvám se za chyby, psal jsem narychlo :-/
11.4.2009 10:19:46   85.71.33.xxx 31
Pokud mi sluchátka darujete, tak určitě s testováním nebude problém.
11.4.2009 12:18:49   85.70.105.xxx 22
To se v celé redakci nebo okolí nenajde nikdo kdo je má? Investice 1100 není zas tak velká. Pokud jste z Olomouce, tak bych uvažoval o půjčení :-)
11.4.2009 17:08:33   84.42.172.xxx 13
No, já mám v redakci na testování jiná sluchátka, in-ear monitory Sennheiser CX300. Jako dobrá reference se mi osvědčily. Znám pár kapel, co je používají jako monitoring pro zpěváka na pódiu. Podle mého názoru jde navíc o nejlepší a nejelegantnější řešení pro poslech v terénu, takže já nic jiného jako referenci používat nehodlám. Co používají ostatní autoři kteří tady dělají něco kolem zvuku, to nevím, není to moje starost. I když bych ostatním půjčil skoro cokoliv, tak in-ear pecky bohužel nepůjčuji nikomu.
No, to je jedno, myslím, že je dobré používat sluchátka která člověk zná a poslouchat na tom skladby, které zná. Asi je to předpoklad pro trochu objektivní zhodnocení zvuku. Sluchátka s konstrukcí PX100 filtrují těmi molitany a svou konstrukcí jemné šumy z nahrávky, nemají potlačení okolních ruchů a to ani pasivní, takže mi na testování toho "jak to hraje", vhodná vůbec nepřidou. Ale když je člověk zná a zná tu hudbu, tak by to šlo, ale není to nejlepší co lze mít na testy.

Jinak co jsou PX100 zač jsem samozřejmě koukal, znám tuhle konstrukci a u mé poznámky o DJ sluchátkách jsi to špatně pochopil - já neříkal že jsou PX100 DJ nebo velká sluchátka, jen jsem chtěl doporučit nepoužívání ničeho většího než jsou takovéhle velikosti sluchátek. Je to ale každého věc co si poslouchá, mě je to jedno.
14.4.2009 14:09:21   85.70.105.xxx 00
Ano, to jsem asi pochopil špatně.
Ty molitany ten zvuk nijak extra od šumu nepročistí, např. Porta Pro se používají pro recenze pomalu kam se člověk podívá a je to podobná konstrukce, přeci jen jde o kvalitu zvuku a ta je u PX100 výborná.
Druhou věcí je jejich nasazení v terénu, pokud je člověk stabilně ve větším hluku, tak se vyplatí in-ear, ale já ještě neměl v uších in-ear sluchátka která by se vyrovnala PX100.
Co se týče "zvyku" na sluchátka a hudbu, ono se občas stane že ve sluchátkách co někteří mají se některé zvuky ztrácí "něco tam chybí", což ukážou až lepší sluchadla. Když se k tomu vrátím, tak v této recenzi autor použil nějaká levnější sluchátka KOSS. Nějaký levný KOSS mám taky a jsou otřesný, takže je šance že praskaní zvuku u tohoto přehrávače, mohlo být jinde, než v něm, mě se ještě nestalo že by nějak šuměl, nebo praskal. Pokud to není šmejd MP3 nebo video samozřejmě.
11.4.2009 23:17:42   85.71.33.xxx 02
Bohužel od redakce jsem vzdálen přibližně 400km a od olomouce asi 130, takže nemám to zrovna blízko. Krom toho investici mi sice jedna recenze zaplatí, ale jak už jsem psal výše, mám teď BH-503 od Nokie za 1800, takže pro vlastní účely bych je stejně nevyužil, což znamená, že by to byla naprosto zbytečná investice. Být přímo v redakci, tak mám asi k dispozici vše co bych jen potřeboval.
9.4.2009 17:47:42   77.234.252.xxx 211
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

77 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 36.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.